Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Bennyfax

ass is ass
Gick med
30 May 2011
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha TR1
Vart kör du? Flex?
Jag o polaren kör gymline, du e välkommen o haka på om du vill :tummenupp

TTC men Gymline är schysst. Dom har ju prova-på-dagar så jag hakar gärna på nån dag men behöver lite tid att komma igång. Jag har haft nervinklämning i 3 månader och tränar extremt lätt förutom rygg och ben.
 

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Ort
Big City
Hoj
690 SMC-R
TTC??
Jag ska träna imorn, e där vid 5 tiden! Kom om du vill då, du har ju mitt nr va?
Sen att du lyfter lätt kan ju ha lite o göra me din kroppsbyggnad oxå :arsele:tuttar:tungan

TTC men Gymline är schysst. Dom har ju prova-på-dagar så jag hakar gärna på nån dag men behöver lite tid att komma igång. Jag har haft nervinklämning i 3 månader och tränar extremt lätt förutom rygg och ben.
 

Bennyfax

ass is ass
Gick med
30 May 2011
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha TR1
Oroa dig inte..
Den dagen jag sätter min fot på Dressman, speciellt Dressman XL har jag helt tappat min identitet.
 

Bennyfax

ass is ass
Gick med
30 May 2011
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha TR1
VAfan.. bussigt, men tag 2 för 3 är ju så bra!
Vi behöver bara en till så gör vi världens klipp och vi delar på allt.
 

Lövet1

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2005
Ort
...
Hoj
...
Efter några varv på startmotorn starta han Ida, nu nere bara vänta på några plusgrader till så man kan ta årets premiär tur.
 

Jsmacko

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2006
Ort
huddinge
Hoj
Mc-cykel
Efter några varv på startmotorn starta han Ida, nu nere bara vänta på några plusgrader till så man kan ta årets premiär tur.


Jag och några polare har redan varit ute 2ggr, idag blev det grusgrop, mycket fint och nästan helt snöfritt:)

Blir nog en repa i morgon med :)
 

Jsmacko

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2006
Ort
huddinge
Hoj
Mc-cykel
Då kör ni cross borta i Jordbro elle?

Nope, körde i grusgropen på väg mot bulten från huddinge/tullinge hållet.. var väll inte optimalt med gatdäck, men roligt var det, blev en tur till almnäs och några vändor på bulten med faktiskt..
nä jag kör 690 smc, o polarna kör husa 570 o ktm 690 sm så vi är bara vanliga gatmuppar :)
 

Lövet1

Ny medlem
Gick med
9 Jul 2005
Ort
...
Hoj
...
Nope, körde i grusgropen på väg mot bulten från huddinge/tullinge hållet.. var väll inte optimalt med gatdäck, men roligt var det, blev en tur till almnäs och några vändor på bulten med faktiskt..
nä jag kör 690 smc, o polarna kör husa 570 o ktm 690 sm så vi är bara vanliga gatmuppar :)

De va som fan, trodde inte dom dög till att köra grusgrop me :p kanske iof va ganska hårt underlag där nu?

Monterade dit bakdäcket Ida och funderade på att ta en tur men sket i de. Har kanske sett er på vägarna då har hojen i Huddinge så man kör mkt däromkring.
 

Jsmacko

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2006
Ort
huddinge
Hoj
Mc-cykel
De va som fan, trodde inte dom dög till att köra grusgrop me :p kanske iof va ganska hårt underlag där nu?

Monterade dit bakdäcket Ida och funderade på att ta en tur men sket i de. Har kanske sett er på vägarna då har hojen i Huddinge så man kör mkt däromkring.


Det går hyffsat faktiskt, är väll när det blir riktigt löst d börjar gå åt skogen:)
Men att sladda runt lite och så då duger dom fint:)
Får väll ta en tur nån da:)

Aha då är det premiär strax?
 

GurraBurra

Ingen Kommer ihåg en fegis!
Gick med
3 May 2009
Ort
i stan
Hoj
-07 Husaberg 650fs *stulen* Husa 570 -11, Yamaha R6 -10
När börjar det dra ihop sig för körning, ska joina upp er i sommar tänkte jag?
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top