Offroadkörning i mellanskåne med omnejd!

Nexor

Full gas, mera ras?
Gick med
4 Oct 2004
Ort
I en våt kartong
Hoj
Ruski motard
Någon som har lust att köra lite oseriöst grusbus med oss? Tid och plats är av mindre betydelse men vi är 2st från Höör som kör ner till flyinge grustag om en stund. Inget seriöst, bara skojj :) Ring 0709-816278 om du är sugen! :tomten
 

fordson

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2005
Ort
Skåne
Hoj
KTM 400, XR650 SM, ZXR Dammsugare
Är ni intresserade av lite nattkörning?? Har ni tystgående cyklar eller dönerör??
 

Nexor

Full gas, mera ras?
Gick med
4 Oct 2004
Ort
I en våt kartong
Hoj
Ruski motard
fordson skrev:
2077440 Är ni intresserade av lite nattkörning?? Har ni tystgående cyklar eller dönerör??

Nattkörning är alltid aktuellt men då kör du först :) Jag har ett svagt dimljus fram känns det som... vi mekar dit nåt tyst om det behövs, annars kan man ju justera med gashanden hehe. Säg tid o plats så får vi höras!
 

fordson

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2005
Ort
Skåne
Hoj
KTM 400, XR650 SM, ZXR Dammsugare
Kör till bilema och handla halogenlampor och meka på det på hjälmen, det är som natt o dag!!! Jag sparar ditt nr. så hörs vi!!
 

Nexor

Full gas, mera ras?
Gick med
4 Oct 2004
Ort
I en våt kartong
Hoj
Ruski motard
Jamen sena krappar! Ingen som har lust att ta en runda i den strålande solen idag då? Grus/asfalt vadsomhelst fast inte över 100 i tempo :) :näsblod
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Nexor skrev:
2073866 Någon som har lust att köra lite oseriöst grusbus med oss? Tid och plats är av mindre betydelse men vi är 2st från Höör som kör ner till flyinge grustag om en stund. Inget seriöst, bara skojj :) Ring 0709-816278 om du är sugen! :tomten


Varför har jag aldrig hört talas om flyinge grustag :va

Är det lagligt att köra där eller?

Isåfall är jag på om ni ska köra där fler gånger, om jag får förståss med min 125:a.
 

Nexor

Full gas, mera ras?
Gick med
4 Oct 2004
Ort
I en våt kartong
Hoj
Ruski motard
Hur många har lust att hitta på nåt på fredag denna vecka? Ska bara meka lite med hojen sen är jag färdig för grus :) Även Anarchist här på forutmet har precis köpt en Highland så jag antar att den måste grustestas också :D Det är olagligt att köra i grustagen men enligt säkra källor är det OK med ägaren! Skriv upp er här ni som orkar hänga med!
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Nexor skrev:
2110891 Hur många har lust att hitta på nåt på fredag denna vecka? Ska bara meka lite med hojen sen är jag färdig för grus :) Även Anarchist här på forutmet har precis köpt en Highland så jag antar att den måste grustestas också :D Det är olagligt att köra i grustagen men enligt säkra källor är det OK med ägaren! Skriv upp er här ni som orkar hänga med!


hmm, antar att jag inte hänger med med min husqvarna 125 :(


Eller ni fiskör :hihi
 

Marcin_go

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2004
Ort
Lund
Hoj
YZ250f -06; CB900f Hornet -02; CBR1000RR -08; Aprilia RS250 -98
Nexor skrev:
2114536 Nu på fredag blir det lite oseriös åka, hänger du med?

Alla som har lust kan PM a mig så hörs vi!

Men jag kan jo inte på fredag!!!!!!!!!!!!! :mad: :mad: :huvet :huvet
 

kowal

back on track
Gick med
3 Oct 2004
Ort
Lund
Hoj
Yamaha FZ 600
jag kanske kan på fredag... hör av mig senare

är duktigt sugen på de där grustaget!
 

Nexor

Full gas, mera ras?
Gick med
4 Oct 2004
Ort
I en våt kartong
Hoj
Ruski motard
En liten rättelse: det är ett sandtag, alltså underlaget är brun lössand. Det gör bara det hela ännu roligare :D För dem som inte hittar dit kontakta mig, preleminärt är det alltså nu fredag 28e vi är där. Eftermiddag/kväll sådär typ. Området är lagom stort och med några mindre sand-högar som kan fungera som mini-hopp för de seriösa :) Förväntningar medtages ej, det blir vad man gör det till. /Nicholas
 

Anarchist

Jag är vad jag heter
Gick med
11 Apr 2005
Ort
Skåne
Hoj
GasGas FSE400, Highland Outback V2 950 (Till salu)
Nexor skrev:
2114729 En liten rättelse: det är ett sandtag, alltså underlaget är brun lössand. Det gör bara det hela ännu roligare :D För dem som inte hittar dit kontakta mig, preleminärt är det alltså nu fredag 28e vi är där. Eftermiddag/kväll sådär typ. Området är lagom stort och med några mindre sand-högar som kan fungera som mini-hopp för de seriösa :) Förväntningar medtages ej, det blir vad man gör det till. /Nicholas

Känns lite som att vi kanske för köra inom landägaren och bara dubbelkolla så det är ok... Även om han har sagt att det var ok till andra kanske det irriterar honom om vi kommer dit och kör.. alltid lika bra att dubbelkolla..
 

Nexor

Full gas, mera ras?
Gick med
4 Oct 2004
Ort
I en våt kartong
Hoj
Ruski motard
Anarchist skrev:
2116472 Känns lite som att vi kanske för köra inom landägaren och bara dubbelkolla så det är ok... Även om han har sagt att det var ok till andra kanske det irriterar honom om vi kommer dit och kör.. alltid lika bra att dubbelkolla..

Jajajajajjaajjaajajaja du har rätt. Fast sist vi va där kom det ju en tjej på häst o kolla, jag tror hon bor där och det verka va lungt med henne eller? Aja lika bra o fråga :)
 

Marcin_go

Ny medlem
Gick med
24 Nov 2004
Ort
Lund
Hoj
YZ250f -06; CB900f Hornet -02; CBR1000RR -08; Aprilia RS250 -98
Nexor skrev:
2116480 Jajajajajjaajjaajajaja du har rätt. Fast sist vi va där kom det ju en tjej på häst o kolla, jag tror hon bor där och det verka va lungt med henne eller? Aja lika bra o fråga :)

Sist vi var där kom det en tjej på häst o kollade, hon kanske såg att du e så så j____ tjock så att hon inte vågade säga nånting. :D :lol

Skojar, det var nog snarare så att hon såg att du ser så star ut och inte vågade säga nåt, i vilket fall, ägaren kommer nog lacka om ni blir fler än 3st som vi var sist.
 
Last edited:

Anarchist

Jag är vad jag heter
Gick med
11 Apr 2005
Ort
Skåne
Hoj
GasGas FSE400, Highland Outback V2 950 (Till salu)
Nexor skrev:
2116480 Jajajajajjaajjaajajaja du har rätt. Fast sist vi va där kom det ju en tjej på häst o kolla, jag tror hon bor där och det verka va lungt med henne eller? Aja lika bra o fråga :)

Annars kan man ju alltid köra med ovetandetaktiken :va.. hehe.. att man helt enkelt inte visste att det var privat.. :rolleyes:
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top