Ny SH-tröjomgång

Status
Ej öppen för fler svar.

Spinner

:ligga?
Gick med
16 Oct 2007
Ort
Göteborg (Mölndal)
Hoj
Honda NS125 Gula faran [krockad och skrotad]
har testat de me men de funkade inte heller...:(
hoppas bara att den inte har försvunnit

ring till dhl så säger dom hur det går för paketet..
fick inte heller några träffar när jag sökte på dhl men jag ringde o då sa dom att dom vart vid mig och jag inte vart hemma och att jag kunde hämta de på nån terminal
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
ring till dhl så säger dom hur det går för paketet..
fick inte heller några träffar när jag sökte på dhl men jag ringde o då sa dom att dom vart vid mig och jag inte vart hemma och att jag kunde hämta de på nån terminal

Dom sa till mig med att jag skulle kontakta terminalen.. Men jag menar deras uppgift är att leverera paketet hem.. Kontaktar dom inte mig innan dom kommer och efter dom har vart hos mig så är det inte mitt fel.. Så jag tänker nog inte åka någon stanns för att hämta den!!
 

Cliffen

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2008
Ort
Skåne
Hoj
YX 150cc
Måste bara få säga att det är sjukt en sjukt "mysig" tröjja. Nästan så man vill ha en till enbart för att mysa i på nätterna:kär





:arsele
 
Last edited:

Visse

The Unforgiven
Gick med
5 Apr 2008
Ort
Uppsala
Hoj
Svart Yamaha R1 2008
tack så mycke :)
men de gick inte heller jag har kollinr 635 531 679 1
så jag får ringa på måndag o se om dom kan hjälpa mig :(

Det ser ut att kunna vara ditt sändningsnummer, testa att skriva in det i det fältet istället.
 

Mabe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Apr 2007
Ort
Utanbys
Hoj
DR650SE, FS E-bike
Dom har anlänt utlandish nu i alla fall. Får nog bli en XL nästa gång. Går det att få tröjor med dragkedja fram?
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Är det någon som fått sin tröja i Malmö ?

Jag kan tipsa dig att, om du inte har fått din tröja än så RING till DHL.
Det fick jag göra.. visste inte ens att dom har vart hos mig.. dom ringde inte och lämnade ingen lapp eller nåt.

Så jag fick spåra upp mitt paket så att säga.. hehe

Fråga Swedie efter kolli nr och sen ring o hör med DHL.
 

Lanson

Ny medlem
Gick med
24 Aug 2008
Ort
i garaget
Hoj
Suzuki GSX-R 600 -02 och Yamaha Tzr 125 -98
Jag hr frågat Swedie men han har inte svarat ännu... han kanske jobbar imorgon så svaret kommer då? Jag har i och försig varit hemma hela tiden så jag borde ha märkt om DHL hade varit här men tack för tipset!
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Tja, efter vad jag just har gått igenom kommer jag själv aldrig använda DHL. Maken till sunkig service får man leta efter.

Ingen leverans hade kommit i förra veckan, så jag spårar paketet via hemsidan på fredag morgon. Har lämnat terminalen, men ingen övrig info. Är busy som satan, så jag mailar dem. Får autosvar att jag ska få slutgiltigt svar innan kl. 10 igår. Inget svar kommer. Alls.

Så jag ringer nu till dem. Kundservice skickar mig vidare till nå'n handläggare där jag får sitta i kö så länge att jag i princip måste ladda om batteriet på telefonen, varefter jag kommer till en sur kvinna som säger att paketet ligger på huvudcentralen, har inte varit ute för leverans, men att jag kan få det någon gång under nästa vecka. WTF? Nej, jag är bortrest, svarar jag. Jag får alltså nu åka ut personligen till deras jävla central i Västberga.

Jag tänker inte begära ersättning, men Swedie, kom igen, använd en annan leverantör nästa gång.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Jag hr frågat Swedie men han har inte svarat ännu... han kanske jobbar imorgon så svaret kommer då? Jag har i och försig varit hemma hela tiden så jag borde ha märkt om DHL hade varit här men tack för tipset!
Jag har inte svarat ännu då du inte skicka PM eller Email utan gästboksinlägg 20 minuter före du skrev detta inlägg. Du fick svaret igårkväll dock.

Dom har anlänt utlandish nu i alla fall. Får nog bli en XL nästa gång. Går det att få tröjor med dragkedja fram?
Har för mig med kedja blir dyrare. Jag vill verkligen försöka o inte göra tröjorna dyrare.
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top