Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?


  • Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Skager

Keep it burning
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Bromma
Hoj
660-04
Onsdags körning norr sida.
Mc varuhuset 17,30

1 Olsson (möter upp vid bilprovningen)
2 Putte ( va fan länge sen nu.. )
3 Badabing Thomas
4 andreasnoren
5 Sööör_Patrik
6 Skager
7
 

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Ort
Big City
Hoj
690 SMC-R
Fasiken, jag som tänkte låna grannens 125a o va me på onsdag... Men nu när skager ska mé så vetteifan... Vill ju inte att han blir så hetsig o kör ner i diket när han inser att jag ligger o slickar hans bakdäck me en 125a :arsele:tungan

Onsdags körning norr sida.
Mc varuhuset 17,30

1 Olsson (möter upp vid bilprovningen)
2 Putte ( va fan länge sen nu.. )
3 Badabing Thomas
4 andreasnoren
5 Sööör_Patrik
6 Skager:krama
7
 

Skager

Keep it burning
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Bromma
Hoj
660-04
Fasiken, jag som tänkte låna grannens 125a o va me på onsdag... Men nu när skager ska mé så vetteifan... Vill ju inte att han blir så hetsig o kör ner i diket när han inser att jag ligger o slickar hans bakdäck me en 125a :arsele:tungan

Haha, det var snällt av dig. Jag gillar att ligga sist och softa, blir så mycket hets längs fram :näsblod. Hur gick det att komma hem i fredags förresten, du vaknade upp på rätt station med busskort och allt hoppas jag :arsele.
 

Ex3mX

Keep it burning
Gick med
19 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
FZ1-N, 660 SMC
Onsdags körning norr sida.
Mc varuhuset 17,30

1 Olsson (möter upp vid bilprovningen)
2 Putte ( va fan länge sen nu.. )
3 Badabing Thomas
4 andreasnoren
5 Sööör_Patrik
6 Skager
7 Ex3mX, [Last day with the boys]
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
Det låter skoj, dig har jag ju mig veterligen aldrig träffat dessutom!
Men förra veckan när jag var med i Roslagen så kördes det ju så mjölken sinade i kossorna :gnissla Jag hänger inte riktigt med tempomässigt på de där vägarna.

Nä inte vad jag kan minnas heller, så måste va på tiden :) Såå fort går det ju inte, ialla fall inte längre bak :)
 

PGM

Ny medlem
Gick med
26 Jan 2008
Ort
Bromma
Hoj
KTM 660,Ar 125, R1
Det låter skoj, dig har jag ju mig veterligen aldrig träffat dessutom!
Men förra veckan när jag var med i Roslagen så kördes det ju så mjölken sinade i kossorna :gnissla Jag hänger inte riktigt med tempomässigt på de där vägarna.

Tänkte ta budgeträsern imorrn, då bromsar och fjädring var inte ens va bra på 80-talet så lägger jag mig längre bak i ledet. Men om du följer med kan vi ju räjsa på rakorna...:gnissla

Onsdags körning norr sida.
Mc varuhuset 17,30

1 Olsson (möter upp vid bilprovningen)
2 Putte ( va fan länge sen nu.. )
3 Badabing Thomas
4 andreasnoren
5 Sööör_Patrik
6 Skager
7 Ex3mX, [Last day with the boys]
8 PGM
 
Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Nä inte vad jag kan minnas heller, så måste va på tiden :) Såå fort går det ju inte, ialla fall inte längre bak :)

Tänkte ta budgeträsern imorrn, då bromsar och fjädring var inte ens va bra på 80-talet så lägger jag mig längre bak i ledet. Men om du följer med kan vi ju räjsa på rakorna...:gnissla

Ok. Jag är övertalad...denna onsdag igen :D Om det är bra väder så ligger jag i svansen med första-hjälpen-kudde och verktyg i ryggan. Metriska verktyg :tungan

Onsdags körning norr sida.
Mc varuhuset 17,30

1 Olsson (möter upp vid bilprovningen)
2 Putte ( va fan länge sen nu.. )
3 Badabing Thomas
4 andreasnoren
5 Sööör_Patrik
6 Skager
7 Ex3mX, [Last day with the boys]
8 PGM
9 Jörgen
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
Ok. Jag är övertalad...denna onsdag igen :D Om det är bra väder så ligger jag i svansen med första-hjälpen-kudde och verktyg i ryggan. Metriska verktyg :tungan

Onsdags körning norr sida.
Mc varuhuset 17,30

1 Olsson (möter upp vid bilprovningen)
2 Putte ( va fan länge sen nu.. )
3 Badabing Thomas
4 andreasnoren
5 Sööör_Patrik
6 Skager
7 Ex3mX, [Last day with the boys]
8 PGM
9 Jörgen


