Pickup-besatt.

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Hörni! Om man reggar om till C-kort, får man då behålla alla fina dispenser på ex. belysning?

Nu är jag mer än lovligt sugen på att slå till på en F-250 PowerStroke 7.3 :kär
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Hörni! Om man reggar om till C-kort, får man då behålla alla fina dispenser på ex. belysning?

Nu är jag mer än lovligt sugen på att slå till på en F-250 PowerStroke 7.3 :kär

Regga inte om. Köp en C-reggad i stället. B-reggade går som smör i solsken och du gör bara en dålig affär på den. Finns ju ett par dina C-reggade som folk inte blir av med så slå till så kan du utnyttja bilen till fullo.
 

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Regga inte om. Köp en C-reggad i stället. Finns ju ett par dina C-reggade som folk inte blir av med så slå till så kan du utnyttja bilen till fullo.

Finns en b-reggad på hall of long time på blocket som verkar vara svensksåld dessutom. Men c-reggade utan fantasipriser som 140+moms för ett 12år gammalt härk hittar jag inte. show me!! =)
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Finns en b-reggad på hall of long time på blocket som verkar vara svensksåld dessutom. Men c-reggade utan fantasipriser som 140+moms för ett 12år gammalt härk hittar jag inte. show me!! =)

Dessa kan du lägga bud på:

http://www.blocket.se/varmland/Ford_F250_powerstroke_4X4_med_trailer_1996_34677269.htm?ca=11&w=3

http://www.blocket.se/alvsborg/Ford_f250_pickup_38035579.htm?ca=11&w=3&last=1

Båda har rätt motor (94-97). Allt som inte funkar eller är slitet på dem finns i överflöd på ebay till löjligt billiga pengar.
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Har vart och provtjört en liten ford idag. Rätt maffig var den allt. Kul när man möter sopbilen i en kurva & undrar om inte han kan ta ut lite längre i väggrenen men sin mesiga lilla småbil. :hihi Satan vad stor den var på vägen. :) Rörd på sig helt ok för att va en stor kloss med.

Två små problem bara, hög krok när det är såndär monterad i kofångaren, och så drar den som satan åt höger. :gnissla Fast det är klart, den är ju amerikansk, skulle ju vara fruktansvärt om den gick dit man styrde... :hihi
 

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Ort
Skåne
Hoj
2002 Yamaha R1
Tänk att denna tråd fortfarande lever. GRYMT.

Vred igång SRT-10:an idag utan ljuddämpare. Låter som ett bombplan från andra världskriget

 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Teo, du som är Fård nörd. Jag har fått för mig att du förordar Ford när man ska höja en bit. Trots det så ser man mest chevor i filmerna "trucks gone wild". Är det så att när man väl höjer så högt så spelar det ingen roll? Det är med framaxeln, vad är egentligen skillnaden.

Löser jag bara parkeringen så blir det pickis igen, får inte ha den på "min" parkering och det är sjukt tajt på gatan utanför och orkar inte åka och hämta andra bilen någon stans.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top