Mozz på Assen - ONK 6 oktober 2012 + Mozztalgi

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Skamligt! :mad:
Det är det minsta man kan begära av herr GSX1111010010010000R!

Jag är glad att vi är överens i detta viktiga ärende! Borde inte en SVEMO-representant på högre nivå gå in och styra upp? Någon sorts reprimand är på plats!!!:gnissla
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Kom förresten att tänka på att jag och Jorpes blev lite besvikna på SVEMO-Södras representant (dvs. DU!) i söndags! Vi försökte ringa dig vid midnatt för att du skulle möta upp vid motorvägen med kaffe och nybakta kanelbullar. Men så tusan heller, nehehehej då, inget kaffe, inga bullar blev det. Borde man inte kunna kräva det av dig? Att du, i egenskap av SVEMO-representant, skulle ta emot Svenska racerhjältar på hemgång efter framgångsrikt turnerande i västerled?
Vem e du, är du ny här?
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Vem e du, är du ny här?

Så säger bara den som TYNGD av svårmod sitter i sin mörka boning, hukandes av skam över att man inte skött sitt SVEMO-uppdrag på det sätt som den ansvarsfulla positionen kräver!

Ve dig! Bättra dig! Annars kommer DÅLIGA ting att drabba dig; det kan vara DU som får ALL sump i kaffet, det kan vara DU som får den mögliga bjud-muffinsen från Ö&B, det kan vara DU som får de äckliga godisarna nästa gång du droppar in i Mozzberrks depåbox!!!
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Så säger bara den som TYNGD av svårmod sitter i sin mörka boning, hukandes av skam över att man inte skött sitt SVEMO-uppdrag på det sätt som den ansvarsfulla positionen kräver!

Ve dig! Bättra dig! Annars kommer DÅLIGA ting att drabba dig; det kan vara DU som får ALL sump i kaffet, det kan vara DU som får den mögliga bjud-muffinsen från Ö&B, det kan vara DU som får de äckliga godisarna nästa gång du droppar in i Mozzberrks depåbox!!!
Släpp limtuben & kom in i matchen :)
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Släpp limtuben & kom in i matchen :)

Öööööööööhhhhhhhhh, nu snodde ju du MIN replik; det är ju du, SVEMO-representanten, som ska sköta sitt jobb och främja RoadRacingen i Sverige, dvs stå vid motorvägen mitt i natten med kaffe och bullar åt hemvändande racers!:fakta Pungt!
 

lassekongo 1

anderssonracing.nu
Gick med
12 May 2008
Ort
Falkenberg
Hoj
-09 Yamaha R1
Grattis Mozz till bra körning! Tack för att du skickade länken så att jag fick se filmerna och bilderna (jag hittade ju inte dom i höstas) //anderssonracing.nu
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Grattis Mozz till bra körning! Tack för att du skickade länken så att jag fick se filmerna och bilderna (jag hittade ju inte dom i höstas) //anderssonracing.nu

Lasse, det gläder mig att NÅGON saknar mina racerapporter. Samtidigt SKÖNT att jag verkligen hade rapporterat på ett adekvat sätt och att det var DU som FELADE= var ouppmärksam!!!:fakta
SKÄRPNING!!!:mad:

Puss! :tummenupp
 

lill-danne

Strip the flesh, salt the wound
Gick med
4 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Letar banhoj
Ojoj, jag hade helt missat detta. Världsklass som vanligt av #22 Mozz!
Det enda som möjligtvis kan vara värre än att vara lökmek för Jorpes måste vara att ha honom som lökmek. Då kan man ju inte ens täcka upp för det mögliga kaffet genom att ta med eget.
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Ojoj, jag hade helt missat detta. Världsklass som vanligt av #22 Mozz!
Det enda som möjligtvis kan vara värre än att vara lökmek för Jorpes måste vara att ha honom som lökmek. Då kan man ju inte ens täcka upp för det mögliga kaffet genom att ta med eget.

Måste faktiskt säga att Jorpes Skötte sitt uppdrag alldeles lysande! På plus-sidan ska sägas att han
-fixade två coola tischor till mig
-var ganska ofta på rätt plats i rätt tid
-sprang GANSKA fort upp med värmare och stöd till starten
-navigerade bara ganska kass ned till Assen (tappade bara 2-3 timmar), har varit med om värre!!!!
-drog mycket folk till våran box när det var boxengasse
-var rätt rolig att snacka med i bussen (faktiskt var han jättekul men man ska inte fjäska för mycket)
-sov inte så mycket som han brukar
-fixade film!!!:tummenupp
-rapporterade till SH på ett föredömligt sätt

På minuskontot hamnar:
- När vi som bäst behövde honom, under den 15 minuter långa orkanen som drog förbi, då jag, John och hans teampolare och tre andra oskyldiga bystanders stod och höll ner våra tält som ville flyga till Nordsjön, då satt Erik och fikade uppe i pressrummet! Och när allt var över kom han ner och undrade "Varför har ni tagit ner tälten?"
-kunde gott fixat ett par tischor till!

Så, på det hela taget, mycket bra!!! Han får chansen en gång till! Ser att det går en deltävling på Spa Francorchamps 10-11 augusti!!!! Erik????? John?????
 

lill-danne

Strip the flesh, salt the wound
Gick med
4 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Letar banhoj
Måste faktiskt säga att Jorpes Skötte sitt uppdrag alldeles lysande! På plus-sidan ska sägas att han
-fixade två coola tischor till mig
-var ganska ofta på rätt plats i rätt tid
-sprang GANSKA fort upp med värmare och stöd till starten
-navigerade bara ganska kass ned till Assen (tappade bara 2-3 timmar), har varit med om värre!!!!
-drog mycket folk till våran box när det var boxengasse
-var rätt rolig att snacka med i bussen (faktiskt var han jättekul men man ska inte fjäska för mycket)
-sov inte så mycket som han brukar
-fixade film!!!:tummenupp
-rapporterade till SH på ett föredömligt sätt

På minuskontot hamnar:
- När vi som bäst behövde honom, under den 15 minuter långa orkanen som drog förbi, då jag, John och hans teampolare och tre andra oskyldiga bystanders stod och höll ner våra tält som ville flyga till Nordsjön, då satt Erik och fikade uppe i pressrummet! Och när allt var över kom han ner och undrade "Varför har ni tagit ner tälten?"
-kunde gott fixat ett par tischor till!

Så, på det hela taget, mycket bra!!! Han får chansen en gång till! Ser att det går en deltävling på Spa Francorchamps 10-11 augusti!!!! Erik????? John?????

Sluta nu, han blir ju helt odräglig om du smörar på det där sättet... :7peta
 

jorpes

Soppatorsk sen Punka. Lökmekmiss?
Gick med
11 May 2003
Ort
Lindome
Hoj
R1 -08
Gsxxxxrrrr- jag hittade det förra veckan. Dt åker med söderut mot assen. Jag kastar in det i Rossis box så kan du hämta ut det där.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Gsxxxxrrrr- jag hittade det förra veckan. Dt åker med söderut mot assen. Jag kastar in det i Rossis box så kan du hämta ut det där.
Glöm inte att betala hyra av depåstöd 100:- om året i 3 år.... grrr
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top