Ngn som blev av med en ktm idag

janos

There can only be three
Gick med
22 Aug 2003
Ort
stockholm
Hoj
> Honda crf250rx 2011 > Honda crf450r 2012 supermoto > Honda crf250rx enduro
Såg en kille utan hjälm idag på en ktm som verkade ha bråttom.
Jag körde efter lite . Han körde mot rött och svängde in vid McDonalds västberga där han fick en hjälm av en kille på en svart speed tripple. Sen drog dom vidare
 

Kricke

Inga vuxenpoäng
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Böhmerland 600
Vad för Ktm? Motard, touring? Färg på hojen? Tidpunkt?
 

janos

There can only be three
Gick med
22 Aug 2003
Ort
stockholm
Hoj
> Honda crf250rx 2011 > Honda crf450r 2012 supermoto > Honda crf250rx enduro
Motard. Svart rand över orange Framskärm . Resten av hojen var också orange. Kan ha varit en superduke. Strax innan kl 15 .
 
Last edited:

Incognito

Ny medlem
Gick med
12 Dec 2010
Ort
Salt lake-Boo
Hoj
Speed Triple -06
Jag blir så jävla frustrerad. jag vill ut och jaga hojtjyvar! men råkade dra på mig en fortkörning förra veckan så det får bli i juni :huvet:huvet:huvet:huvet
 

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Ort
Vindö - Stockholm
Hoj
Bmw 850 adv
Man blir ju lika förbannade varje gång man läser en sån här tråd. En "annan sak" om buset kunde ta hand om hojen, men nej dom jävla kukarna ska ju alltid slakta dom till max innan dom dumpas..
 

huSSe

husse
Gick med
1 May 2007
Ort
timrå/ljustorp
Hoj
Kå Te eM 690r
skulle absolut inte vilja ha tilllbaka en hoj som varit stulen.

tänk om man kom på dom i stöldtillfället, oj oj oj säger jag bara....!
 

tantanx

jonathan
Gick med
17 Jan 2008
Ort
Vasastan
Hoj
BMW R1200R, GSX750
skulle absolut inte vilja ha tilllbaka en hoj som varit stulen.

tänk om man kom på dom i stöldtillfället, oj oj oj säger jag bara....!

Ja? Få hojen snodd OCH åka på stryk? Det går ju åt mer än en person att lyfta och lasta en låst hoj.

Jag ingrep en gång, enda orsaken till att jag klarade mig helskinad var att tjuvarna skrek "du ska dö.." medans jag var i telefon med 112, varpå de slog telefonen ur handen på mig och samtalet bröts. SOS-operatören tänkte väl att det barkar söderut och slog nåt larm. Någon minut eller två senare kom tre polispatruller insladdandes. Såhär i efterhand tycker jag ju att det var lite kul, men det kunde lika gärna ha slutat med en kniv i min mage.
 

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
stuntster
Ja? Få hojen snodd OCH åka på stryk? Det går ju åt mer än en person att lyfta och lasta en låst hoj.

Jag ingrep en gång, enda orsaken till att jag klarade mig helskinad var att tjuvarna skrek "du ska dö.." medans jag var i telefon med 112, varpå de slog telefonen ur handen på mig och samtalet bröts. SOS-operatören tänkte väl att det barkar söderut och slog nåt larm. Någon minut eller två senare kom tre polispatruller insladdandes. Såhär i efterhand tycker jag ju att det var lite kul, men det kunde lika gärna ha slutat med en kniv i min mage.

... För varje gång nån avbryter mig när jag snor hojjar brukar jag skrika "du ska få en smultrontårta och en bukett rosor skickade till jobbet"
Tjyvar är inga övermänniskor, utan liksom små hundar skäller de mer än stora.
 

tantanx

jonathan
Gick med
17 Jan 2008
Ort
Vasastan
Hoj
BMW R1200R, GSX750
... För varje gång nån avbryter mig när jag snor hojjar brukar jag skrika "du ska få en smultrontårta och en bukett rosor skickade till jobbet"
Tjyvar är inga övermänniskor, utan liksom små hundar skäller de mer än stora.

Övermänniskor? Nej, de är precis som vilka pundare som helst, dvs oberäkneliga. Du vet ingenting om vad de är kapabla till, små hundar eller icke.
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top