Motsvarande bil?

Tottan77

Söker......
Gick med
13 Apr 2013
Ort
Horred
Hoj
Kawa Z900
Mycket beror väl på föraren också.
I somras satt 2 killar på min altan o drack öl. De kände inte varandra utan båda är kompisar till mig.
T är helt galen i bilar.....tävlat i att bygga om BMW o vunnit massor. Jobbar nu på Ferrari o är lackerare.
D är helt galen i motorcyklar. Kört cross sedan han var 3 år o kör i dagsläget en R1:a.
Vilken kamp det blev mellan dessa killarna om vad som var bäst att köra!
Till slut säger D till T: Det spelar ingen roll om du lägger 2 miljoner på att köpa en bil som är skitsnygg....jag kan lägga 50 000kr på en R1:a o jag drar om dig o kör ifrån dig hur lätt som helst ändå!:banana
Kan väl säga att sedan var den diskussionen död!!:rofl
 

Floki

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2014
Ort
Göteborg
Hoj
En STOR plastraket.
Mycket beror väl på föraren också.
I somras satt 2 killar på min altan o drack öl. De kände inte varandra utan båda är kompisar till mig.
T är helt galen i bilar.....tävlat i att bygga om BMW o vunnit massor. Jobbar nu på Ferrari o är lackerare.
D är helt galen i motorcyklar. Kört cross sedan han var 3 år o kör i dagsläget en R1:a.
Vilken kamp det blev mellan dessa killarna om vad som var bäst att köra!
Till slut säger D till T: Det spelar ingen roll om du lägger 2 miljoner på att köpa en bil som är skitsnygg....jag kan lägga 50 000kr på en R1:a o jag drar om dig o kör ifrån dig hur lätt som helst ändå!:banana
Kan väl säga att sedan var den diskussionen död!!:rofl

Samtidigt så har ju en bil fördelar som en mc inte har t ex beroende på väder där en mc i sin tur har fördelar gentemot bilen rent trafikmässigt av att komma fram.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Samtidigt så har ju en bil fördelar som en mc inte har t ex beroende på väder där en mc i sin tur har fördelar gentemot bilen rent trafikmässigt av att komma fram.

Pfft! Väder!
Piaggio, BMW och Peugeot har scootrar med tak. :fakta
Och vilken bil kan ta sig fram som en enduro i snön? :hihi
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Xjell-kåpan och Fiat Multipla :näsblod

Fiat-Multipla-1999-2001.jpg
 

Fuzaneko

馬鹿は死なな&#
Gick med
25 Nov 2009
Ort
Tjockhult
Hoj
Italiensk läckerhet... ja, hon läcker, därav namnet...
BMW C1 = Humla. (kan inte flyga men vet inte om det så den flyger ändå)

BMW C1 = ful hund (ful och luktar illa, men ska likt förbannat springa ut så fort dörren öppnas/rödljuset slår om)
ugly-dog-pictures_1400041891.jpg


P.S. Ja, jag är lite avundsjuk, jag vill också ha en C1'a, men jag skulle aldrig visa mig i den xD
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Hähähähä. Jag vet att ni ALLA är tokavis på mina C1:eek:r.
Jag skrattar gott när ni sitter och kurar över styret i era skinnkådisar när regnet strilar ner :rofl

BMW C1 = ful hund (ful och luktar illa, men ska likt förbannat springa ut så fort dörren öppnas/rödljuset slår om)
View attachment 410174


P.S. Ja, jag är lite avundsjuk, jag vill också ha en C1'a, men jag skulle aldrig visa mig i den xD
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ärligt talat så är BMW C1 mer av en udda fågel och lite nytänk (när den kom iaf), sådär hemskt ful är den ju inte med scootermått mätt...
Men BMW har ju åsamkat världen stora mängder estetiskt lidande med diverse andra suspekta saker, som K1 här ovan. :zpy
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Ärligt talat så är BMW C1 mer av en udda fågel och lite nytänk (när den kom iaf), sådär hemskt ful är den ju inte med scootermått mätt...
Men BMW har ju åsamkat världen stora mängder estetiskt lidande med diverse andra suspekta saker, som K1 här ovan. :zpy

Äh vaddå, den ser ju skitsnabb ut! :yoparty
 
Nyheter
Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Top