Video Ny YouTube kanal, Nya ljuddämpare på Hayabusa

Wallin

GSXR 1000 K5
Gick med
9 Aug 2011
Ort
Bara
Hoj
ZX10R 2011 Tidigare:GSXR 1000 K5, Triump Tiger 1050, ZX10R-06, ZX9R-94, GSXR 750 -86, GSX550 -84
Trevlig film men saknade "Flyby"
 

Wallin

GSXR 1000 K5
Gick med
9 Aug 2011
Ort
Bara
Hoj
ZX10R 2011 Tidigare:GSXR 1000 K5, Triump Tiger 1050, ZX10R-06, ZX9R-94, GSXR 750 -86, GSX550 -84
Det han menar är att du ställer ut kameran/personen och du brassar förbi i minst 200 blås så man hör det där VROOOM ljudet! :yoparty

Yes, det var exakt vad jag menade:tummenupp
 

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
För din framtida kanal så får du gärna försöka ladda upp något lite mer originellt än "amatör i skakig hjälmkamera kör bana för första gången" 17min.

Fram med ljudmätaren och gör både stillastående mätningar och flyby med original samt ditt Väsnas Hemskt. Kort kommentar om ljud och finish/passform så har du en video som skulle kunna tilltala även andra än de närmast sörjande.
 

Larse

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Ort
Hofors
Hoj
Gsxr 600 K7 stunt
Inte många heller som har en kort Yoshimura ljuddämpare på sitt 4-1 system på Busan som "ibland" utan insats låter som om fan själv tappat ett piano på foten vid fullgas. :crash

*Bild*
Om du gillar hojar som får fan själv att leta efter öronpropparna så ligger en busa med jardine gp1 "ljuddämpare" bra till.. :näsblod
jardine-gp1-slip-on-exhaust-suzuki-hayabusa-08-11-74300.jpg
 
Last edited:

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Glidaren var frän... :D

Nä, nu skall jag inte vara elak här.
Men skall man få folk att följa en så måste det hända saker eller åtminstone något som fångar ens intresse. Jag fann mig själv med att hoppa fram i klippet då jag tröttnade snabbt.

Lyssna på Boris för han hade bra tips och våga experimentera med kameravinklar :tummenupp

giphy.gif
 

Markom

Medlem
Gick med
30 Jan 2011
Ort
Malmö
Hoj
Hayabusa, 1999
Hej !

Nu förstår jag precis vad ni menar! Jag är ny på detta med Vlog ( som kanske också märks! ) Men jag ska ordna fler kameravinklar och försöka fixa med ljudet.

Stay Tuned!

/MMBIKETUBE
 

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Ort
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Om du gillar hojar som får fan själv att leta efter öronpropparna så ligger en busa med jardine gp1 "ljuddämpare" bra till.. :näsblod

Jo den bullrade ju aningen mycket så det blev ett insatsrör men inte f_n hjälpte det så det fick även bli en diskboll bakom detta rör så nu går den rätt så hyfsat bullrigt.Lagom högt för att fortfarande skrämma skiten ur folk och fä men ändå så pass vettigt så att grannarna inte ringer polisen vid varje start. :crash
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top