Nya Battlefield 3 till hösten

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Efter ett (typ) glas vin är man så jävla kass på att spela att man bara blir förbannad. Man typ blir knivad av gubbar man upptäcker först, fast dom är trettio meter bort.

Man skulle ha en egen server för lite packade polare såhär på helgen...

Tss. Då blir man lugn o fin i nerverna :)
 

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Sveg/Härjedalen
Hoj
Mellan hojar
Till helgen kommer jag vara inne och lira 8-21 typ, sambon jobbar hela helgen så då är det bara att kötta bäst man kan ;)
 

Noyah

posör!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Tyresö
Hoj
KTM 790 AdvR
Ni kan ju lägga ner att kicka folk när ni ska in, stats osv sparas ju inte och det är rätt drygt att bli kickad fö.
 

ICEMANnen

Koi-karpar är fina fisken
Gick med
21 Feb 2004
Ort
mest hemma
Hoj
None whatsoever
Vet någon hur man filtrerar stats så man ser var man ligger på världsrakningen? Hittar bara hur man tittar på världstoppen som uppenbart fuskar (ingen får 35,00 poäng per minut) och hur man jämför med polarna på battlelog.

Högst upp på battlelog sidan så drar du pekaren över "multiplayer" så kommer det en drop down lista och där klickar du på leaderboards, där jämförs du med dina kompisar på alla möjliga stats.
 

Noyah

posör!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Tyresö
Hoj
KTM 790 AdvR
Ok, Fick medelande att "you been removed from server" medans jag var inne, ca 30 min innan servern dök.
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Ni kan ju lägga ner att kicka folk när ni ska in, stats osv sparas ju inte och det är rätt drygt att bli kickad fö.

Det där låter som nåt knas... ingen har nog nånsing kickat nån från servern. Sorry iaf.... in och kötta på igen bah... du får nog bättre stats den hrä gången :D
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Högst upp på battlelog sidan så drar du pekaren över "multiplayer" så kommer det en drop down lista och där klickar du på leaderboards, där jämförs du med dina kompisar på alla möjliga stats.

Nej det var inte det jag frågade. Hur jämför du dig mot världen? Göra globalt och scrolla till ditt namn? Nej.

Jag ligger 1:a mot mina kompisar på typ allt... Vill sänka mitt självförtroende.
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
För övrigt vill jag ha en recension av den gamla världsmästaren av er som kör pc. Är det l2 hs eller 1337?
 
Nyheter
BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Top