> Ny från Borås... ja jag vet att de e landet..

Stonycape

Riding in the wind forever freeee...
Gick med
17 Aug 2004
Ort
Borås
Hoj
VFR800-02
Schwipp. Ärrad o bränd vid 30.. mjae, k lite då.. Skakad o rörd iaf då sista turen va mitt i natten på smala vägar o mkt fyrbenta saker vid sidorna..

Iaf, har kört hoj sedan ja va 15, mestadels enduro o en o annan sporthoj.. Nu en VFR800-02, bra drag men vill ha lite mer.. dock får försäkringen styra förtillfället..

Vi va ett stort gäng som började köra hoj i bygden för 10 år sedan men en efter en har droppat av.. dags o leta upp lite nytt sällskap då jag vägrar ge upp åkandet..

Så e de ngn som ska ut så tveka inte, hojta till bara.. Kör charterbuss så jag e ledig en hel del mellan varven o e alltid på G.

Mvh Niclas
 

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
GSX-R 1000 K7
Allt utanför Göteborg är landet :hihi

Pallra dig hit nu o ge mig en tank full så kan vi åka lite :rofl
 

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Ort
jötteborriijjj
Hoj
ITALIA
välkommen!

som chille sa.. kika in på ADHD forumet, vi är gasglada grappar som gärna kör en sväng (när vi inte skaffar barn eller ligger i diket vill säga) :p
 

VILDING

Go o glad kex choklad.
Gick med
28 May 2004
Ort
Småland
Hoj
_
Välkommen!

:hej :hej
Stonycape skrev:
Schwipp. Ärrad o bränd vid 30.. mjae, k lite då.. Skakad o rörd iaf då sista turen va mitt i natten på smala vägar o mkt fyrbenta saker vid sidorna..

Iaf, har kört hoj sedan ja va 15, mestadels enduro o en o annan sporthoj.. Nu en VFR800-02, bra drag men vill ha lite mer.. dock får försäkringen styra förtillfället..

Vi va ett stort gäng som började köra hoj i bygden för 10 år sedan men en efter en har droppat av.. dags o leta upp lite nytt sällskap då jag vägrar ge upp åkandet..

Så e de ngn som ska ut så tveka inte, hojta till bara.. Kör charterbuss så jag e ledig en hel del mellan varven o e alltid på G.

Mvh Niclas
 
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top