Nervös...skrivning imorgon

Swanemar

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2012
Ort
..
Hoj
Kawasaki ZX-6R 2007
Taaack alla! :) 54 så jag klarade mig väl med nöd o näppe....men så skönt o ha det gjort! :)
dock såg jag nu att det är ca 6 veckor väntetid för uppkörning :/ känns ju sådär att åka typ 80 mil för en uppkörning 2 veckor innan den som ligger 8 mil hemifrån. Finns det något sätt att påskynda allting, dvs ringa o höra om dem får in några avbokningar eller är de bara ställa in sig på sex veckor? Bokade via nätet...

Satt i exakt samma situation och bokade också via nätet, gick däremot in 3-4 ggr per dag och tittade inom ca 10 mils radie och hittade alltid en tid lite tidigare för varje gång. Så från ca 6 veckor blev det 1 1/2:D ligg i bara!:D grattis förresten.

Hoppas uppkörningen går bra nu med:)
Sjukligt nervig inför min...
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Taaack alla! :) 54 så jag klarade mig väl med nöd o näppe....men så skönt o ha det gjort! :)
dock såg jag nu att det är ca 6 veckor väntetid för uppkörning :/ känns ju sådär att åka typ 80 mil för en uppkörning 2 veckor innan den som ligger 8 mil hemifrån. Finns det något sätt att påskynda allting, dvs ringa o höra om dem får in några avbokningar eller är de bara ställa in sig på sex veckor? Bokade via nätet...

Bra gjort.
Och det är bara att ligga på och kolla efter närmare liggande tider, det kommer antagligen dyka upp återbud.
Och om inte, om 6 veckor är det fortfarande lite säsong kvar. :hihi
 

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Gävle
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
Stort grattis. :) Bara att göra som de skrivit tidigare, ligg på och leta efter återbudstider. Du bor ju rätt mitt emellan Gävle, Västerås och Uppsala, skulle förvåna mig om det inte dyker upp någon avbokning i någon av dessa städer.

Om du får uppkörning i Västerås, så får du hälsa Sala när du åker igenom. :) Jag har ganska nyss flyttat därifrån. :)
 

Ronja333

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2012
Ort
Tärnsjö
Hoj
-
Stort grattis. :) Bara att göra som de skrivit tidigare, ligg på och leta efter återbudstider. Du bor ju rätt mitt emellan Gävle, Västerås och Uppsala, skulle förvåna mig om det inte dyker upp någon avbokning i någon av dessa städer.

Om du får uppkörning i Västerås, så får du hälsa Sala när du åker igenom. :) Jag har ganska nyss flyttat därifrån. :)

Ah, sala är inte långt ifrån bara fyra mil! Jag ger en vink från dig när jag åker förbi nästa gång! ;D:tummenupp
 

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Gävle
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
Ah, sala är inte långt ifrån bara fyra mil! Jag ger en vink från dig när jag åker förbi nästa gång! ;D:tummenupp

Tack, det var bussigt. :) Och vi får hålla tummarna att du får en tid snart. :)
 

AnesN

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2010
Ort
Malmö
Hoj
GSX-R 1000 K6 KTM 660 SMC 05
Taaack alla! :) 54 så jag klarade mig väl med nöd o näppe....men så skönt o ha det gjort! :)
dock såg jag nu att det är ca 6 veckor väntetid för uppkörning :/ känns ju sådär att åka typ 80 mil för en uppkörning 2 veckor innan den som ligger 8 mil hemifrån. Finns det något sätt att påskynda allting, dvs ringa o höra om dem får in några avbokningar eller är de bara ställa in sig på sex veckor? Bokade via nätet...

Gör som jag, Jag hittade en tex 5 veckor fram. Så varje dag kikade jag när jag inte hade något bättre för mig via nätet, så ombokade för varje dag det kom en tid som var tidigare:) När jag kuggade kollade jag hela dagen och hittade en tid dagen efter;)
 
Nyheter
Stenegärd på Gränsö idag

Idag, den 18 juni, startar ...

Customiserade CL:s-modeller på Wheels and Waves

Honda presenterar 16 custom...

KTM fyller på med Enea Bastianini och Maverick Viñales

KTM har presenterat en helt...

Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Top