Ny pojkspoling @ SH

1wheeldrive

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2010
Ort
Hässleholm
Hoj
2007 KTM 990 Superduke
Tja!

Lika bra att presentera sej här så ni vet vem ni ska upp för på vägarna framöver :tummenupp

Jag är en liten sk*t på 65kg, 20 bast och är för tillfället bosatt i Hässleholm, nära helvetes mittpunkt. Till vardags arbetar jag som lastbilschaufför, på helgen som sjusovare.

Har även en Cow-a-socky z750 -04 på ingång, blir provkörning till helgen (farsan provkör, suck..)
Körde båge för första gången i september -09, dock bara på en gigantisk asfaltsplan eftersom jag inte fått mitt kktillstånd då :(

Nu till våren så blir det övningskörning på allvar, så om ni ser en blå z750 (förstoppningsvis) så, ur vägen :)


tack för att du tog dej tid att läsa min uppsats :2cool

Ah, visst ja, Kennie heter jag :fatta!
 
Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Det var en kul uppsats! "Förstoppningsvis"! :D

Välkommen till SH, det här är mc-världens svar på Säters stormavdelning. :ätapiller
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
haha tack, roligt att nån gillar den :) SH verkar va ett hyfsat mycket bättre forum är G.org :)

Ja jag trivs här. Dels är det många och roliga medlemmar, men också högt i tak. Iaf för det mesta.

Rent tekniskt så tycker jag att forumets stora feature är möjligheten att ladda upp bilder i tex byggtråder och inlägg, dvs man måste inte hålla på och böka med uppladdning på ngn annan server och sedan länka till sitt inlägg. Det är riktigt bra. Det ger inläggen liv.

Vad är G.org, garaget.org? :va
 

1wheeldrive

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2010
Ort
Hässleholm
Hoj
2007 KTM 990 Superduke
Ja jag trivs här. Dels är det många och roliga medlemmar, men också högt i tak. Iaf för det mesta.

Rent tekniskt så tycker jag att forumets stora feature är möjligheten att ladda upp bilder i tex byggtråder och inlägg, dvs man måste inte hålla på och böka med uppladdning på ngn annan server och sedan länka till sitt inlägg. Det är riktigt bra. Det ger inläggen liv.

Vad är G.org, garaget.org? :va


garaget.org ja :)

bra forum egentligen, men man tröttnade på alla "förstå-sig-påare" :rolleyes:
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Jag läste 65 bast och 20 kg., men fick ihop texten för en 20 årings..:DNåväl välkommen vilket som:tummenupp:)
 
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top