Nån som söker sambo?

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
Fick just reda på att jag skall ta mitt pick å pack å flytta till sthlm om 2 v och bli kvar där till i mars.
Så då behöver jag hyra in mig nånstans kommer ej va mycket hemma utan bor i lastbilen 3-4 dar i v + att jag reser hem några helger.
Så om någon som har ett rum över för vettig hyra (jag kan städa å diska).

Vägen där jag skall jobba skall sträcka sig mellan centrum västerås och uppsala så någonstans däromkring passar fint.

Eller om någon har koll på vart man hittar boende i övrigt motages de tacksamt med.
 

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
okok ja den hade jag inte sett inte lätt att hitta nått i sthlm de förstår jag juh...

Får försöka igen

hmm *host*
snäll lungn tjej på 27 år söker tillfällig bostad "soffa" i några månader kan laga mat städa är utbildad massör personlig tränare kostrådgivare (så e du fet å gratis behöver någon som sparkar dig i röven inför beatch 2008) :rolleyes: inkvarteringen består av max 2-3 nätter i veckan maxhyra 2000:-

Obs! jag snarkar inte *host* om jag inte e apfull:tungan

I värsta fall kan jag klara mig med inkvartering nån vecka tills jag hittat annat boende
 

MC Doktorn

Guest
Carro det här kommer fixa sig, innan kvällen står dom på rad :tummenupp


Mvh M
 

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
om du ska jobba i västerås/uppsala så är det väl ändå där du bör leta boende och itne i sthlm, det är ju trots allt två helt skilda saker :)
 

samhainie

Guest
okok ja den hade jag inte sett inte lätt att hitta nått i sthlm de förstår jag juh...

Får försöka igen

hmm *host*
snäll lungn tjej på 27 år söker tillfällig bostad "soffa" i några månader kan laga mat städa är utbildad massör personlig tränare kostrådgivare (så e du fet å gratis behöver någon som sparkar dig i röven inför beatch 2008) :rolleyes: inkvarteringen består av max 2-3 nätter i veckan maxhyra 2000:-

Obs! jag snarkar inte *host* om jag inte e apfull:tungan

I värsta fall kan jag klara mig med inkvartering nån vecka tills jag hittat annat boende

inga problem det finns plats hos mig... ganska långt från västerås/uppsala dock, då jag bor i söderförort.. men hittar du inget bättre inte är kattallergiker så...:tummenupp
 

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
KTM EXC-F 350 Sixdays, Suzuki SV1000S
laga mat städa är utbildad massör personlig tränare kostrådgivare (så e du fet å gratis behöver någon som sparkar dig i röven inför beatch 2008) :rolleyes: inkvarteringen består av max 2-3 nätter i veckan maxhyra 2000:-

Obs! jag snarkar inte *host* om jag inte e apfull:tungan

Fasen... man blir ju lite sugen att erbjuda sovplats. ;)
Då skulle man ju garanterat vara fit till nästa säsong.. :tummenupp
bara man hade lite större lägenhet så...
 
Last edited:

miken

Back with a new bike
Gick med
19 Nov 2003
Ort
Stockholm
Hoj
ZX-10R -08
okok ja den hade jag inte sett inte lätt att hitta nått i sthlm de förstår jag juh...

Får försöka igen

hmm *host*
snäll lungn tjej på 27 år söker tillfällig bostad "soffa" i några månader kan laga mat städa är utbildad massör personlig tränare kostrådgivare (så e du fet å gratis behöver någon som sparkar dig i röven inför beatch 2008) :rolleyes: inkvarteringen består av max 2-3 nätter i veckan maxhyra 2000:-

Obs! jag snarkar inte *host* om jag inte e apfull:tungan

I värsta fall kan jag klara mig med inkvartering nån vecka tills jag hittat annat boende

Personlig tränare + spark i baken skulle man nog behöva :)
Inte kan dom begär att du ska betala hyra OCH sköta hushållet OCH vara PT.
 

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
kanske vore nåt.....:tuttar

jomen jag e en dröm att bo med som en blandning mellan ett husdjur och en robbomopp...

fast bara jag inte hamnar med nån sambo från helvettet har bott i sthlm 2 gånger me folk jag inte träffat innan, den första var sveriges största mansgris vi dela på en lägenhet på 24m2 han hade en 160 säng jag en 140 lång soffa i 2 mån shit va jag längta hem.

den andra odla majja hemma så jag fick gå upp varje morgon vid 5 för att tända åt dom och vattna hans små ögonstenar, samt varje fre och lör fly fältet då alla sthlms pundare va där*suck*

men men de som inte dödar härdar
 

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Ort
Åkersberga
Hoj
CBR1000RR & AT
jomen jag e en dröm att bo med som en blandning mellan ett husdjur och en robbomopp...

fast bara jag inte hamnar med nån sambo från helvettet har bott i sthlm 2 gånger me folk jag inte träffat innan, den första var sveriges största mansgris vi dela på en lägenhet på 24m2 han hade en 160 säng jag en 140 lång soffa i 2 mån shit va jag längta hem.

den andra odla majja hemma så jag fick gå upp varje morgon vid 5 för att tända åt dom och vattna hans små ögonstenar, samt varje fre och lör fly fältet då alla sthlms pundare va där*suck*

men men de som inte dödar härdar

Trevliga typer du verkar hitta! :yoparty
Min soffa e alltsom oftast ledig. :tummenupp
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top