Myterna FRIHET och BRUDAR

FettSnok

96% enligt läkaren
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Aprilia RS660, Highland 950 SM
Det är det många som trott under årens lopp. Jag skulle kalla dig lite naiv.

Tro för guds skull inte att det håller i sig.

Du är välkommen att tala om för mig, om det håller så länge, när hon slutat vara förstående. Jag lovar att inte säga -Vad var det jag sa.

Hållt i sig+11 år hittills.

Jag tror du bör höja flötet och sluta bottenmeta. :D
 

rewind

Luttrad å tillbakalutad ...
Gick med
27 May 2003
Ort
Jönköping
Hoj
SV650S -01, ktm exc 450
Haha :D

Jag tror mer jag har bara väldigt tur :banana

Håller det mer än 2 år så kan vi fråga igen :D

Du har en prövotid , efter det så får du diskutera gardiner isf knulla, åka hoj etc :rolleyes:

Intressen är spännande för tjejer så länge det inte påverkar inredning, rymmen från hemmet etc ... Andra här kan säkert fylla på :D
 

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Hållt i sig+11 år hittills.

Tio år i år! :krama

Har för mig att krisperioderna ligger vid 2-3 år, 5 och 11. Är man fortfarande i hop med samma person efter 11 år, är chanserna ganska stora att man hittat rätt och inte kommer att gå skilda vägar. Iaf inte innan döden skiljer oss åt... :död
 
Last edited:

Richthofen

_-//Richthofen\\-_
Gick med
18 Jan 2009
Ort
Västerås
Hoj
Yamaha MT09 2021
Livar upp och kommer ut som singel numera, det ända rätta! Tjat och världskrig kan jag klara mig utan.
 

TCE

Kawasaki Z900RS
Gick med
8 May 2008
Ort
Borås
Hoj
Kawasaki Z900RS
Håller det mer än 2 år så kan vi fråga igen :D

Du har en prövotid , efter det så får du diskutera gardiner isf knulla, åka hoj etc :rolleyes:

Intressen är spännande för tjejer så länge det inte påverkar inredning, rymmen från hemmet etc ... Andra här kan säkert fylla på :D

Något har man lärt sig genom åren.

Efter 10-15 år tillsammans så kom Jultomten oftare än man fick komma till.

Nu efter 20 års äktenskap så är det skottår oftare än den vankas kärlek :)
 

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Ort
hos maken
Hoj
Ducati 900SS
Nu efter 20 års äktenskap så är det skottår oftare än den vankas kärlek :)

:va Hm, det finns en orsak till att uttrycket MILF finns! :rofl :banana

:7peta Du kanske borde snacka med henne? Lätt hänt efter många år att du tror att hon inte är intresserad, och hon tror att du inte är intresserad... :gnissla
Efter 15 år tillsammans kan jag bara säga att hojarna blir bara fler, och vid det här laget vet jag hur man 'övertalar' en kille som tror att han är trött. :lol Vi har det bra! :krama
 

TCE

Kawasaki Z900RS
Gick med
8 May 2008
Ort
Borås
Hoj
Kawasaki Z900RS
:va Hm, det finns en orsak till att uttrycket MILF finns! :rofl :banana

:7peta Du kanske borde snacka med henne? Lätt hänt efter många år att du tror att hon inte är intresserad, och hon tror att du inte är intresserad... :gnissla
Efter 15 år tillsammans kan jag bara säga att hojarna blir bara fler, och vid det här laget vet jag hur man 'övertalar' en kille som tror att han är trött. :lol Vi har det bra! :krama

Det har vi också, alltid roligt att överdriva "lite" :tummenupp
 

Orcid

Pure Madness!
Gick med
12 Jul 2008
Ort
Kga
Hoj
min:ER 5 -99, makens:GPZ1100 -96
hahahaahahaaaa så jävla roligt..men stackars den karl som inte anar oråd från början ;p

Min maken har då tur som har mig, han fick ta mckort först och året efter var det min tur precis som vi bägge drömt om :)
 

DesmoHellman

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jul 2009
Ort
Falköping
Hoj
Ducati MTS 1200 Enduro -16 och Ducati SportClassic 1000 -06
Jag har skrattat åt detta inlägg otaliga gånger. Lucius är ett geni med förmågan att skriva ner sina klurigheter (Missa för guds skull inte hans andra briljanta historier!).

Skrattar även idag trots att jag sitter här nyskild efter nästan 12 år, precis som det skrevs högre upp om 11 årskrisen... :död
Livet går vidare och man får väl försöka hitta en ny kvinna tids nog kanske. Man kan ju bara hoppas att det inte blir som i orginalposten. :D
 

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Fortfarande så jala bra skrivet!
 

irish

Full gas spar tid
Gick med
21 Jul 2008
Ort
Pinegrove, Scania
Hoj
Husqvarna FE501, Skramlaha R1
Du borde insett misstaget tidigt och agerat därefter:
aLPAb15_460s.jpg

:tuttar :hojraket
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Fortfarande så jala bra skrivet!

