Nytt försök: Jönköping

Status
Ej öppen för fler svar.

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Om det är någon mer här som brukar springa så säg till, brukar bli ca en mil. Har 2 lopp att träna inför, inför beachen skös av garagegymmet hemmavid och jobbet.
 

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Ort
Nånstans ute i nån av åkersbergas skogar
Hoj
Honda CB 400N
Om det är någon mer här som brukar springa så säg till, brukar bli ca en mil. Har 2 lopp att träna inför, inför beachen skös av garagegymmet hemmavid och jobbet.

Kör ingen löpträning men däremot så rastar jag benen på dansgolvet och det ger träning i vätsketillförsel också :banana

PS. Det händer att det blir alkoholfria danskvällar...
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Som det verkar nu är jag hemma 1:a helgen i april (påsk?) Biljard och öl någon, då har jag anledning att städa..

- DanTheMan (Goffe)
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Blir Elmia mässan för egen del påskafton sen är de bastu/öl/poker på 12:e våningen i NCC skrapan ute på "ön" med panorama utsikt över munksjön (med ett gäng polare).
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Du klagade inte när du körde min 750...


Suzuki orginal 'Baby silencer'. Beställde på CI's :tummenupp

Man ska väl inte klaga vare sej det gäller K5 eller 750.. Fina maskiner med olika charm/egenskaper.

Säg till när det är lite humanare väglag, kan behöva lite avrostning samt vänja mej vid en 1400..
Har nog glömt hur man svänger och slangar.
 
Last edited:

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Harleys...
Man börjar undra om man gjorde rätt i att köpa en båt för 110k :rolleyes: Eller om man skulle köpt sig en ny hoj igen :) Kanske måste investera i det med snart, nu när man ser att det är lite sugna hojåkare i stan ändå :)

/Micke
 

Harvest

Utbränd byrådirektör med väggkänning
Gick med
21 Aug 2006
Ort
jönköping
Hoj
Fabrikare
Jag gjorde misstaget att sälja min Aprilia i höstas:huvet och insåg ganska snart att det suger att ha ett tomt garage så nu står det en ny Aprilia i garaget och väntar på våren:banana
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
En Storebro Commander 5000... hahaha nedå det blev en Ryds 478 GT 07 med en Suzuki 50hk fyrtakts motor samma årsmodell :) Självklart måste man ha lite Sukka kvar ....

Du borde ta en tripp till St Tropez, sjukt kaxig hamn! Bilderna från hotellet när vi var där 1:a ggn. Vill man se båtar ska man vara där typ 1:a maj och andra storhelger. Man får aldrig se något sådant i sverige. Där slipper man brats som sprutar champangne på pappas båt.

Vad har du båten till, lek, fiske? Fin båt iaf! Har oxå en sukka motor, dock mindre och äldre.. 15 hk för fiske.
 

Bifogat

  • 20070420015.jpg
    20070420015.jpg
    215.6 KB · Visningar: 35
  • 20070421019.jpg
    20070421019.jpg
    237.2 KB · Visningar: 41

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Ort
Jönköping
Hoj
Harleys...
Du borde ta en tripp till St Tropez, sjukt kaxig hamn! Bilderna från hotellet när vi var där 1:a ggn. Vill man se båtar ska man vara där typ 1:a maj och andra storhelger. Man får aldrig se något sådant i sverige. Där slipper man brats som sprutar champangne på pappas båt.

Vad har du båten till, lek, fiske? Fin båt iaf! Har oxå en sukka motor, dock mindre och äldre.. 15 hk för fiske.


Hehe jo dit är jag sugen på att åka eller Monaco, Iofs va inte båtarna i Sydney heller så dåliga :)

Blir mest för fiske men visst kommer ringen att användas isommar hehe :) Sen har ju päronen hus på orust så lite dagsutflykter där blir det också..

/micke
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top