någon som blivit av med vit/ljus motard?

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
NU BÖRJAR MATCHEN:tummenupp

































kom igen sverige!
 

Maliiin

Bannad
Gick med
1 Sep 2008
Ort
Uppl. Väsby
Hoj
åker bakpå gixxer 1000 -05
Det är det livet handlar om, att hela tiden bli bättre. Så bara för man gjort nåt ska man inte behöva bli stämplad för det hela livet. Så om han nu blivit till en bättre människa så är det mycket bra. Han lyckades få tillbaks snubbens hoj.
Men för det betyder det inte att jag säger att han är eller har gjort detta du påstår.

Men börjar bli jävligt tröttsamt detta med smutskastningen/tjaffset om detta som verkar ha hänt mellan denna person och din väninna. Det är egentligen ingen jävel som bryr sig så låt dem klara upp sådant själv. Varför hålla på på detta sätt? Jag ska rapportera all smutskasting som beror dessa två personer oavsett vem som skriver nåt ang. det och försöka få alla som nämner det bannade hädanefter.

Så en person som ena dagen snor folks hojar och bilar skall helt plötsligt bli hjälte för att han har lyckats stoppa en blatte i rissne med en snodd hoj?
Dubbelmoral, dubbelmoral...

Skiter fullständigt i om jag blir bannad, vem bryr sig?
 

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Tror att det kan vara för att Du lånat ut ditt konto tidigare idag till en bitter gammal dam....

Bitter och gammal tycks stämma, men dam är väl att ta i...
 

Stenhård_gubbe

Ny medlem
Gick med
16 Jan 2009
Ort
Bor mitt i sverige.
Hoj
Honda SP1 -00
Benägen att hålla på killen här...jag själv har råkat ut för en hel del just för att jag skaffade en då 18 årig flickvän och är man då kring 40 och sugen på lite av det gode i livet...tjaa då blir domen från bittra och dumpade cellulitkärringar stenhård. En försmådd kvinnas bitterhet känner inga gränser speciellt när hennes ex skaffar sig en hälften så gammal donna och byter familjeliv mot en kravlös och pliktlös och allmänt lös tillvaro. Då kastas det skit jävlkigt friskt och oftast bara från en sida.

Som en mothyphyton komedi...

Slaget blir hårt mot wrx när han insikt får att det är endast kulorna hon vill åt.
Tråkigt när man måste pröjsa för att vara omtyckt..??? :tummenupp

Själva upplägget du har är ju som att köpa kåk efter bulten ??!!!

17 va ja kommer att somna gott i kväll.................... :D
 

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Ort
Big City
Hoj
690 SMC-R
Haha vilken humor!
Hur 2 personer kan underhålla ett helt forum. För mig e det obegripligt hur smc kan fortsätta sitt sammarbete. Hade jag fått dena instruktör på en betald bandag hade jag krävt pengarna tillbacka o åkt hem.

Du behövet seriöst hjälp o komma över ditt förflutna... inte bra för hjärta o hälsa........:näsblod:näsblod:näsblod:näsblod
 
Last edited:
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top