Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Tegheim

Snabbast i Depån! Renoverat nyckelben 2!
Gick med
24 Jun 2008
Ort
Nässjö
Hoj
Honda CBR900RR -99 / Yamaha WR250 -91 / Yamaha YZ250F -08

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.

Harvest

Utbränd byrådirektör med väggkänning
Gick med
21 Aug 2006
Ort
jönköping
Hoj
Fabrikare
Tackar ni också för en bra tur:tummenupp Vi får försöka att införa lite mer samåkningar kanske en fast tid en dag i veckan.
 

zkr4mz3

Freak
Gick med
9 Jan 2007
Ort
Jakobsberg
Hoj
mt-03/XR650-SM
Gör en chansning för nu börjar jag få panik, får bjuda på öl om det är en idiotisk tråd att fråga i.

Någon här inne som av en mystisk anledning känner till ett garage, garage plats eller förråd med ordentlig låsbar dörr i Eksjö som går att hyra omgående? Råkade slinta med plånboken och köpa en ny hoj idag men har ingenstans att ställa den.
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Får instämma i kören om att de var en trevlig tur till Tidaholm och tillbaka. Måste köras fler ggr så man kommer in i den. :D Tackar :tummenupp
 

Tegheim

Snabbast i Depån! Renoverat nyckelben 2!
Gick med
24 Jun 2008
Ort
Nässjö
Hoj
Honda CBR900RR -99 / Yamaha WR250 -91 / Yamaha YZ250F -08
Åker ni aldrig Eksjö-Kisa-Åtvidaberg? Då har ni missat något... :)
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Får väl ta den sträckan nästa ggn... Var i valet och kvalet om vi åkte uppåt (tidaholm) eller neråt (Nässjö/Eksjö m.m.) :D Personligen har jag inte kört den sträckan men får bli test där med.
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Åker ni aldrig Eksjö-Kisa-Åtvidaberg? Då har ni missat något... :)
Det är en rätt lång runda från Jkpg. Man får starta tidigare än kl 17 en halvkall vårkväll isf ;)

Från Jkpg brukar jag köra Lekeryd-Tranås-Boxholm-Malexander osv.

Jag krängde precis på ett nytt bakdäck på 750'n och så ska det bli regn i tre dar :huvet Får bli en shakedown nån gång i helgen ist.
Jag är instruktör på Kinnekulle nästa fredag (21:a) och då är det bäst att ha schyssta däck. :)
 
Last edited:

Tegheim

Snabbast i Depån! Renoverat nyckelben 2!
Gick med
24 Jun 2008
Ort
Nässjö
Hoj
Honda CBR900RR -99 / Yamaha WR250 -91 / Yamaha YZ250F -08
Det är en rätt lång runda från Jkpg. Man får starta tidigare än kl 17 en halvkall vårkväll isf ;)

Från Jkpg brukar jag köra Lekeryd-Tranås-Boxholm-Malexander osv.

Jag krängde precis på ett nytt bakdäck på 750'n och så ska det bli regn i tre dar :huvet Får bli en shakedown nån gång i helgen ist.
Jag är instruktör på Kinnekulle nästa fredag (21:a) och då är det bäst att ha schyssta däck. :)

Jag trodde vi ville åka långt :D
 

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Harleys...
Det är en rätt lång runda från Jkpg. Man får starta tidigare än kl 17 en halvkall vårkväll isf ;)

Från Jkpg brukar jag köra Lekeryd-Tranås-Boxholm-Malexander osv.

Jag krängde precis på ett nytt bakdäck på 750'n och så ska det bli regn i tre dar :huvet Får bli en shakedown nån gång i helgen ist.
Jag är instruktör på Kinnekulle nästa fredag (21:a) och då är det bäst att ha schyssta däck. :)



Ååååå min gammla klassiker :) Fy fan det va där jag bestämde mig för att jag skulle köpa min K6.a efter jag kört din K5.a. Den va som att jämföra en volvo med en F1 bil i jämförelse med min gammla retta jag hade då haha.

Nu suger det i handen. Kan inte alla sluta åka förbi utanför mig så jag slipper få ångest över mitt båt köp :va :D

///micke
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top