Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Psykic

Ny medlem
Gick med
31 May 2011
Ort
Sköndal
Hoj
KTM 690 SMC -09
Jag är i skogis 17:45 drar 17:50 mot f18 för dem som vill med...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:yoparty
 

GurraBurra

Ingen Kommer ihåg en fegis!
Gick med
3 May 2009
Ort
i stan
Hoj
-07 Husaberg 650fs *stulen* Husa 570 -11, Yamaha R6 -10
Tja! tänkte kolla intresset för körning och fotografering på lördag? Tänkte att vi sticker från Sveavägen/skogis som vanligt, kör en vända. F18... där kommer en kompis till mig möta upp oss och ta lite schyssta bilder. Han va sugen! sen ja som man vill. Låter ok?

Sen en annan grej... Tänkte lägga upp en FB grupp som man kan gå in och dela bilder, filmer, tips etc. Lättare att använda när man är ute och kör tex. och någon vill komma i efterhand efter som det är "live"
Återkommer om det.... tänkte göra alla som vill till admins så man kan utforma det som man vill. God natt!
 

GurraBurra

Ingen Kommer ihåg en fegis!
Gick med
3 May 2009
Ort
i stan
Hoj
-07 Husaberg 650fs *stulen* Husa 570 -11, Yamaha R6 -10
Klart... Sök på Motard STHLM på FB. Kom och joina:tummenupp
 

ForCa

Bodybuilder
Gick med
27 Aug 2005
Ort
Stockholm
Hoj
KTM smc-r
Tja! tänkte kolla intresset för körning och fotografering på lördag? Tänkte att vi sticker från Sveavägen/skogis som vanligt, kör en vända. F18... där kommer en kompis till mig möta upp oss och ta lite schyssta bilder. Han va sugen! sen ja som man vill. Låter ok?

Sen en annan grej... Tänkte lägga upp en FB grupp som man kan gå in och dela bilder, filmer, tips etc. Lättare att använda när man är ute och kör tex. och någon vill komma i efterhand efter som det är "live"
Återkommer om det.... tänkte göra alla som vill till admins så man kan utforma det som man vill. God natt!

Mycket intresserad :banana jag e på ifall vädret e gött
 

MrO

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2007
Ort
Söder
Hoj
-
Tja! tänkte kolla intresset för körning och fotografering på lördag? Tänkte att vi sticker från Sveavägen/skogis som vanligt, kör en vända. F18... där kommer en kompis till mig möta upp oss och ta lite schyssta bilder. Han va sugen! sen ja som man vill. Låter ok?

Lördagsslangning :tummenupp
 

riwen

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Husaberg
Tack för igår gossar, det bjöds på redigt fina slangningar men för fan vad fort ni kör.
Hatten av för blonda killen med 690 och för Psykic, du har så stora muskler och ett hemligt jobb. :Bugar
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Ni som var på Tuvängen igår då, är det nån som funderar på att dyka upp till veckan och prova?
 

gissla

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2012
Ort
Storstad
Hoj
450st kåttar från 2012
Tja! tänkte kolla intresset för körning och fotografering på lördag? Tänkte att vi sticker från Sveavägen/skogis som vanligt, kör en vända. F18... där kommer en kompis till mig möta upp oss och ta lite schyssta bilder. Han va sugen! sen ja som man vill. Låter ok?

Sen en annan grej... Tänkte lägga upp en FB grupp som man kan gå in och dela bilder, filmer, tips etc. Lättare att använda när man är ute och kör tex. och någon vill komma i efterhand efter som det är "live"
Återkommer om det.... tänkte göra alla som vill till admins så man kan utforma det som man vill. God natt!

Hänger gärna på om min rygg läkt tills dess :) :yoparty
 

WippaN^

Rossi, here I come!
Gick med
28 Jul 2007
Ort
@ home.
Hoj
CBR650R -21
Ni som var på Tuvängen igår då, är det nån som funderar på att dyka upp till veckan och prova?

Behöver fortfarande krashpuckar och water wetter. Får man inte köra med sk8hjul så kommer det dröja ett bra tag innan jag får min beställning.
 

tubbzz

Ny medlem
Gick med
21 Aug 2012
Ort
Sundbyberg
Hoj
09 KTM EXC
Ber om ursäkt för sen uppladdning men här är en sammanfattning från den 26/6. Hoppas den duger! :)

 

gissla

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2012
Ort
Storstad
Hoj
450st kåttar från 2012
Tja! tänkte kolla intresset för körning och fotografering på lördag? Tänkte att vi sticker från Sveavägen/skogis som vanligt, kör en vända. F18... där kommer en kompis till mig möta upp oss och ta lite schyssta bilder. Han va sugen! sen ja som man vill. Låter ok?

Körning o foto lördag den 6/7 uppslutning sveavägen 11.00?
1. Gurraburra
2. Forca?
3. Gissla
4. Lindquist
5. MrO?
6.
 
Last edited:

MrO

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2007
Ort
Söder
Hoj
-
Körning o foto lördag den 6/7 uppslutning sveavägen 11.00?
1. Gurraburra
2. Forca?
3. Gissla
4. Lindquist
5. MrO (Dyker upp vid skogis)
6.
7.
 
Nyheter
Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Top