Nedvarvning Kemora

Mickstern

Medlem
Gick med
23 Sep 2005
Ort
Kalix
Hoj
Såld
Hemma efter en kanonhelg på Kemora...

Tack till Lasse som hade ordnat allt fläckfritt - även om vi stökade till det med lite stugförvirring :rolleyes:

Ett speciellt tack till Niklas som verkligen hjälpte till att höja min nivå och därmed gjorde helgen lyckad :tummenupp
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Det var en mycket lyckad helg, satan så kul med bankörning! (var första gången för mig på bana)
Jag har inget att klaga på, allt sköttes exemplariskt!
 

Maggy

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Kalix
Hoj
MXR
Aj, ont, på konstiga ställen... hojen skadad... jag är lycklig!


Skadorna på hojen är ju bara fotpinnsskrap (en GSX 1400 är kanske lite bred:va ) och träningsvärken går över.
Tackar för en MYCKET givande helg.
Niklas är KUNG på att få oss noviser att fatta vad och hur man skall hantera sin cykel.
Man har mycket att lära fast man kört hoj i 20 år...
Även stort tack till alla andra deltagare som gjort detta till ett minne för livet.
Man glömmer aldrig sin första bankörning med MC!
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
2937831 Aj, ont, på konstiga ställen... hojen skadad... jag är lycklig!


Skadorna på hojen är ju bara fotpinnsskrap (en GSX 1400 är kanske lite bred:va ) och träningsvärken går över.
Tackar för en MYCKET givande helg.
Niklas är KUNG på att få oss noviser att fatta vad och hur man skall hantera sin cykel.
Man har mycket att lära fast man kört hoj i 20 år...
Även stort tack till alla andra deltagare som gjort detta till ett minne för livet.
Man glömmer aldrig sin första bankörning med MC!
Kan inte mer än hålla med på alla punkter.
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Med tanke på att alla "elever" gjorde precis som jag sa at ni skulle göra så var det ju plättlätt att instruera:tummenupp :)

Jag vill bara passa på att tjata om att ni skall gå en riktig kurs, förslagsvis Mittsverigebanan, 26 el 27 maj respektive 9 el 10 juni. 10 juni är en Sporthojskurs (jag är där 9-10 juni:) )

Då kommer ni att få lära er allt det jag pratade om plus mycket mer och djupare. Som det ser ut så blir det inte mer än 3-4 deltagare per instruktör, det innebär att ni får mycket personlig coaching och kommer att utvecklas massor. Gå in på www.svmc.se och SMC School, anmäl er där, det är en order!!!:)


Aj, ont, på konstiga ställen... hojen skadad... jag är lycklig!


Skadorna på hojen är ju bara fotpinnsskrap (en GSX 1400 är kanske lite bred:va ) och träningsvärken går över.
Tackar för en MYCKET givande helg.
Niklas är KUNG på att få oss noviser att fatta vad och hur man skall hantera sin cykel.
Man har mycket att lära fast man kört hoj i 20 år...
Även stort tack till alla andra deltagare som gjort detta till ett minne för livet.
Man glömmer aldrig sin första bankörning med MC!
 

gthyni

Está demasiado frío!
Gick med
24 Jul 2003
Ort
Vasastan
Hoj
Hojlös f n. fd KTM, Moto Guzzi, Yamaha, GasGas, BSA
kul att ni hade kul.
hur var vädret?

/avundsjuke august = jag
 

R.Lehtipalo

Gasar tills det hasar..
Gick med
9 Jun 2004
Ort
Luleå
Hoj
Cannondale med dubbla överliggande trampor, mina 8-hjulingar och en Gixxer 1000 -04
kul att ni hade kul.
hur var vädret?

/avundsjuke august = jag

Lördag - Kallt. Söndag och Måndag - Kanonväder!

Allt var bra organiserat av Lasse H. :)

/Roger
 
Last edited:

Maggy

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Kalix
Hoj
MXR
Önskar att det fanns möjlighet.
Men med stor familj osv (fem barn) är jag glad att jag tagit mig iväg på EN körning iallafall.
Men kanske nästa säsong!
Jag har en del bilder men ingen fet lina så jag vill inte lägga upp zip:en på 330Mb.
Kanske någon annan har serverplats och linjekapacitet?



Med tanke på att alla "elever" gjorde precis som jag sa at ni skulle göra så var det ju plättlätt att instruera:tummenupp :)

Jag vill bara passa på att tjata om att ni skall gå en riktig kurs, förslagsvis Mittsverigebanan, 26 el 27 maj respektive 9 el 10 juni. 10 juni är en Sporthojskurs (jag är där 9-10 juni:) )

Då kommer ni att få lära er allt det jag pratade om plus mycket mer och djupare. Som det ser ut så blir det inte mer än 3-4 deltagare per instruktör, det innebär att ni får mycket personlig coaching och kommer att utvecklas massor. Gå in på www.svmc.se och SMC School, anmäl er där, det är en order!!!:)
 

R.Lehtipalo

Gasar tills det hasar..
Gick med
9 Jun 2004
Ort
Luleå
Hoj
Cannondale med dubbla överliggande trampor, mina 8-hjulingar och en Gixxer 1000 -04
Jag som ville vara med!!! Typiskt... Nåja undra hur det gick för Knäääsan? :D

Han tuktade rettan och svarvade knäpuckar och gummi så det stod härliga till. Sen att han höll mig vaken hela natten med sitt snarkande är väl en annan sak.. :gnissla
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Önskar att det fanns möjlighet.
Men med stor familj osv (fem barn) är jag glad att jag tagit mig iväg på EN körning iallafall.
Men kanske nästa säsong!
Jag har en del bilder men ingen fet lina så jag vill inte lägga upp zip:en på 330Mb.
Kanske någon annan har serverplats och linjekapacitet?

Jag kan ta bilderna, sitter på 100/10 lina..
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Önskar att det fanns möjlighet.
Men med stor familj osv (fem barn) är jag glad att jag tagit mig iväg på EN körning iallafall.
Men kanske nästa säsong!
Jag har en del bilder men ingen fet lina så jag vill inte lägga upp zip:en på 330Mb.
Kanske någon annan har serverplats och linjekapacitet?

Jag har ju bara fyra barn, samt en stor hund, så för mej har det inte varit några problem:)
...iofs så hjälper det ju med en MYCKET förstående fru:tummenupp

Du är välkommen nästa år också, preliminärt så kör vi kurser i slutet på maj då också. Ett litet alternativ är ju annars den 26 maj, nästa helg alltså, då kör vi på Lycksele Gocartbana. Det är också j-kligt skoj:tummenupp

/Niklas
 

Maggy

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Kalix
Hoj
MXR
Jag har ju bara fyra barn, samt en stor hund, så för mej har det inte varit några problem:)
...iofs så hjälper det ju med en MYCKET förstående fru:tummenupp
/Niklas

Det är så att mina tre yngsta alla är snart två år gamla och de äldre två är just fem fyllda. Så jag har också en otroligt förstående fru.
När barnen blir större kommer det att ge bättre möjligheter.
Men nu har man ju fått smaken så att säga...:D
 

knorrhane

Eutrigla gurnardus
Gick med
31 Jul 2006
Ort
Boden
Hoj
Triumph Speed triple -06
Mycket bra helg. Kommer att anmäla mig till mittsverigebanan 9-10 juni.:hojraket
 

Niklasinorr

Mr Kvalitet enligt Ståhlis
Gick med
24 May 2003
Ort
Lulstan
Hoj
KTM EXC 300 TPI samt allt annat med två hjul som jag hittar...
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top