Nordic BoTT-tråden!

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Tycker att vi aktiva förare ska ha en egen tråd att talas ut i och beklaga oss i eller leva rövare i :yoparty

Ser fram emot fler BoTT-race!
 
Last edited by a moderator:

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Ort
Norge/Fredrikstad
Hoj
Nopp
Tycker att vi aktiva förare ska ha en egen tråd att talas ut i och beklaga oss i eller leva rövare i :yoparty

Ser fram emot fler BoTT-race!

Ingen Norbaggar på Falken, men vi satser maks på Linköping - da med sykler som ikke vobler og som går på alle (begge) sylindere! Tragisk at NM-superbike er samtidig med BoTT´en, men norske arrangører vil ikke tilpasse seg BoTT:huvet
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Åh, denna hade jag ju missat helt. :)

Jag litar helt och fullt på att Pinky håller ihop ett sista race och kommer till anderstorp med hopp om en andraplats till. R. Jensen var oroväckande snabb på knudan sist och hans hoj går ju som om f_n själv var efter den så A-torp kommer bli tufft...
 

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Ort
Norge/Fredrikstad
Hoj
Nopp
Usikkert om norrbaggen kommer, både jeg og 1098´en gjorde en 100% salto nå på onsdagstreningen! Hele høyre side av sykkelen er borte, hjernerystelse, knust hjelm, oppflerra skinndress - livet leker - NOT!
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
3171535 Usikkert om norrbaggen kommer, både jeg og 1098´en gjorde en 100% salto nå på onsdagstreningen! Hele høyre side av sykkelen er borte, hjernerystelse, knust hjelm, oppflerra skinndress - livet leker - NOT!
Ajdå! Vad tråkigt hörredu! :) Du kan få köpa min Aprilia nu ;)
 

Jucati

Ny medlem
Gick med
8 Oct 2004
Ort
Åland
Hoj
Ducati o Jucati
Ännu en anledning att BARA köra race... :) Förbannar mig själv att jag bara kör sex ggr per år men jag har i dagsläget helt enkelt inte tid och råd att både tävla och träna så det får bli race.... framgångar och varvtider uteblir i.o.f helt....:gnissla
 

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Ort
08
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
Hoppas att tummen hinner växa ur röven till nästa år så man kan kriga i Bott(en) haha! Nä, ska bli skoj!!
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Kan jag ordna finansiering kanske jag ställer upp i BoTT på anderstorp, som hjälpryttare till DQ. Vore kul med ett extra race innan vintern.
 

Ducisfun

BoTT nr 18
Gick med
16 Oct 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Ducati
Usikkert om norrbaggen kommer, både jeg og 1098´en gjorde en 100% salto nå på onsdagstreningen! Hele høyre side av sykkelen er borte, hjernerystelse, knust hjelm, oppflerra skinndress - livet leker - NOT!

:eek: Aj aj inte bra. Hoppas du mår bra. Men vad sa du till kone din då. E de slutåkt nu eller sa du att nån snodde hojen och att du klämde dig i bildörren:tummenupp
 

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Ort
Norge/Fredrikstad
Hoj
Nopp
:eek: Aj aj inte bra. Hoppas du mår bra. Men vad sa du till kone din då. E de slutåkt nu eller sa du att nån snodde hojen och att du klämde dig i bildörren:tummenupp

Hodet føles som om det skal vrenges, skulder, hofte og arm er blå - sykkelen ser ut som et helvete, men kona har ikke sagt noe om å slutte:confused: Satser på å få skrotet klart til A.torp:yoparty Kan jo ikke la deg eller Eric gå forbi i sammendraget:tuttar
 

Fruducati

Ny medlem
Gick med
24 Feb 2007
Ort
norra delen av huvudstan
Hoj
Ducati, Multistrada 1100, -08
Hodet føles som om det skal vrenges, skulder, hofte og arm er blå - sykkelen ser ut som et helvete, men kona har ikke sagt noe om å slutte:confused: Satser på å få skrotet klart til A.torp:yoparty Kan jo ikke la deg eller Eric gå forbi i sammendraget:tuttar

Ta på dej dina fina röda skor, sen kan du gå å fråga nån norrman om du får låna hans hoj :)
alla norrmän har ju en 1098 :D
same same not different.

