Nytt Försök : Mariestad !

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
Lean Mean Wheelie Machine
Nope, Grus och skogen är modellen men hänger jag på typ T63'or eller liknande så funkar det bra ändå.
Stekte mina S12'or totalt i fredags så nu ska nytt gummi på.

Haha va gött! Ja e mitt uppe i motorgenomgång/renovering på min 625a så jag kör inte än på ett tag, måste få lite ordning på grejerna först...du har gott om tid på dej o fixa däck o grejer..:tummenupp

Firetwin

*Det löser sig alltid ska du se*
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawa Z1000 -03
Sjuk!!

Ligger hemma i nästan 40 graders feber, det bara dök på mig igår:näsblod Typiskt när man är barnledig o det är fint väder så man kan åka:mad: Ja ja vila är väl det som gäller!!!

Ha de!!

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Ligger hemma i nästan 40 graders feber, det bara dök på mig igår:näsblod Typiskt när man är barnledig o det är fint väder så man kan åka:mad: Ja ja vila är väl det som gäller!!!

Ha de!!

Aj fan det låter inget vidare! Då kanske det är du som har smittat mig med :mad: . Har plötsligt fått hosta och snuva. Ingen mer som känner sig krasslig efter i måndags? Även om det inte blir åka på ett par dagar är i alla fall pärlan skinande fin nu efter bad och vaxning igår.

Montana

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
RasRas
Hade tänkt jag skulle ta mig ner till mariestad i veckan eller helgen men har oxå åkt på och blivit sjuk :gråta

No_limit

Gula faran..
Gick med
16 Jan 2006
Hoj
Gixxer 600
Tjeenare..Ska bara köra upp först så ska jag nog kunna hänga med och köra..så i mitten av maj om allt går väl så kan vi synas på vägarna tillsammans..:tungan

Big D

Rött é snabbt!
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Daytona 675 och TL 1000S
Tjeenare..Ska bara köra upp först så ska jag nog kunna hänga med och köra..så i mitten av maj om allt går väl så kan vi synas på vägarna tillsammans..:tungan

Då får man önska lycka till då :tummenupp

Krya på er då allesammans!

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
Fan va schysst av er o inte köra omkring med hojarna nu när min e trasig:D
Det är o ställa upp för hoj-polare det:tummenupp
Går o blir sjuka o allt så jag slipper se glada mcförare ute på vägarna när ja själv inte kan köra...*ironi på hög nivå* :rolleyes:

Nä men fan, krya på er allihopa! förhoppningsvis har ja fungerande hoj om nån vecka iaf..o då ska det fanimej köras... så fort skiten går igen...haha..

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Fan va schysst av er o inte köra omkring med hojarna nu när min e trasig:D
Det är o ställa upp för hoj-polare det:tummenupp
Går o blir sjuka o allt så jag slipper se glada mcförare ute på vägarna när ja själv inte kan köra...*ironi på hög nivå* :rolleyes: ..

kan bara hålla med

ska bli kanonväder i helgen...ut me er ni få som har fungerande hojar o hälsa :D

Afa

Ny medlem
Gick med
5 Mar 2007
Hoj
Triumph 800xc -14
Finns det några bra vägar runt mariestad?? vill ju ut och åka nu när vädret äntligen blivit bra igen..

Firetwin

*Det löser sig alltid ska du se*
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
Kawa Z1000 -03
Håller med jag oxå!! var tvungen att stänga balkongdörren pga slippa höra alla olika hoj läten, man blir ju inget sugen när man ligger till sängs o fortfarande mår skit o kan ej åka:rolleyes:

Ha de så kul ni som kan!!:yoparty

destruid

Carpe Diém!
Gick med
2 Sep 2005
Hoj
Håller med jag oxå!! var tvungen att stänga balkongdörren pga slippa höra alla olika hoj läten, man blir ju inget sugen när man ligger till sängs o fortfarande mår skit o kan ej åka:rolleyes:

Ha de så kul ni som kan!!:yoparty

Gött, inte bara jag som inte kan köra då...:tummenupp :rolleyes:

Stånka

xxx
Gick med
18 Feb 2007
Hoj
KTM 990 SuperDuke. KTM 640 sm. KTM 520 sx
Fan vilken härlig helg det har vart! Hoppas vädret håller i sig då blir det ännu mer hoj åka! Några mer motarder i stan?

Scalp

Gubbsur
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
Honda CB 750F -82
:tummenupp När får du den då? Bara o hojta till här när det är dags o köra!

Kan nog hämta den till helgen om jag vill, gäller att komma ifrån jobbet bara... Ska ju ta kortet oxå, eller vill du kanske bli handledare? ;)

Kör du med fruktgossen som klotade?

Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...