Mxburn
pilljocke
Japp .. Nä. ja skulle kolla va det kosta för mig att ha en crm försäkrad på mig.. Vilken försäkringszon bor du i o va betalar du?
Det kan inte kosta många kronor Min CBR kostar mindre än moppen ja hade..Mxburn skrev:2570888aha ok.. du kan kolla på ett ungefär på trygg hansas hemsida http://trygghansa.se/04Privat/Frame7933.html
Ah okej, men ta ett regnr på blocket el. liknande och ring & fråga.Mxburn skrev:2571073mm men jag bor i zon 1.. idag fick ja reda på att min moppe inte va reggad i sverige.. men i tyskland va dom reggade som lätt mc..
Det kostar att ligga på topp haha, nog med OT i denna tråden nu Nicco får ryck annarsMxburn skrev:2571101Jo.. jag tog juh niccos falska nummer men de funka inte
dt -98 drygt 7000 hel/hel
Ha! 24.62 mil? Jag körde Göteborg-Vilhelmina (103 mil) tur och retur på en DT125 85:a när jag var i din ålder! Inte någon ifrågasatte min mentala hälsa!!!NiklasL skrev:2531080har 24.62 mil det . men jag kan ju komma när jag skaffat mellan(tung)
sista h:et och sista 8:an e fake va?Nicco skrev:2570857Tack, baklampan ser ok ut i mina ögon så här kommer det bli
ang. regnummret så har jag "ändrat" lite på det för o lura bort folket som vill stjäla min mc!
Nicco skrev:2600484FIxar det när jag kommer hem
Skolhelvette nu...
men fuck... skicka den på msn då!Nicco skrev:2601994Lyckas ine lägga upp skiten på sh ftp
Går inte att dra in den i ftp iaf...
Nicco skrev:2601994Lyckas ine lägga upp skiten på sh ftp
Går inte att dra in den i ftp iaf...
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |