originalkåpor r6 00

Fullrulle

Vem fan är apex?
Gick med
29 Apr 2005
Ort
Örebro
Hoj
R1 -00
"Jag skulle absolut inte betala 25 000 för en uppsättning nya kåpor i alla fall".

Nej det var ju det jag menade, 25 000kr är ju löjligt.
 

IGNJATOVIC

Guest
"Jag skulle absolut inte betala 25 000 för en uppsättning nya kåpor i alla fall".

Nej det var ju det jag menade, 25 000kr är ju löjligt.

Men alltså, det är ju som med aktier - köpa billigt och säja dyrt. Det handlar om utbud och efterfrågan. Just idag verkar 25 000 kr vara lite dyrt och på 1700-talet var det billigt att ge 12 000 kr för en tulpan (tulpanhysterin).
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
Men alltså, det är ju som med aktier - köpa billigt och säja dyrt. Det handlar om utbud och efterfrågan. Just idag verkar 25 000 kr vara lite dyrt och på 1700-talet var det billigt att ge 12 000 kr för en tulpan (tulpanhysterin).

Det borde ju då innebära att Yamahas originalkåpor borde prisanpassas hela tiden efter utubdet, eller hur? Men så är det ju inte, de har alltid kostat 24500 kr - oavsett hur många R6:eek:r som har kraschats och nya kåpor inhandlats.
 

Die-hard

PigWheels
Gick med
24 Jan 2006
Ort
falun
Hoj
ingen
Men alltså, det är ju som med aktier - köpa billigt och säja dyrt. Det handlar om utbud och efterfrågan. Just idag verkar 25 000 kr vara lite dyrt och på 1700-talet var det billigt att ge 12 000 kr för en tulpan (tulpanhysterin).


som jag skrev i inledning av den här tråden.. vill du bli av med bakdelen så hör av dig.. du får 1500 för den.
 

IGNJATOVIC

Guest
som jag skrev i inledning av den här tråden.. vill du bli av med bakdelen så hör av dig.. du får 1500 för den.

Tjena!

Säljer tyvärr inte delar utan endast hela uppsättningen. Blir svårare att bli av med resten om det "fattas" en del.
 

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
5-6k är marknadsvärde...

grejerna e ju till en 7 år gammal hoj...

grejen e ju den att det e inte guld i grejer som säljs här på SH!! inga illa menat men gamla grejer e gamla grejer...
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top