Pinsamt! Men kul...

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
haha tror många här också har sjuka minnen av GPS'r :D I januari åkte jag med Gps och kom in i en rondell med 3 utfarter (3 inkluderat den jag kommer in i) och Gps'n säger åt mig att ta 3e avfart.:brinnerup Eller den förbannade "Gör en usväng" när man är på en motorväg etc. :huvet
 

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Jag kände din förtvivlan....usch.

Men Mossberg?
Till Philip Island. Hade du all skyddsutrustning med dig från Sverige eller hyrde du?
eller lånade du? rubbet på plats?
och vad för hoj körde du?
lånad? hyrd?
Vilka däck?
:va

Två av mina, först felnavigering. Ska visa några svenska kompisar runt i South Bend, Indiana en söndag. Kommer in på en 4 filig enkel riktad gata. I fel körriktning. Till vänster stora kontorshus, till höger en "tom tomt" fylld av poliser, polisbilar, polishästar. Det bara kryller av poliser. Har turen med mig och lyckas köra kvarteret i fel körriktning och svänga av åt vänster bort från poliserna utan nått hänt. :confused:
Läste nästa dag att 300 poliser hade varit på plats för att skydda 30 Ku Klux Klanare medborgerliga rättighet att stå stilla på en plats i City med sina plakat utan att bli ihjälslagna av den uppretade folkmassan.

Har hyrt en Toyota Prius. Måste ju prova en elbil. Men nästa dag i Skåne startar inte bilfan. Jag gör allt rätt. Trycker på bromsen. Tryckt ner kopplingen. Trycker på startknappen. Inget händer. Läser instruktionerna. Faen jag gör allt rätt men bilfan startar inte. :gråta
Till slut kliver jag ur bilen och då när jag skall smälla igen dörren på skitbilen ser jag att golvmattan ligger långt fram.
Drar tillbaks mattan och inser att gummimattan under kopplingspedalen hindrat mig från att trycka ner kopplingen. :dummer
 

sampan

Pengarna ska rulla!
Gick med
28 Mar 2010
Ort
Nybro
Hoj
sxv 550 -08 + PANIGALE!!
hahahahaaaa jag dööör vad roligt att läsa.. kan verkligen känna hur det kändes och sitta där svettig och dan :D

”Recalculating” hahaha, det gör det hela inte lättare. och sen när nyckeln är borta måste du nästan börjat lipa xD

kul att någon kan bjuda på sig själv iaf. :tummenupp
 

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Ort
SS Wonder Village
Hoj
Världsmästarhoj
Mouhahaha. Du borde ha en spalt nånstans, eller skriva en bok. Du fångar känslan av desperation bättre än Ingemar Bergman skulle ha kunnat.
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Jaja kunde vatt värre - tänk om det vatt en liten biluthyrning me alla folks på samma ställe när du skulle lämna tebax den:D

Du skulle fått fejka en smaskig trafikolycka,din egen död o sen lämna landet för o slippa:hihi
 

Lodet

Today it´s win or hospital !
Gick med
6 Feb 2006
Ort
Lomma
Hoj
ST3R
Haha !!!
Känner igen mig!
När paniken kommer smygandes blockeras liksom större delen av hjärnan ?
 

G-man

FÖR tillfället ej B-NNAD
Gick med
12 Jul 2007
Ort
Liten håla
Hoj
Thunderace & FZ750
Jag låg i fåtöljen och hade magen som stöd för mobilen när jag läste. Mobilen började studsa av skrattsalvorna så jag tappade bort mig i texten. Var tvungen o lägga ifrån mig mobilen, torka tårarna och samla mig i nån minut innan jag kunde läsa färdigt allt.

Veckans bästa underhållning! Tackar! :D:D:D
 

*BigRed*

Classic Rockin' Christmas Rules!!
Gick med
21 Nov 2010
Ort
Valley of the Sun
Hoj
Gixxer 1K K1 Big Red Santa Edition
Aaaaahaaa det var därför du inte hittade ända fram till Pingu & Co's boardwalk, för GPS'en var helt kaputt från fabrik...där ser man :3freak
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Herregud människa, jag får ont i hjärtat! Å jag som tycker jag stressar upp mig ibland :D

edit: blev det några banrekord på PI, fick ni köra med laptimer?

Jag persade varje pass!!! :) Nej, inga tider tack och lov! Men jag var nog under 2 minuter!!!:Bugar
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
TACK alla som skriver och på ett positivt sätt kommenterar det man skrivit!:tummenupp:Bugar:kär Det är sådant som gör att man skriver en gång till!
 

Nordis

Ny medlem
Gick med
13 May 2007
Ort
Lidköping
Hoj
Yamaha r6 -06
HAHAHA! Jag skrattar så tårarna sprutar.
Tack för att du livar upp stämningen här på SH alltid roligt att läsa inlägg å trådar från dig.:tummenupp

Fortsätt så. Mvh Anders
 

jonasb46

160 varv på ringen (2006)
Gick med
14 Jul 2004
Ort
Malmö
Hoj
RSV4 Factory, RS 250
Kollade du upp om det gick nåt lokalt race att kolla på när du ändå var ute vid banan?
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top