Någon som vill låna ut spännband?

BajkMajk

Medlem
Gick med
29 Mar 2005
Ort
Smålandstones
Hoj
954 Blade
Jag ska hjälpa en polare att plocka hem en knarr nu i helgen och undrar om någon skulle kunna låna ut spännband till oss? (fre kväll - sön) :Bugar
Vi studerar båda två här i Göteborg och har långt till våra familjer (med tillhörande spännband)!
Vore guld värt om någon kunde hjälpa oss!
 

Sundance Kid

Gasar tills det rasar & sen lite till...
Gick med
22 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
just nu ingen, snyft
BajkMajk skrev:
Jag ska hjälpa en polare att plocka hem en knarr nu i helgen och undrar om någon skulle kunna låna ut spännband till oss? (fre kväll - sön) :Bugar
Vi studerar båda två här i Göteborg och har långt till våra familjer (med tillhörande spännband)!
Vore guld värt om någon kunde hjälpa oss!

Jag har ett par spännband liggandes, från johans mc faktiskt, så det är riktiga MC spänband!! :yoparty

2st, 1 till varje ände på styret... Det är vad jag har att erbjuda...
 

BajkMajk

Medlem
Gick med
29 Mar 2005
Ort
Smålandstones
Hoj
954 Blade
Sundance Kid skrev:
Jag har ett par spännband liggandes, från johans mc faktiskt, så det är riktiga MC spänband!! :yoparty

2st, 1 till varje ände på styret... Det är vad jag har att erbjuda...

Det låter :tummenupp

Du kan väl skicka ett pm om jag kan hämta dem någonstans! Vilken tid och plats som passar etc.

Tack!
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
Har nog ett gäng liggande i källaren (måste bara kolla att dom ligger där innan jag lovar säkert)

Dom kan ni låna tills ni blir blåa i ansiktet.


PM:ar nummer.
 

BajkMajk

Medlem
Gick med
29 Mar 2005
Ort
Smålandstones
Hoj
954 Blade

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
BajkMajk skrev:
Tack för tipset :tummenupp, men jag har varit med om att sådana spännband har gått av vid minsta förslitning och det vill man ju inte råka ut för :4skrika
Dessutom känns det lite onödigt att köpa för en enda tur!
Jag tror knappast dom går sönder om dom används inom ramarna för vad man skall använda dom till.. Menmen..
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
BajkMajk skrev:
Tack för tipset :tummenupp, men jag har varit med om att sådana spännband har gått av vid minsta förslitning och det vill man ju inte råka ut för :4skrika
Dessutom känns det lite onödigt att köpa för en enda tur!

De Biltema spännbanden har jag använt två ggr när jag fraktat hoj, inget fel på dem..... :7peta
 

ojobs

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Göteborg
Hoj
söker
BajkMajk skrev:
Det låter :tummenupp

Du kan väl skicka ett pm om jag kan hämta dem någonstans! Vilken tid och plats som passar etc.

Tack!
har 2 st 2500kg så kan du spänna genom golvet om du vill... :tungan
 

JONQAS

The one and only...
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Majorna / Göteborg
Hoj
Silver R1-04 & Svart-lila R6 -04
:hihi

De e väl bara å köpa... haha... kostar ju nästan gratis... e ju pinsamt å lägga upp en sån här tråd nästan ju...
 

Skrutten

Sporthojsnörd
Gick med
9 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696
Om man behöver vid ett enstaka tillfälle så varför inte låna?? Även om dom inte kostar så mycket så kan det ju kännas som en onödig utgift för något som bara ligger och skräpar sen.

Skruttens och Långa farbrons spännband är för övrigt utlånade till BajkMajk över helgen.
 

JONQAS

The one and only...
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Majorna / Göteborg
Hoj
Silver R1-04 & Svart-lila R6 -04
Skrutten skrev:
Om man behöver vid ett enstaka tillfälle så varför inte låna?? Även om dom inte kostar så mycket så kan det ju kännas som en onödig utgift för något som bara ligger och skräpar sen.

Skruttens och Långa farbrons spännband är för övrigt utlånade till BajkMajk över helgen.
Nä e väl inget fel på det... menade bara å lägga ner energi å lägga ut tråd å åka å hämta å fan å hans moster... orka... :tungan
 

IRON MAN

Daniel-#99 Rookie600
Gick med
24 Mar 2003
Ort
GÖTEBORG
Hoj
R6 SuperSport
Spännband behöver man alltid ha liggandes... Så det är bara och köpa...SNÅLJÅP. :tomten
 

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Trehjuling
Man får ju tycka vad man vill om temat att låna kontra köpa spännband,men alla som någon gång varit student och inte haft tillgång till bil på daglig basis vet vilket jävla meck det är att bara ta sig ut till tex Biltema.

Men men.. problemet är ju i vilket fall redan löst.
 

BajkMajk

Medlem
Gick med
29 Mar 2005
Ort
Smålandstones
Hoj
954 Blade
Jag behöver inte fler spännband än de jag redan har liggandes hemma i garaget 15 mil härifrån och dem ville jag inte åka och hämta!

Nu fixade Långa Farbrorn och Skrutten det hela åt oss och hojen kom hem tryggt och säkert! Ni ska ha många tack för hjälpen! :Bugar

"Folk som är trevliga och hjälpsamma tjänar ofta några öl eller liknande"

Gammalt känt sporthojsordspråk!
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top