nån som blivit av med en hayabusa?

grott mongo

A-a-a-alkoholist javisst
Gick med
22 Jan 2005
Ort
ghettoborg
Hoj
Ktm 625 smc
Tjena. Kan ju bara dra det kort... Mina föräldrar bor i ett radhusområde i anknytning till hammarkullen (gbg). jag var där idag och fick då se två killar i 20-25 årsåldern iklädda gympadojor.t-shirts och jeans farande på en vinröd hayabusa. hann inte se regnumret men morsan sa att de har åkt omkring på den i området i några dagar. den står någonstans i detta området (västerslänt). Killarna var antingen från sydeuropa eller mellanöstern.....
 

jamjam

Devil
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Där jag trivs...
Hoj
Bolt
grott mongo skrev:
2271819 Tjena. Kan ju bara dra det kort... Mina föräldrar bor i ett radhusområde i anknytning till hammarkullen (gbg). jag var där idag och fick då se två killar i 20-25 årsåldern iklädda gympadojor.t-shirts och jeans farande på en vinröd hayabusa. hann inte se regnumret men morsan sa att de har åkt omkring på den i området i några dagar. den står någonstans i detta området (västerslänt). Killarna var antingen från sydeuropa eller mellanöstern.....

SÅ då MÅSTE det vara snott??!! "invandrare på hoj" (vadå fördommar)
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
LeXi skrev:
2271970 SÅ då MÅSTE det vara snott??!! "invandrare på hoj" (vadå fördommar)

Sannolikheten säger att den troligtvis är stulen. Men tills motsatsen har bevisats är den inte det! :)
 

Martin S

Team Motorhuset
Gick med
30 Sep 2005
Ort
Nyköping
Hoj
Yamaha * X
LeXi skrev:
2271970 SÅ då MÅSTE det vara snott??!! "invandrare på hoj" (vadå fördommar)
Eller så var det bara en beskrivning av dem som åkte på den.
Och att de åkte utan skyddskläder på mindre vägar låter inte direkt som busafolk.
Kanske va du som drog de rasistiska slutsatserna :tungan

X-up skrev:
2271984 Sannolikheten säger att den troligtvis är stulen. Men tills motsatsen har bevisats är den inte det! :)
:tummenupp

>Hanning< skrev:
2271988 förmodligen snott ja
:D :hihi
 

sNajgel

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
XT660 stadsmoppe, Ktm200exc
LeXi skrev:
2271970 SÅ då MÅSTE det vara snott??!! "invandrare på hoj" (vadå fördommar)
Förra veckan fick jag syn på en fazer, finskreggad, med sönderbrutet tändningslås som stod parkerad konstigt i närheten av ett invandrartätt område.
Jag ringde polisen som kom och kollade varpå dom skickade en bärgare som kom och hämtade hojen.

Är JAG också rasist nu?
 

Freedom

Guest
LeXi skrev:
2271970 SÅ då MÅSTE det vara snott??!! "invandrare på hoj" (vadå fördommar)
Tänk om han skrivit att det var några som såg helsvenska ut då skulle väl 4,5 miljonerna i sverige gapa då.
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
borde man inte hjälm på sig när man kör hoj :confused: det får man ivf lära sig på trafikskolan, det fick jag.
 

Hårn1

BikerBoyz
Gick med
28 Mar 2006
Ort
close to Globen
Hoj
eldstorm
GixxerJensa skrev:
2272012 Förra veckan fick jag syn på en fazer, finskreggad, med sönderbrutet tändningslås som stod parkerad konstigt i närheten av ett invandrartätt område.
Jag ringde polisen som kom och kollade varpå dom skickade en bärgare som kom och hämtade hojen.

Är JAG också rasist nu?


D klart du! Men det är vi ju alla så fort vi öppnar käften!
 

kungko

HAN MED KLYVD TUNGA...
Gick med
7 Jan 2005
Ort
Mantorp
Hoj
CRF 250R -07
Hitecfrollo skrev:
2271994 Eller så var det bara en beskrivning av dem som åkte på den.
Och att de åkte utan skyddskläder på mindre vägar låter inte direkt som busafolk.
Kanske va du som drog de rasistiska slutsatserna :tungan


:tummenupp


:D :hihi

precis....
 

Aghili Racing

Aghili racing..custom racebikes.
Gick med
15 Jun 2005
Ort
Stockholm
Hoj
HRC cbr 1000rr
lätt hänt att ta illa upp när sånna saker tas upp! många som drabbas av fördomar....
tycker själv de var grymt bra inlägg!
hoppas ägaren får tag på den!!!!
 

Freedom

Guest
Aghili Racing skrev:
2272079 lätt hänt att ta illa upp när sånna saker tas upp! många som drabbas av fördomar....
tycker själv de var grymt bra inlägg!
hoppas ägaren får tag på den!!!!
Du tog bort det tidigare inlägget du gjorde, jag hann läsa det, var det inget du ville stå för?
 

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Borlänge
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
LeXi skrev:
2271970 SÅ då MÅSTE det vara snott??!! "invandrare på hoj" (vadå fördommar)

Frågan är vad som är löjligast; folk som vill vrida på allt så man kan kalla någon rasist eller dom som faktiskt är det :rolleyes:


:tummenupp Till alla som håller ögonen öppna för "möjliga" fall där cykeln blivit stulen!
 

CeltaniC

They Drive, We Ride!
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Skane
Hoj
SV650S K3 "SE"
Mr Helmut skrev:
2272155 Frågan är vad som är löjligast; folk som vill vrida på allt så man kan kalla någon rasist eller dom som faktiskt är det :rolleyes:


:tummenupp Till alla som håller ögonen öppna för "möjliga" fall där cykeln blivit stulen!
Precis!
 

>Hanning<

Mr Hanning
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Hudiksvall
Hoj
Yamaha R1 -99
GixxerJensa skrev:
2272012 Förra veckan fick jag syn på en fazer, finskreggad, med sönderbrutet tändningslås som stod parkerad konstigt i närheten av ett invandrartätt område.
Jag ringde polisen som kom och kollade varpå dom skickade en bärgare som kom och hämtade hojen.

Är JAG också rasist nu?



spelar ingen roll vad man säger säger man nåt som helst nedlåtande en invandrare så blir man kallad rasist vi får ju inte ens sjunga svenska nationalsången på skolavslutningen
 

grott mongo

A-a-a-alkoholist javisst
Gick med
22 Jan 2005
Ort
ghettoborg
Hoj
Ktm 625 smc
Jag gav bara en beskrivning på killarna och med detta menar jag att den som känner sig trängd av detta så kan jag ju bara säga att jag inte kan hjälpa att de såg ut som de gjorde och nej jag vet inte om hojen är stulen....
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top