Motorvägs stunt

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Ser ut som en ordinär onsdagskörning i STH tycker jag:D Frågor på det..:D
 

S84

När du minst anar det!
Gick med
10 Apr 2008
Ort
Oslo
Hoj
Halvt bobbrad
för att bmw inte fixar sånna saker tydligen.... :)
 

petterekman

Adrenalinberoende!
Gick med
23 Aug 2003
Ort
Mölndal.
Hoj
Trampcykel.
Det där måste ju vara bland det dummaste jag sett på länge.
Var utspelar sig detta? ALLA körde ju utan några skydd öht.
 

JTPK79

Ny medlem
Gick med
24 Jul 2007
Ort
Malmö
Hoj
Borta...
Jag tänkte på flugorna jag oxå! Är luften fri från insekter där?
 

Najib

Medlem
Gick med
22 Oct 2007
Ort
Malmö
Hoj
2007 R1
hur kan man se i sån fart??
jag skunna inte kunna hålla ögonen öppna...
jag tror att de är i Linanon..där har man aldrig skydd och om man nu skulle ha en hjälm på sig så skrattar folk åt en och frågar om man tänker dö eller nått...
 

Ozone

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2007
Ort
Falun
Hoj
Kawasaki z750 -09 Suzuki sv 650 -99 Hornet 900 -02, Suzuki rf 600R-93
Ja inte ska vi klaga på att folk i sverige är dåliga att använda skydd. Vi är nog mest säkerhetstänkande i världen. Snart är det väl lag att använda hjälm o skinnställ på vanlig cykel.
 

moorflax

Medlem
Gick med
21 May 2008
Ort
Norberg
Hoj
Triumph Bonneville -01, Vespa P200e -80
Vadå? De har ju Levi´s säkerhetsställ ju :D
Gammelgixxer åkte de oxå :yoparty
Hoppas de inte trillar bara....
 

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Ort
Kungsbacka
Hoj
Ingen
Ja inte ska vi klaga på att folk i sverige är dåliga att använda skydd. Vi är nog mest säkerhetstänkande i världen. Snart är det väl lag att använda hjälm o skinnställ på vanlig cykel.

Det är ju redan lag på hjälm när man framför trampcykel :gnissla fast bara om man är under 15 år
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Det är ju redan lag på hjälm när man framför trampcykel :gnissla fast bara om man är under 15 år

...fast man kan inte bötfälla någon som inte är straffmyndig, om dom inte är i målsmans sällskap, så den lagen är ett duktigt slag i luften...
 

Benny C

Stadig men lite på sladd
Gick med
9 May 2008
Ort
Falkenberg
Hoj
2 st Kawasaki ZX-10R. 1 -08 och en -04 Racer limegrön och svart (blivit stulen). OBS hittelön, PM'a tips!
Varför man aldrig ser sånt i sverige? Har nog inte tillräckligt många "idioter" eller självmordsbenägna individer på hoj här....? Personligen skakar jag bara på huvudet när man ser sånt, man ska ha skydd, absolut om man leker på det där viset.
Stunts gör man med rätt utrustning och på ställen där man inte riskerar andra. Dom som inte håller med behöver dock inte flama min åsikt, jag har rätt ni har fel! :)
 

69:an

Avskaffa SJ!
Gick med
24 Feb 2004
Ort
Halland
Hoj
en liter Honda
Skydden skiter jag fullkomligt i, det är upp till var och en att manifestera sin dumhet. Att däremot pissa övriga trafikanter i munnen genom att ta sig friheten att göra trafiken till sin egen jävla sandlåda gör mig sugen på att träffa personerna. Med en snorig spottloska mellan ögonen.

Och visst var det snyggt kört, i sig.
 

NO_FEAR

Skrapa skrapa lila lila
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Märsta
Hoj
R1 fighter -05
Skydden skiter jag fullkomligt i, det är upp till var och en att manifestera sin dumhet. Att däremot pissa övriga trafikanter i munnen genom att ta sig friheten att göra trafiken till sin egen jävla sandlåda gör mig sugen på att träffa personerna. Med en snorig spottloska mellan ögonen.

Och visst var det snyggt kört, i sig.

Varför man aldrig ser sånt i sverige? Har nog inte tillräckligt många "idioter" eller självmordsbenägna individer på hoj här....? Personligen skakar jag bara på huvudet när man ser sånt, man ska ha skydd, absolut om man leker på det där viset.
Stunts gör man med rätt utrustning och på ställen där man inte riskerar andra. Dom som inte håller med behöver dock inte flama min åsikt, jag har rätt ni har fel! :)




TÖNTAR e ni! Kör man sådär kontrollerat så riskerar man inte andras liv mer än en trött snubbe i en 240 på väg hem ifrån jobbet....
 

moorflax

Medlem
Gick med
21 May 2008
Ort
Norberg
Hoj
Triumph Bonneville -01, Vespa P200e -80
TÖNTAR e ni! Kör man sådär kontrollerat så riskerar man inte andras liv mer än en trött snubbe i en 240 på väg hem ifrån jobbet....

Edit: Känns inte som att det är värt att kommentera detta vid närmare eftertanke :D
 
Last edited:
Nyheter
Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

Top