Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

spenk

I skick som ny!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Husky
Hoj
Blackbird
Herregud vilken avart! Bland det mest absurda jag set...
Vad blev det för picka då? .22?
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Tänkte kolla om de är nån från Jkpg/området kring som ska upp på mässan "PÅ Två Hjul" i slutet på Januari. Kommer åka upp dit i allafall om inget oförutsett händer. Så har plats för 2-3 pers som de är just nu om någon är intresserad.
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
Herregud vilken avart! Bland det mest absurda jag set...
Vad blev det för picka då? .22?

Nej tyvärr bara enskotts .177 :) BSA Meteor?
Har fått hem det groteska "luftgeväret". Kan inte sluta le när jag ser det. Det ska pimpas med ny färg. Känner inget behov av att ha en karta över tidszoner, icke fungerande kompass, morsealfabetet, tecken man gör med kroppen om man befinner sig i nödsituation eller tecken man kan lämna efter sig om man går vilse för att förvirra ev. sökpatruller.
Grön / svart färg med camotejp och billigt rödpunktssikte från jula (om det möter mina krav för ändamålet)
Jäkla bra tryck i det var det iaf! :)
Det blir något att ha på ryggen så man slipper närgångna bilister i sommar.:D


Är eventuellt intresserad. Men vet inte om jag kan förrens efter nyår :)
 
Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
De är lungt.. slängde bara ut en heads up om de fanns intresse. Vi tar bokningen när de börjar närma sig.. :tummenupp
 

KGA

Spriten räddade mig från idrotten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
Såld

eha

en svart till ska vägkittas, och betalas
Gick med
7 Jun 2010
Ort
Karlskoga
Hoj
fler än jag ids - färre än jag önskar
Grön / svart färg med camotejp och billigt rödpunktssikte från jula (om det möter mina krav för ändamålet)
Jäkla bra tryck i det var det iaf! :)
Det blir något att ha på ryggen så man slipper närgångna bilister i sommar.:D

Säljer jula sikten med licenskrav eller kan man skaffa dylikt utan? Tänker mig en skön 2+1-vägs modd när Stebel-hornet och 100W HID inte förmår att flytta plåtkadavren i sidled.. *elak*
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
Säljer jula sikten med licenskrav eller kan man skaffa dylikt utan? Tänker mig en skön 2+1-vägs modd när Stebel-hornet och 100W HID inte förmår att flytta plåtkadavren i sidled.. *elak*

Den röda ljuspunkten är det bara du som ser. Den reflekteras från en lins.. Inget lasersikte.
http://www.jula.se/rodpunktsikte-131730
Blir siktet från 22an sen :)
Kanske blir ett riktigt i framtiden för det var kul.
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Jag ska snart beställa ett blått visir till min Arai. Är den nån annan som behöver ett nytt visir inför våren så kan vi dela på frakten (10 £)

http://visorshop.com/

rszPI_716479dab92dc95524b4ab629075e6eceb32a.gif



...Bankeryds Cross/Enduro var rätt välsorterade på äldre cyklar med men har för mig dom har gått i konkurs nu ?! Eller om de var att dom lagt ner i Bankeryd och flyttat.
Jag känner de som hade det lite. Den ena började plugga vid sidan om ordinarie jobbet och den andra (huvudägaren) slutade pga att det inte gick så bra som hoppats och familjeförhållanden.

Nu har jag varit in på AbsolutMX på Ljungarum några gånger. Ligger ju på vägen hem :tungan
 
Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Asch... Hade dom haft inne nån av dom visir jag velat ha till min hjälm så hade jag hakat på en beställning. Men de var rätt utplockat till XR1100...
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Nu finns de inga ursäkter för att inte köra sporthoj året runt.
Har man inte en MX eller Enduro och tuffa runt om på snö/is baner i vinter så får man skaffa en uppsättnig sånna här och ta sporthojen istället:

Ett måste till Sporthojen

Så kan de vara Gixxer/Blade säsong även nu... :tummenupp
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Fy fan... :D Jag skulle faktiskt inte vilja sitta framåtlutad och brottas med en tung (lätt?)sporthoj på is när man vet hur det är med en riktig cross. Visst e det coolt att knäskrapa i januari om man vill hålla körningen igång men... nja.
 

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Ort
Vaggeryd
Hoj
Yamaha R1-04...Gsx-R 750*såld*...Yamaha RD "Flattrack-projekt"...Yamaha yz290f Bigbore*såld*
Ett blodigt köttstycke o lite sprit ihop med Goffen & Danne e inte fel en lördagskväll!!!:fyllisar
 

Danne

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
29 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
Yamaha R1 -16 KTM SX-F 250 -13
Ett blodigt köttstycke o lite sprit ihop med Goffen & Danne e inte fel en lördagskväll!!!:fyllisar

Ett oerhört gemytligt sammanträffande inklusive Uppstart av ett brutalt monster i garaget!
Tack för detta Lillkillen :yoparty

Röken har lagt sig i strupen nu.. dock inte från monstret utan från Whiskyn.. ;)
Världens rökigaste whisky. Den har en fenolhalt på 152 ppm, att jämföra med Ardbeg supernova med sina ynkliga 100 ppm och vanliga Ardbegs med 50-65 ppm.

15_Octomore.gif
 

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Ort
Vaggeryd
Hoj
Yamaha R1-04...Gsx-R 750*såld*...Yamaha RD "Flattrack-projekt"...Yamaha yz290f Bigbore*såld*
Låter härligt grabbar.

Men vad hände med den utlovade garagefesten Dennis?

Har blivit många sömnlösa nätter gråtandes liggandes i fosterställning i duschen med kallvatten droppandes i bakhuvudet... Gör detta för att straffa min dåliga självbild o ge mitt samvete en törn som får Fritzels handlingar att blekna...:död

Sammanfattning...: Jag e ledsen grabbar för att det rann ut i sanden, så fort vägarna är farbara är ni välkommna på garagefest med grillning bournouts o allmänt svineri!:yoparty:tummenupp
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top