No more....

Jas-95

Grön??
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Kings Meadow
Hoj
Såld ZX9R
Jaha då är det slutåkt för min del. Jag har har precis ökat mina chanser att få uppleva min 40 årsdag rejält.

Hojen är såld!! Så tack och adjö för mig. Ni andra dårar där ute, kör försiktigt!!

JB
 

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 650.
Jas-95 skrev:
2244793 Jaha då är det slutåkt för min del. Jag har har precis ökat mina chanser att få uppleva min 40 årsdag rejält.

Hojen är såld!! Så tack och adjö för mig. Ni andra dårar där ute kör försiktigt!!

JB
Trist. Men jag tror du snart är tillbaka.
 

KnoXX

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2004
Ort
Grillby
Hoj
ZX10 R 06a
Jas-95 skrev:
2244793 Jaha då är det slutåkt för min del. Jag har har precis ökat mina chanser att få uppleva min 40 årsdag rejält.

Hojen är såld!! Så tack och adjö för mig. Ni andra dårar där ute, kör försiktigt!!

JB
Får man fråga vad du fick för hojen?
Har en jag med och ska snart sälja den ja med!
 

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Roslagen men fortfarande 08!
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Jas-95 skrev:
2244793 Jaha då är det slutåkt för min del. Jag har har precis ökat mina chanser att få uppleva min 40 årsdag rejält.

Hojen är såld!! Så tack och adjö för mig. Ni andra dårar där ute, kör försiktigt!!

JB

Vad är det för fel på dig?
 

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Ort
Mölndal änna.
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Om det var den gröna kawwan med kulhålsklistermärkena så är det väl bara att gratulera, den var uppe ett tag tror jag bestämt. :tungan
 

EasyRider

vilse på livets ocean.......
Gick med
17 Apr 2005
Ort
I en liten fiskeby
Hoj
En stor och en liten
Jas-95 skrev:
2244793 Jaha då är det slutåkt för min del. Jag har har precis ökat mina chanser att få uppleva min 40 årsdag rejält.

Hojen är såld!! Så tack och adjö för mig. Ni andra dårar där ute, kör försiktigt!!

JB

:tummenupp bra val. Jag funderar på att göra det samma och bara köra bana istället. Det känns ändå som det är mycket roligare och alla olyckor har gjort att jag börjat fundera rejält.
 

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Ort
Löddeköpinge
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Kommer aldrig att vara utan hoj, kan t om tänka mig att köpa en glidare när jag blir för gammal för raketer.

men INTE utan hoj, om man skulle blir så klen att man inte kan hålla uppe en hoj (gud förbjude)
ja då blir det väl Trike med V8 eller något :D
 

Jas-95

Grön??
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Kings Meadow
Hoj
Såld ZX9R
Grejen var den att jag inte längre kände någon riktig glädje med att köra hoj. Något saknades. Men visst det är kul, och man blir aldrig för gammal för att köra plastraket.

Som ett förhållande där man gått i stå så att säga. Och förmodligen kommer jag att kanke skaffa en ny hoj i framtiden, den som lever får se. För i ärlighetens namn är det inte riskfritt att köra sporthoj.

Ja det var den gröna me kulhål. Satte ut den på blocket i torsdags på fredagen var den såld 43 000:- fick jag för den. Hade den ute i vintras men då gick det trögt

Se och njut --> http://www.blocket.se/vi/8533417.htm?ca=11_s


Men en sak är jag 110% säker på. DET BLIR INTE EN HD!!

Over and out.

JB
 
Last edited:

Catway

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2006
Ort
Stenungsund
Hoj
GSX-R 1000 -05
Trodde också jag skulle vara utan hoj när jag sålde min en tisdag för 2v sen =) jag kom till söndagen innan jag åkte till norge och hämta en ny =)

:banana
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top