Onsdagskörning Donken Väsby 17:30, 1/9

Flurp

Bai bai applepai
Gick med
24 May 2010
Hoj
Suzuki Bandit 1200, 1999
Tjenixen!

Jag har aldrig åkt med på dessa onsdagskörningar, hade hoppats på att idag skulle bli första gången men tyvärr slutar jag först vid 18:00.
Och sen lovade jag en kollega att jag skulle hjälpa han att flytta. :gråta

Kanske inte tar överdrivet lång tid, hur länge håller ni på?

/Flurp

ZZR1400

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2007
Hoj
Kawasaki ZZR1400 2015
Onsdagskörning

Skulle ju va kul att åka med på en norrvända, får väl se om jag och sambo hinner ner till Väsby det är ju iallafall 16mil dit:)

Moneyline

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2010
Hoj
k7 750
Tjenixen!

Jag har aldrig åkt med på dessa onsdagskörningar, hade hoppats på att idag skulle bli första gången men tyvärr slutar jag först vid 18:00.

/Flurp

Du får nog skjuta upp flytten och brappa ditt snabbaste direkt från jobbet om du ska hinna tyvärr, skulle jag gissa på. :gnissla

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Tjenixen!

/Flurp

Vi håller på tills alla säckat ihop och vill ta den där ciggen efteråt :D

Blir väl lite svårt att hinna då uppenbarligen blir ganska så sen. Det blir ju samling inne på Sveavägen/McDonalds efter körningen. Typ mellan 20.30-21.30 (OBS!ungefärlig tidsangivelse)

Flurp

Bai bai applepai
Gick med
24 May 2010
Hoj
Suzuki Bandit 1200, 1999
Du får nog skjuta upp flytten och brappa ditt snabbaste direkt från jobbet om du ska hinna tyvärr, skulle jag gissa på. :gnissla

Hade varit jävligt nice att skita i flytten, tror ni det blir fler onsdagsvändor i år?

Vi håller på tills alla säckat ihop och vill ta den där ciggen efteråt :D

Blir väl lite svårt att hinna då uppenbarligen blir ganska så sen. Det blir ju samling inne på Sveavägen/McDonalds efter körningen. Typ mellan 20.30-21.30 (OBS!ungefärlig tidsangivelse)

Finns ingen som kanske har någon sätt att bli kontaktad så man kan veta vart ni är och ta sig dit under turen?

Som sagt, aldrig åkt med på någon körning och därför har jag ingen aning. :tungan

/Flurp

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
nu regnar det bäverolja här i Roslagen....

Kom inte med dina domedagsprofetior om regn nu...Visserligen regnar det i Vaxholm med, men det får fanimej sluta tills vi ska ut och åka. Så det så! DET BLIR BRA VÄDER- KOM IHÅG DET!

Enligt www.klart.se så ser det ut att funka med vädret. Hoppas det är en korrekt prognos!

Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Bättre så, tideLorden? :näsblod

:tummenuppSe där ja! Vi ska nog göra en mästerspammare av dig!

Övriga observationer:

Nilax bör antingen öka eller minska sin medicinering att döma av inläggen i den här tråden. Dr J Mengele från St Görans psyk kommer stå posterad med bedövningsgevär ut efter rutten i kväll för "omhändertagande". :tvångströja

Och för att citera den välrenommerade svenska porrstjärnan Ingrid Swede ang trådens ursprungsfråga: ÅH GUD! JA! JA! ÅH GUD JAAAA! JAG KOMMER!!! Måste ju dit och klämma lite på den nyblivna farmodern så spaningsledningen får nåt att sladdra om ;)

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Här ändras inte på någon dosering, minsann. Efter en lyckad, hemmagjord lobotomi, enkelt utförd medelst borrsväng och en 14mm Irwingborr, så känner jag mig lycklig, påhittig och fördomsfri. Nån annan som har lust att prova på Dr Nisses lyckokur kan meddela mig via PM eller ringa på 0708-2x06x452.

Happy hour mellan 15.00- 16-30, jag borrar nämligen gratis då.:)

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Här ändras inte på någon dosering, minsann. Efter en lyckad, hemmagjord lobotomi, enkelt utförd medelst borrsväng och en 14mm Irwingborr, så känner jag mig lycklig, påhittig och fördomsfri. Nån annan som har lust att prova på Dr Nisses lyckokur kan meddela mig via PM eller ringa på 0708-2x06x452.

Jag föredrar den alkoholbaserade lobotomin....Naturen funkar ju så att dom svagaste dör först, alltså är det dom svagaste hjärncellerna som ryker under en rejäl "medicinering"...:gnissla

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Hoj
Ducati Monster -05
:tummenuppSe där ja! Vi ska nog göra en mästerspammare av dig!

Övriga observationer:

Nilax bör antingen öka eller minska sin medicinering att döma av inläggen i den här tråden. Dr J Mengele från St Görans psyk kommer stå posterad med bedövningsgevär ut efter rutten i kväll för "omhändertagande". :tvångströja

Och för att citera den välrenommerade svenska porrstjärnan Ingrid Swede ang trådens ursprungsfråga: ÅH GUD! JA! JA! ÅH GUD JAAAA! JAG KOMMER!!! Måste ju dit och klämma lite på den nyblivna farmodern så spaningsledningen får nåt att sladdra om ;)

Ack min käre Lord, så även du är allvarligt oroad över den sliskgröne snickaren från skärgårdsön?
Jag tror att jag bör bli personlig assistent åt den stackars mannen?

ja, kläm på du;-) du har ju aldrig förnekat dig förr så varför göra avsteg denna gång?:tuttar

Såklart, resten av timmarna på dygnet betalar du ju gott för att :borra. :D

Var inte du JÄTTESJUK???

Ok, härmed beställes dr Nisses lobotomipaket, modell medium tack:tummenupp
dvs. lagom personlighetsförändrad med ett ständigt tomt leende på läpparna samt en veckas eftervård.

Last edited:

English Bloke

Re-living the 80's
Gick med
21 Sep 2003
Hoj
GSX-R 750 1986, Yamaha RD350LC 1982, Triumph Bonneville 1969, etc. etc.
Jag försöker också dyka upp för en gångs skull:)

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Så här kommer jag se ut ikväll. Nylobotomerad och med ny hjälm å allt. Hojen är densamma....Jag - lite mer spejsad..:banana

Bifogat

• gagarin.jpg
    gagarin.jpg
    32.7 KB · Visningar: 37

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Hoj
Ducati Monster -05
Batteriet på min moppe är tvärdött, måste starta med starthjälpen, vem anmäler sig frivilligt att springa igång min spygröna kawaslusk om det inte behagar starta efter stoppet vid el donko?

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Batteriet på min puttmoppe är tvärdött, måste starta med Lutherhjälpen, vem anmäler sig frivilligt att springa igång min spygröna kawaslusk om det inte behagar starta efter stoppet vid el donky?

Hallå! Finns det nån Putte här? Kom och putta rå´...:D

Jag kan putta på din moppe, don´t worry, grandma..

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...