Nästa sh-pub...intressekoll? (nov el början av dec)

IronMike

Guest
Låter intressant, men var inte för överambitiös bara för då brukar det i slutänden bara bli skit.

De där med mc-show tex, det låter som att det kan bli för mycket. Då måste andra människor blandas in, å då kan det sluta på vilket sätt som helst.

Det bästa är väl att gå ut med att det är hojfest bara. Hojfilm på skärm, bra musik & hyfsade priser i baren. Då handlar vi mer & fler kommer då de känner att pengarna räcker till.

Sen så tycker jag inte att man ska plocka med vilka som helst bara för att det ska bli mycket folk. Ta med polarna ja, men välj då hojpolarna & inte de som har schack eller samla på knappar som största intresset. Då tappar festen sin poäng.


Bara mina tankar.
// Ullis

P.S sen var röstningen bara en engångsföreteelse. SH-pubarna är satta till första lördagen i månaden.
Ok, men samma upplägg som tidigare då. Fast hojfilmer på skärmarna & lite trevligare lokal. Och istället för att köra ngn utlottning av priser, kanske man bara ska satsa allt på att få ner priset på öl :rolleyes:

Men även om jag kan resa ragg så jag är inte munk, alltså är jag inte raggmunk.

:rofl ...låter som hämtat ur pippi långstrump
 
Last edited:

KJECOP

Guest
Istället för böter åläggande att komma på SH-pub? =)
Ha ha... :tummenupp Ja det vore väl något. Med krav på anmälan och närvarokontroll på plats och vid frånvaro så kommer böterna på posten... :D

Första helgen i månaden efter lön månaden innan!! :rolleyes:
Ja... Det blir väl lördagen den 1 dec. Eller har jag fel där?

Låter intressant, men var inte för överambitiös bara för då brukar det i slutänden bara bli skit.

De där med mc-show tex, det låter som att det kan bli för mycket. Då måste andra människor blandas in, å då kan det sluta på vilket sätt som helst.

Det bästa är väl att gå ut med att det är hojfest bara. Hojfilm på skärm, bra musik & hyfsade priser i baren. Då handlar vi mer & fler kommer då de känner att pengarna räcker till.

Sen så tycker jag inte att man ska plocka med vilka som helst bara för att det ska bli mycket folk. Ta med polarna ja, men välj då hojpolarna & inte de som har schack eller samla på knappar som största intresset. Då tappar festen sin poäng.


Bara mina tankar.
// Ullis

P.S sen var röstningen bara en engångsföreteelse. SH-pubarna är satta till första lördagen i månaden.

Jag tolkade det som att det i förlängningen skulle kunna bli lite extragrejer om det funkar och blir lyckat på Hardrock. Man ska kanske börja i liten skala och få dit folk och sedan ev. låta det växa om allt funkar. Och ibland ha något extra som lite extra krydda och nöje på det hela. Men jag kan ha fattat fel...

Ja hojfolk ska det vara och inte kleti och pleti.

:rofl ...låter som hämtat ur pippi långstrump
Vad då? Tycker du att det är något fel Pippi? Hon är i alla fall starkare än vad du är!! :yoparty
 

miken

Back with a new bike
Gick med
19 Nov 2003
Ort
Stockholm
Hoj
ZX-10R -08
Låter riktigt intressant med en egen lokal. Det gäller att många kommer bara, så åläggande låter som en bra idé :)

Tack för senast! Känns att det var lyckat med tanke på betongkepsen idag.
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:mattias
Ullis slog huvudet på spiken ;)

Mike låter bra boka 1.dec

ALLA sh-pubar är 1:a helgen i ny månad då alla har fått lön och räkningarna är dragna ;)

Mike och jag kommer att gå igenom lite vad som kommer ske under dessa kvällar ;) MEN filmer behöver jag. Bikerboyz och en från pmc har gett mej lite filmer, men de behövs fler.


Mer info kommer...

//Kakan:yoparty

Kan bli både och!:)

Vågar fabbror blå också komma då :va :D
 
Last edited:

AGE

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Ort
ra?
Hoj
Ingen =(
Ha ha... :tummenupp Ja det vore väl något. Med krav på anmälan och närvarokontroll på plats och vid frånvaro så kommer böterna på posten... :D

Låter helt fint, har man ingen ursäkt att inte komma.
Specielt med chrolo runt knuten lär man väl bli stammis direkt =)
 

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Ska man behöva åka upp till sthlm en gång i månaden nu alltså? :D
 

IronMike

Guest
:mattias
Ullis slog huvudet på spiken ;)

Mike låter bra boka 1.dec

ALLA sh-pubar är 1:a helgen i ny månad då alla har fått lön och räkningarna är dragna ;)

Mike och jag kommer att gå igenom lite vad som kommer ske under dessa kvällar ;) MEN filmer behöver jag. Bikerboyz och en från pmc har gett mej lite filmer, men de behövs fler.


Mer info kommer...

//Kakan:yoparty



Vågar fabbror blå också komma då :va :D
ring mig ikv om du kan...jag har pratat lite mer med hrc idag, slå en pling på mitt jobb nr: 0708357006

:tummenupp
 

tobster

di brann aov
Gick med
26 Sep 2006
Ort
gbg
Hoj
SV1000S
Ja det kan ju vara värt en res till. Fast då ska man nog inte festa till det så hårt på fredagen innan
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top