Skämt o sido hoppas du mår bra och att vi får se dej på Anderstorp. :mad:
Tjingeling från Annika
 

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Ort
Norge/Fredrikstad
Hoj
Nopp
Ta på dej dina fina röda skor, sen kan du gå å fråga nån norrman om du får låna hans hoj :)
alla norrmän har ju en 1098 :D
same same not different.

Skämt o sido hoppas du mår bra och att vi får se dej på Anderstorp. :mad:
Tjingeling från Annika

Jeg må jo komme, sender sykkelen til importøren i morgen - håper vi får frem alle delene i tid:tummenupp Kan jo ikke gå miste av å kjøre løp på snø:Rockbanan eller Mickes pastakoking!
 

bomzx

Ny medlem
Gick med
6 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
aprilia mille r,cbr 1000 rr
Usikkert om norrbaggen kommer, både jeg og 1098´en gjorde en 100% salto nå på onsdagstreningen! Hele høyre side av sykkelen er borte, hjernerystelse, knust hjelm, oppflerra skinndress - livet leker - NOT!


Vem skall jag då kämpa emot?? Hoppas du det gick hyffsat bra med dig!!:confused:
 

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Ort
GBG
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Jadu Geir, tråkigt att höra att du kastat dig, men nu finns det kanske chans att se en 1098 som är i samma skick som Pinky! ;)

Mycket silvertejp och lite sne i störta allmänhet. Du ser ju hur snabbt det går att åka när man inte har fina grejer att vara rädd om! ;)
 

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Ort
Norge/Fredrikstad
Hoj
Nopp
Ska vi ta med en extra burk RAVIOLI så det räcker till dej oxå? :D
Lycka till med hojjen

Bare pass på at Micke ikke bruker vannkokeren - vannet blir så helv... varmt:tungan Og da blir jeg så lett nervøs

Vem skall jag då kämpa emot?? Hoppas du det gick hyffsat bra med dig!!:confused:

Litt hjerne på vandring i hodet, endel blåmerker og noen sår - ellers helt greit! Det jævlige var at fyren hadde sett at jeg kom på innsiden, men.... :mad: Må ha ny komplett kløtsj, motordeksel, effektanlegg + det vanlige, styrehendeler, bremsehendeler, kåper,osv:huvet Men jeg kommer og du skal få match!

Jadu Geir, tråkigt att höra att du kastat dig, men nu finns det kanske chans att se en 1098 som är i samma skick som Pinky! ;)

Mycket silvertejp och lite sne i störta allmänhet. Du ser ju hur snabbt det går att åka när man inte har fina grejer att vara rädd om! ;)

Ducatissan skal bli på stell igjen, at jeg kjører sakte i år har ikke med henne å gjøre, mer med at jeg har blir for fet, gammel og feig ( og litt med 4 knuste fingerledd, avriven lårmuskel og knust hæl):3freak
 
Last edited:

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Ort
Norge/Fredrikstad
Hoj
Nopp
Andertorp

Da er det klart at vi stiller på A.torp:tuttar Sykkelen blir klar, alle deler er på plass - Nå skal DQ, Mullo, Henrik og alle andre svensker få oppleve norsk seier i BoTT´en:yoparty
 

BA

Gammelman racing (GMR) #9
Gick med
4 Aug 2005
Ort
Hönölulu
Hoj
Ducati 999 (lägg bud), Ducati 1198s
Da er det klart at vi stiller på A.torp:tuttar Sykkelen blir klar, alle deler er på plass - Nå skal DQ, Mullo, Henrik og alle andre svensker få oppleve norsk seier i BoTT´en:yoparty

Allvarligt tror du det? :D
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top