Potatoes MC är asjobbiga!!!

trille

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2003
Ort
Mitt i sverige
Hoj
R1 + 2x GRC
Mattias blir jätte jätteledsen när man säger sådär :(
mattiasledsen3.jpg




Men jag tröstar honom och säger...
Fuck 'em, fuck 'em all!
:)

Allvarligt... Lägg ner samma tid på att lära er åka hoj som ni fånar er på SH så skulle ni bli grymma på hoj!
 

Henning!

Hör av dig till en gammal släkting! NU!
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Vid hoppet på Skånelavägen
Hoj
Byter hela tiden. Köper och köper.
vem tar dessa snubbar på allvar? inte jag, såg de inte ens som reklam, :tungan

Nej, helt rätt.
Dessutom är det väl kul när folk startar upp nåt inom ens eget intresseområde?
Klart Fürsten, Roller och de andra som gör nåt för att ge oss bra utbud och bra priser skall få vifta lite grand med sitt utan att bli anklagade för att göra osportslig reklam.

Det är skillnad på att starta en tråd med "Hörrni, kolla de här nya XXX för XXX:-, beställ nu..." och att öppet prata om varor, tjänster och ställen.

/H
 

Frick

I´m spartacus
Gick med
31 May 2005
Ort
Karlstad
Hoj
GSX 1400
Är det bra priser som Roller och Fursten har då ?

Hur ligger dom i pris mot andra svenska nätbutiker och vanliga butiker??
 

Strano

Now the real deal
Gick med
17 Dec 2006
Ort
A few clics north Gbg, i spenaten
Hoj
Yamaha FZ1-N -10, Yamaha FZ1-S -07 kraschad, Husky 250 -75
:näsblod

Fan vicken skön tråd! Här finns allt! Arga, glada, ledsna, förorättade, missförstådda, äss, kungar, damer, knektar, coola, lättretade, avundsjuka :) ...
Dokusåpor Big Brother mm - vem behöver skiten när SH is da shit?
Jag hänger 1000 ggr hellre på SH! :tungan

Love, Peace and Understanding

(förresten, varför blir SH HS baklänges?)

(förresten 2, det heter hojsnack o inget annat)
 

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Ort
Granne med September
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*

Jag hänger 1000 ggr hellre på SH! :tungan

Love, Peace and Understanding

(förresten, varför blir SH HS baklänges?)

(förresten 2, det heter hojsnack o inget annat)
Jag håller helt klart med. För er som håller på o klagar om Roller o Mattias så kan man säga att grabbarna starta minst lika många trådar innan de öppnade företag. Är det sen förbjudet att vilja få ordentlig snurr på sin verksamhet? Det är ingen öppen reklam utan det är ett vanligt inlägg med några roliga bilder. Ser man överlag till hur trådarna ser ut på SH så är detta ett av de roligare så jag förstår inte varför det är nåt o gnälla över.
 

trille

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2003
Ort
Mitt i sverige
Hoj
R1 + 2x GRC
Jag håller helt klart med. För er som håller på o klagar om Roller o Mattias så kan man säga att grabbarna starta minst lika många trådar innan de öppnade företag. Är det sen förbjudet att vilja få ordentlig snurr på sin verksamhet? Det är ingen öppen reklam utan det är ett vanligt inlägg med några roliga bilder. Ser man överlag till hur trådarna ser ut på SH så är detta ett av de roligare så jag förstår inte varför det är nåt o gnälla över.

Tycker det är helt ok att göra reklam för sin verksamhet men dessa två är ju bara för mycket...

Det börjar bli en klubb för inbördes beundran!
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
2869696 Tycker det är helt ok att göra reklam för sin verksamhet men dessa två är ju bara för mycket...

Det börjar bli en klubb för inbördes beundran!
Ja, och du är här och tassar hela tiden. Vad är syftet med det? Att få medhåll? Eller kanske lite uppmärksamhet? JAG har inte startat några trådar om min egen förträfflighet. Inte på länge i alla fall. :)
 

Solid snake

Guest
2869415 Allvarligt... Lägg ner samma tid på att lära er åka hoj som ni fånar er på SH så skulle ni bli grymma på hoj!
Jag tror att Mattias kör ifrån dig ganska lätt, med en CBR 600 modell gammal.

Var inte du en av dem som körde utan körkort?
 

trille

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2003
Ort
Mitt i sverige
Hoj
R1 + 2x GRC
Jag tror att Mattias kör ifrån dig ganska lätt, med en CBR 600 modell gammal.

Var inte du en av dem som körde utan körkort?

jo... men jag kör enbart bana och där behövs det inte körkort...

Mina tider är inte vad dom har varit blev bara någon hög 53:a på sviestad i sommras, låg 9:a på åsen... det var dom enda tävlingarna jag körde i somras... vad har mattias för tider tro???
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
Är Freppas dam en hård madam eller vad är detta. Har bestämt för mig att Freppa var byggd som en riktig man med en en kroppshydda som antydde att han har råd att köpa mat. Nu står han där och smälter in på en moped??

Har han börjat ta fysträning på allvar, blivit nykterist, arbetslös eller är det värre??
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
jo... men jag kör enbart bana och där behövs det inte körkort...

Mina tider är inte vad dom har varit blev bara någon hög 53:a på sviestad i sommras, låg 9:a på åsen... det var dom enda tävlingarna jag körde i somras... vad har mattias för tider tro???


Jag körde 1.01,488 på Sviestad och den enda tid Gelleråsen gav var rehabiliteringstid. :ätapiller
 

Wassblad

Allsmäktig
Gick med
20 Dec 2006
Ort
Uddevalla
Hoj
XT660R - 11
Ja fattar ingenting av tråden? Vem är denna freppa? Är det han på bilderna? Vadå reklam? Skall bilderna vara roliga? :)
 

SWK

SuperRetards Västerås
Gick med
14 Aug 2006
Ort
Västerås
Hoj
KTM 525 -06
Det ända jag tänker när jag läser en sån här tråd är att det finns en ljus framtid med människor med sjukt mycket självdistans och barnasinnet intakt. Våga vägra växa upp!






Sen kan man ta livet på allvar när det verkligen behövs... Kommer komma många såna stunder! Slappna av och ha kul så länge man kan.
 

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hägerstensåsen
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
jo... men jag kör enbart bana och där behövs det inte körkort...

Mina tider är inte vad dom har varit blev bara någon hög 53:a på sviestad i sommras, låg 9:a på åsen... det var dom enda tävlingarna jag körde i somras... vad har mattias för tider tro???

Kul för dig? Då borde du ligga i toppen av R1000 och vara äldre än 15 bast iallafall.
Det är faktiskt mycket som är valfritt att läsa här och en del, tro det eller ej, kan man ta med en klackspark.
Läsvärd länk: http://sporthoj.com/forum/profile.php?do=addlist&userlist=ignore&u=11
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top