Nånna R.O.H som kör än?

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Ja men du kör 99% på bana :) jag tycker bara att alla har mer eller mindre bytat till off-rode eller motard

Och enligt inside-info blir det vara värre till nästa år.

Men frukta inte! Ryktena säger att VBK gjort sig av med sin vita springare, och införskaffat den penisförlängare han så länge suktat efter, en retta! ;)
 
Last edited:

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Ort
I en liten byhåla
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
... jag tycker bara att alla har mer eller mindre bytat till off-rode eller motard

Jag har spettan kvar (än) för glada dagar...
Omväxling förnöjer vet du väl. Off-road blir nu lite sport om man håller lite tempo :)
Sedan är det rätt skönt att utåt ge ett "blidare" intryck, fast man eg. inte har föändrat sin körning nått nämnvärt. Fördelen är att man har kul på fler typer av vägar.

Vissa får ju panik i blicken o vägrar köra lite grusväg med sin sporthoj när man råkar komma in på en sådan väg. (För det har ju hänt ;) )
 

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Ort
L-A
Hoj
Ducce M1200
Och enligt inside-info blir det vara värre till nästa år.

Men frukta inte! Ryktena säger att VBK gjort sig av med sin vita springare, och införskaffat den penisförlängare han så länge suktat efter, en retta! ;)

Retta is da shit, har jag ju sagt
 

FunkyFreak

Våga vägra Facebook
Gick med
25 May 2007
Ort
Skåne
Hoj
(R1 -09 Såld), S1000RR -10 Till Salu, GSXR1100W -98
Jaha ja, här var det en o annan knutte dårå....

(märkligt? denna tråden har då inte visats sig aktiv på mitt konto här???)
 

FunkyFreak

Våga vägra Facebook
Gick med
25 May 2007
Ort
Skåne
Hoj
(R1 -09 Såld), S1000RR -10 Till Salu, GSXR1100W -98
Idag Tänker jag ta en repa med Biimern:banana
 

manneman

Guest
Jag väntar på att sambon ska komma hem då hon "råkade" få med sig tankkort och hela middevippen...kärringar :gnissla
 

FunkyFreak

Våga vägra Facebook
Gick med
25 May 2007
Ort
Skåne
Hoj
(R1 -09 Såld), S1000RR -10 Till Salu, GSXR1100W -98
Jag väntar på att sambon ska komma hem då hon "råkade" få med sig tankkort och hela middevippen...kärringar :gnissla


Haha....? Dessa kärringar alltså... helt underbart omöjliga!

Blev ett gött gazz idag för mig iaf:banana Drygt 10 mil varav 2 på bakhjulet, så j**la gött.
Blåste en hel del dock, så det var lite halv spännande imellanåt.
Får se om det blir en sväng till imorgon:tungan
 

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Ort
I en liten byhåla
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
Det var gött väder idag med. Men 2-3+ är lite svalt utan varmare vantar... Fan va tummarna kan vara utsatta då..

För den aktive kan jag meddela att vägen mellan Klippan o Rössjön över Bassholma är finfin. Dessutom är nu sista delen in mot Eket, som tidigare var lappad, nu HELT NYASFALTERAD o len som en...! :D

IMAG0594.jpg
 
Last edited:

Lee.friedlander

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2010
Ort
saxtorp
Hoj
ducati superbike 848 KTM 625smc
vi var tre ute och bruma idag..mötte två andra i landskrona..någ e det några som e ute och kör..GOTT
 

Barris

Nordenpaketet!
Gick med
30 Sep 2006
Ort
Landskrona
Hoj
Kvaddad S1000rr och en Brapp brapp
Det var gött väder idag med. Men 2-3+ är lite svalt utan varmare vantar... Fan va tummarna kan vara utsatta då..

För den aktive kan jag meddela att vägen mellan Klippan o Rössjön över Bassholma är finfin. Dessutom är nu sista delen in mot Eket, som tidigare var lappad, nu HELT NYASFALTERAD o len som en...! :D


View attachment 351823

Vet att dom har fixat den, jag och Gt har redan varigt och rekar nya rutter inför säsongen
Kommer att bli en orgie av kurvor till sommaren :hoppa
 

BGI

Ny medlem
Gick med
17 Dec 2011
Ort
Helsingborg
Hoj
2 små
Blev en kort tur i idag. I kyligaste laget men hellre kallt o torrt än blött/regnigt/blåsigt och "varmt" (5-10 grader). Sen går det ju också åt rätt håll. Det blir ljusare för varje dag som går, mässan i Gbg är om två veckor inte så mycket senare är det omställning till sommartid och innan vi vet av det så är det betydligt fler ute på vägarna än nu...
 

Migesson

Guest
20120114078.jpg

Jag var ute igår med lite galet motardfolk ;) Gick fint fast var lite kallt, vi körde som man ska göra med en motard ;) :dummer
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top