PBR:s innebandy

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Vafan. Ä'ru full eller??
Tänka på fysisk aktivitet sominte är sex sådags på natten???
Eller... "rumla runt med".... vad betyder det?? Är det nåt dina kamrater i livets ord lärt dig :arsele ;)
 

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
Supermoto skrev:
Vafan. Ä'ru full eller??
Tänka på fysisk aktivitet sominte är sex sådags på natten???
Eller... "rumla runt med".... vad betyder det?? Är det nåt dina kamrater i livets ord lärt dig :arsele ;)

eller hur
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
TERMINATOR skrev:
snart är det dax
lustigt att du skrev det här.. jag tänkte faktiskt starta en ny tråd om bandyn just nu. jag har talat med kyckling lite löst för ett tag sen och det verkar inte som att det snart blir dax. för om vi ska vara i kumla så måste kyckling vara med varje gång vilket jag förstår kan bli svårt. är det någon av er som vet ett ställe vi kan vara på? eller ska vi göra något nytt? gå till gymmet? boxas på stan osv osv?
 

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
blom skrev:
lustigt att du skrev det här.. jag tänkte faktiskt starta en ny tråd om bandyn just nu. jag har talat med kyckling lite löst för ett tag sen och det verkar inte som att det snart blir dax. för om vi ska vara i kumla så måste kyckling vara med varje gång vilket jag förstår kan bli svårt. är det någon av er som vet ett ställe vi kan vara på? eller ska vi göra något nytt? gå till gymmet? boxas på stan osv osv?

Eventuellt kan jag ordna ett ställe. Då är det en vardagkväll (minns inte vilken dock) och det kostar lite i lokalhyra, c:a 75-100 kr/timmer eller nåt liknande. Det är mina gamla kompisar från Kumla samt lite annat folk som jag inte känner. Ska kolla med dem om det kan vara ok att vi kommer flera stycken till, hallen är ganska liten så det beror lite på hur många som är med i nuläget.

Är detta intressant? I så fall pratar jag med dem för mer exakt information.
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
Eventuellt kan jag ordna ett ställe. Då är det en vardagkväll (minns inte vilken dock) och det kostar lite i lokalhyra, c:a 75-100 kr/timmer eller nåt liknande. Det är mina gamla kompisar från Kumla samt lite annat folk som jag inte känner. Ska kolla med dem om det kan vara ok att vi kommer flera stycken till, hallen är ganska liten så det beror lite på hur många som är med i nuläget.

Är detta intressant? I så fall pratar jag med dem för mer exakt information.
ja det är det väl.. vi brukar väl snitta 10st typ
 

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
blom skrev:
lustigt att du skrev det här.. jag tänkte faktiskt starta en ny tråd om bandyn just nu. jag har talat med kyckling lite löst för ett tag sen och det verkar inte som att det snart blir dax. för om vi ska vara i kumla så måste kyckling vara med varje gång vilket jag förstår kan bli svårt. är det någon av er som vet ett ställe vi kan vara på? eller ska vi göra något nytt? gå till gymmet? boxas på stan osv osv?

men det va väl flera från deras jobb som va med i vintras så inte behöver han va med varje gång, har för mej att han va borta några ggr och vi lirade endå.

men det vet han bäst, men kul ska det bli
 

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
blom skrev:
ja det är det väl.. vi brukar väl snitta 10st typ

Om det tillkommer 10 pers är det nog på gränsen men jag ska kolla. De har bytt lokal till i år pga ett antal störande personer som de inte ville spela med längre, då det inte var kompisarnas halltid kunde de inte välja vilka som fick vara med utan de valde att skaffa en egen tid istället. I och med bytet av hall kanske så pass många försvann att 10 nya är ok, jag kollar och återkommer.
 

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
TERMINATOR skrev:
men det va väl flera från deras jobb som va med i vintras så inte behöver han va med varje gång, har för mej att han va borta några ggr och vi lirade endå.

men det vet han bäst, men kul ska det bli

Ericssons lokaler är klart mycket bättre än mitt alternativ så det vore bra om det gick att lösa.
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
TERMINATOR skrev:
men det va väl flera från deras jobb som va med i vintras så inte behöver han va med varje gång, har för mej att han va borta några ggr och vi lirade endå.

men det vet han bäst, men kul ska det bli
ja jag vet inte det var vad han sa.. om hans polare inte kunde eller ville längre???? vi får vänta på svar. men jag kan även byta idrot :) köra enduro eller boxas eller lyta en jäkla massa tunga vikter eller ja vad vet jag :)
 

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
blom skrev:
ja jag vet inte det var vad han sa.. om hans polare inte kunde eller ville längre???? vi får vänta på svar. men jag kan även byta idrot :) köra enduro eller boxas eller lyta en jäkla massa tunga vikter eller ja vad vet jag :)

Enduro tycker jag låter bra
:tummenupp
 

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
Husaberg
De övriga som kunde boka hallen:
En av killarna skadade foten lite och törs inte riskera något då hans karriär som pilot kan gå åt skogen om han skadar sig på fel sätt.
(Skittöntiga regler om sånt där men tyvärr inget han kan påverka).

En har fått annat jobb och den sista var bara med högst sporadiskt.

Vi kan ju köra på flera ställen annars. :tummenupp
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
Kyckling skrev:
De övriga som kunde boka hallen:
En av killarna skadade foten lite och törs inte riskera något då hans karriär som pilot kan gå åt skogen om han skadar sig på fel sätt.
(Skittöntiga regler om sånt där men tyvärr inget han kan påverka).

En har fått annat jobb och den sista var bara med högst sporadiskt.

Vi kan ju köra på flera ställen annars. :tummenupp
ja så var det ja :) eller så gör vi något nytt.. förslag?
 
Nyheter
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Top