MVD Supermotardställ?

Jesse83

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2013
Ort
Umeå
Hoj
KTM 690 Duke
Hej! Är det någon som vet varför det inte går att få tag på någon på prosupermoto? Behöver nå herr Barrett asap! Tacksam för snabbt svar! :)
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
I fix, han hade trubbel med mailen förut vet jag.
 

Jesse83

Ny medlem
Gick med
20 Jul 2013
Ort
Umeå
Hoj
KTM 690 Duke
Ok. Men i snart två veckor? Dem svarar inte i telefon heller. Väldigt skumt...
 

aforssell

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2014
Ort
Finspång
Hoj
Husqvarna 450sm
Jag har inte heller fått tag på dem via mail... Vågar inte beställa för jag har ingen aning vad jag ska ha för storlek och vad det är för leveranstid på det.

Ja är för övrigt 178 och normalt byggd. Någon som har ett ställ och är i liknande dimensioner som mig? =)
 

larzaforreal

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2012
Ort
Västerås
Hoj
KTM 525 EXC -06
Jag beställde handskar därifrån och hade samma problem med att jag inte fick tag på honom och inte fick någon order hem.

Tydligen hade han serverstrul med sin e-post. Kanske är det som spökar fortfarande..

Skicka ett PM till Barrett här på sporthoj så löser han det åt er!
 

aforssell

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2014
Ort
Finspång
Hoj
Husqvarna 450sm
Okej! Tack för svaret. Jag skickar iväg ett direkt, vore skönt med ett ställ till sommaren.
 

Recon

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen än!
Jag letar efter ett bra motardställ och MVD stället verkade riktigt bra men såg att det varit problem med kontakten dit vilket gör mig lite orolig då jag inte vet vilken storlek jag ska ha och kanske skulle behöva skicka tillbaka för att byta.
Såg även att företaget är avregistrerat för F-skatt pga att inkomstdeklareringen inte är inlämnad: http://www.allabolag.se/800609SNJC/verksamhet
Vet att ägaren hänger här så vore bra att höra hur läget är? :confused:
 

aforssell

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2014
Ort
Finspång
Hoj
Husqvarna 450sm
Jag letar efter ett bra motardställ och MVD stället verkade riktigt bra men såg att det varit problem med kontakten dit vilket gör mig lite orolig då jag inte vet vilken storlek jag ska ha och kanske skulle behöva skicka tillbaka för att byta.
Såg även att företaget är avregistrerat för F-skatt pga att inkomstdeklareringen inte är inlämnad: http://www.allabolag.se/800609SNJC/verksamhet
Vet att ägaren hänger här så vore bra att höra hur läget är? :confused:

Jag fick hem mitt MVD ställ från prosupermoto.se förra veckan och är riktigt nöjd. Mycket skönare än supersport ställen. Jag beställde storlek L och jag är 178 lång och väger ca 75 kg. Vad jag förstod behöver man oftast gå upp en storlek mot vad man brukar ha, vilket jag gjorde och det blev perfekt.

Det är Barrett här på forumet som du kan vända dig till. Gick bra att byta ifall det skulle bli fel blev jag informerad om. :)
 

redz

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Tuono V4R APRC -12
Även jag har beställt från prosupermoto i veckan och det var inga som helst problem. Snabba svar på mail, snabb leverans och överlag jävligt bra service. :tummenupp
 

Sondis

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2015
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha mt-09
Verkar som Herr Barret lider av server problem igen då jag försökt nå honom på mejl i 10 dagar nu ! Köpte ett mvd ställ av honom men returnerade då storleken var för liten och skrev att jag ville byte till större storlek men inget svar :mad:
Har försökt få kontakt med honom via Facebook också utan resultat ! Någon som vet hur man kommer i kontakt med honom ???
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top