Nää, känns som att det skrivits av en 18 årig dyslektiker som försöker vara rolig.. (Första inlägget alltså).
Jag trodde den skulle rolig och läste den till och med för bruden, men mest var den pinsamt kass:crash
Jag vill ha tillbaka de fem minuterna av mitt liv:mad:;);)
 

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Skitsnack, Lucius fångar essensen i förhållandet mc och brudar och nojjan man ibland råkar ut för när man blandar de två! :krama

Undrar hur det gick för Lucius sen...
Får vi se en del 2? :hihi
 
Last edited:

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Nää, känns som att det skrivits av en 18 årig dyslektiker som försöker vara rolig.. (Första inlägget alltså).
Jag trodde den skulle rolig och läste den till och med för bruden, men mest var den pinsamt kass:crash
Jag vill ha tillbaka de fem minuterna av mitt liv:mad:;);)

Du är bara bitter för när du är klar med skolan?! (Du pluggar också va?) Så vet du att din dama vill ha Volvo, villa och unge. Inte hund, inte nya R1an utan en 170hk med lite tur (läs mycke) sänkt V70;) Verklkgheten blir fort jobbig ;)




Har ja rätt?! Snälla.....:) :krama
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Du är bara bitter för när du är klar med skolan?! (Du pluggar också va?) Så vet du att din dama vill ha Volvo, villa och unge. Inte hund, inte nya R1an utan en 170hk med lite tur (läs mycke) sänkt V70;) Verklkgheten blir fort jobbig ;)

Har ja rätt?! Snälla.....:) :krama


Haha=)

Tyvärr inte rätt:D Jag tillhör den gamla skolan som tror på ärlighet och öppna kort. Har vart ihop med tjejen i över 8 år och det hade aldrig funkat om jag inte hade fått vara jag (med allt vad det innebär). "Hemligheten" är bara att vara tydlig från start.
Det sjuka är att tjejen till och med ställt upp med lite snabb finansiering för mina "dumma upptåg", tex köpa rejshoj, cafe racer, rejsskåpbil osv.. Även den ysr50rr jag har nu:D Sen har jag så klart betalat tillbaka så fort jag kunnat och ställt upp jag med för henne med annat.
Nu kanske det låter som att jag har en sugarmama men hon är faktiskt yngre än mig:tummenupp

Ibland vet man när man hittat rätt, tex en sån sak som att jag måste ligga som den stora skeden och sen vända mig och ha hennes värmande rumpa mot mitt ryggslut innan jag kan somna.

Hon vet också att racing/motorcyklar är mitt liv. Helt sjukt egentligen att man har en sån förstående tjej.. Hon vet att jag mår dåligt om jag inte får se på F1/motogp osv eller köra hoj ibland.
Inte ens så att hon kan skryta med att jag köper dyra presenter till henne, senast till alla hjärtans dag sa jag att jag hade en överraskning till henne, men skrattade sen och sa "vad tror du om mig egentligen?" Och hon skrattade med..:D
Det finaste man kan ge någon är sin tid och det går åt båda håll. Hatar det fejka om att man MÅSTE köpa presenter osv vid vissa högtider.

Jag kanske låter som ett svin i vissas ögon men jag gör hellre saker för min tjej och står för det jag säger och köper fina grejer ibland när hon inte förväntar sig det.

Sen längtar jag själv efter en minime, men det får vänta några år till (fyller bara 32 i år;))

PS. Fan vad långt det blev...:jisses

Edit: Jag började plugga i januari ifjol och är klar om knappt 2månader. Så har inte pluggat så länge;)
 
Last edited:

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Sambon hotar med att lämna mig och jag köper en annan typ av hoj, hon var även med att slänga upp 10 000 efter någon mån tillsammans då ja köpte Suzukin. Hon fick också tillbaka pengarna mön efter men ändå.. :)

Första MotoGp i år hade hon stenkoll på tiderna så det var bara fråga henne:)

Vi har nog tur ja och du! Hade ja inte haft tatueringar och hoj hade hon säkert inte börjat prata med mig. Åh andra sidan, hade hon inte haft Mastif och bulldogg hade ja säkert inte skrivit till henne heller:rofl

8mån senare köpte vi hus. Funkar bra! :)
 

mupp_virus

Medlem
Gick med
25 Aug 2008
Ort
Lissabon , Portugal
Hoj
ducati 996s . yamaha r1 streetfighter
Detta är ju bevis varför gamla veteran mopeder har stigit så pass mycket i pris.
När gubbarna har lyckas att övertala tanten om en ny hoj men inte en sådan farlig så blir det ju en Zundap eller cresent istället.
Eller så kanske detta är varför det handlas Virago 535 på Blocket :fattartil
 
Nyheter
KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Top