Nya Battlefield 3 till hösten

Fagher

Ny medlem
Gick med
7 May 2007
Ort
Värnamo
Hoj
Suzuki GSXR 1000 KTM 380sm
Jag kan ju inte ändra en inställning utan att skiten disconnectar. Först mus-sens, sen grafik, sen ljud. Tar ett jäkla tag innan jag kan spela.

Köp ett xbox

Fy fan va jag e trött på det nu. Skiten hänger sig konstant, jag har inte kunnat spela mer än två minuter åt gången. Nu spelar jag inte mer förrän det kommit en patch. :huvet

Förresten hur vanligt är det med fuskare? Jag vet inte hur många gånger jag har stått och fyllt nån snubbe med ett helt magasin bly och inget händer, sen så vänder han sig om och skjuter ett skott och jag är död :död

Mina server planer är inte ändrade, det är ett kul spel när det funkar.

/T

Köp ett xbox.

Fast helt felfritt är det faktiskt inte, har hängt sej en gång på de 32 timmarna jag har spelat.
 

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Ort
Sthlm
Hoj
Exc300+Superduke
Mitt spel har väl hängt sig/disconnectat typ 5 gånger på 20 timmar. I övrigt inte haft några problem alls..

Ska bara avrunda arbetet här sen ska jag dra igång och lira lite ifall nån är sugen!
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Luktar nätaggregat. PSU alltså. Formodligen så har du belastat din dator rätt hårt när du kört BF3 då det som vi vet kräver en del.
Med tanke på övriga komponenter i din burk så skulle jag inte tro att ditt nätagg heller var ett "top-of-the-line" direkt.
Har du otur, vilket de flesta brukar har när nätagget sticker så har det tagit en hel del utav resterande komponenter med sig i fallet. :cdevil

I den stora 24-pinnars kontakten på nätagget. Lägg en tråd grön och en svart kabel, på så sätt triggar du igång nätagget utan att ha det anslutet till datorn. Går fläkten igång på nätagget så är det inte helt dött och går inte fläkten igång så är det dött.

Tack för tipset!
Den är heldöd.

Du verkar ha ett helvete med din maskin. Finns det ingen i närheten som kan ge dig assistans? :va

Haha, det är ju mig alla i närheten frågar!? Hade inte räknat med att komma över ett sånt bra graffekort när jag köpte det nätaggat.
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Sök på eyeballers och joina den servern.... det är den officiella sporthoj.com servern.
 

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Ort
Sthlm
Hoj
Exc300+Superduke
Äh man kan väl spela båda. Jag har piskat mw2 och blackops i 900 timmar, och cod äger!
 

Noyah

posör!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Tyresö
Hoj
KTM 790 AdvR
Tråkigt att det strular för vissa, jag har inga problem förutom att hitta flytet.
Hoppas ni får styr på era datorer så ni kan nöta! :tummenupp
 

Eas94

Sporthojsnörd
Gick med
10 Nov 2009
Ort
Mölndal
Hoj
Honda Hornet 600 -04
Till er som har problem med disconnect, prova detta:
Ladda ner pbsetup
http://evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php
låt programmet uppdatera sig, välj sedan Battlefield i "add game". Klicka därefter på update game, så ska punkbuster uppdatera sig. Funkar för vissa, gjorde det själv och har inte haft några oförklarliga DC än. Tyvärr är det min ADSL-lina som dampar.

Här finns mer tips och trix:
http://www.sweclockers.com/forum/12...-tekniska-problem-och-losningar-samlingstrad/
Vad faen, jag kan inte byta view i fordon längre. Kan ni?

Säker på att det inte var en hardcore-server? Där kan man inte byte view. Kan testa efter maten.
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top