Kanon! :tummenupp
 
Last edited:
Gick med
16 Oct 2007
Ort
Gustavsberg
Hoj
Honda XL 250s, -81, Pinarello -00, Ridley -06, Specalied -10, Cervelo -12, Canyon -14,, Suzuki TL 1000R -99, KTM 1290 SA -16. Vivace- 19.Husqvarna 300TE -20, KTM 890 Duke R -22
Onsdags körning norr sida.
Mc varuhuset 17,30

1 Olsson (möter upp vid bilprovningen)
2 Putte ( va fan länge sen nu.. )
3 Badabing Thomas
4 andreasnoren
5 Sööör_Patrik
6 Skager
7 Ex3mX, [Last day with the boys]
8 PGM
9 Jörgen
10. Randonörd
 

Stromberget

Keep it burning (Rock n Roll)
Gick med
24 Jul 2005
Ort
Sthlm!
Hoj
Röd
Jag kan inte vara med po onsdags körningen, av annledningen att jag jobbar i Österrike denna vecka. Men jag tror det löser sig, jag och kolegan här i fron ska nämligen lona en adventure och en SMR fron KTM fabriken som ligger här i salzburg, fan va trist det ska bli! Han ska visa mig sin favvo väg via non alptopp och det är ju bara 20 grader varm och blo himmel so jag for väl se om man pallar och har lust!!!... HAHAHAH SUCKERS!!!!!! Life is goooood.
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm

Jag hållar tummarna för vädret. Det ska bli kul att ut och åka lite med detta stenhårda gäng. Här är en filmsnutt jag tog när maffian klev ut från gottröramacken förra onsdagen.

[YOUTUBE-ID]kW4poMQSX9o[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:

Sir_Patrik

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2009
Ort
Stockholm
Hoj
690 SMC '08
Får tyvärr stryka mig för morgondagens körning då ja just märkte att nån j#¤%el brutit sig in i garaget å snott min hoj... FAN va trött ja blir...:mad:
 

Skager

Keep it burning
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Bromma
Hoj
660-04
Jag hållar tummarna för vädret. Det ska bli kul att ut och åka lite med detta stenhårda gäng. Här är en filmsnutt jag tog när maffian klev ut från gottröramacken förra onsdagen.

[YOUTUBE-ID]kW4poMQSX9o[/YOUTUBE-ID]

Hahaha fan vad bra.

Får tyvärr stryka mig för morgondagens körning då ja just märkte att nån j#¤%el brutit sig in i garaget å snott min hoj... FAN va trött ja blir...:mad:

Trist att folk inte kan ge fan i andras prylar, hoppas det inte blir strul med fb.
 
Last edited:

obiwan

Ny medlem
Gick med
9 Jun 2006
Ort
Sickla
Hoj
Orange 4-takts Kawa
Får tyvärr stryka mig för morgondagens körning då ja just märkte att nån j#¤%el brutit sig in i garaget å snott min hoj... FAN va trött ja blir...:mad:

Välkommen i gänget, det är så sjukt trist att det finns folk som inte kan köpa egna knarrar utan måste sno andras. Min blev snodd slutet av april, hade precis tagit ut den för säsongen, nyputsad å allt.
Den hittades aldrig. Kanske lika bra det egentligen, hade inte varit kul att få hem en trashad & våldtagen hoj.





----


Onsdags körning norr sida.
Mc varuhuset 17,30

1 Olsson (möter upp vid bilprovningen)
2 Putte ( va fan länge sen nu.. )
3 Badabing Thomas
4 andreasnoren
5 (Sööör_Patrik, beklagar förlusten)
6 Skager
7 Ex3mX, [Last day with the boys]
8 PGM
9 Jörgen
10. Randonörd
11. Ossian
12.
13.
 
Last edited:

Sir_Patrik

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2009
Ort
Stockholm
Hoj
690 SMC '08
Trist att folk inte kan ge fan i andras prylar, hoppas det inte blir strul med fb.[/QUOTE]

Hmm.. Kalle-batong ringde just. De har hittat den. Krashad vid karolinska. Enligt han ja pratade med så fick han nog ordentligt ont då han kört in i en betongsugga så framhjulet lossnat från gaffeln...:D

Fortsättning följer... ska ut å leta efter nån som haltar runt i Solna..
 

Skager

Keep it burning
Gick med
10 Jun 2004
Ort
Bromma
Hoj
660-04
Hmm.. Kalle-batong ringde just. De har hittat den. Krashad vid karolinska. Enligt han ja pratade med så fick han nog ordentligt ont då han kört in i en betongsugga så framhjulet lossnat från gaffeln...:D

Fortsättning följer... ska ut å leta efter nån som haltar runt i Solna..

Då stämmer det i vissa fall, att somliga straffar gud medetsamma. Eftersom dom inte fick tag i någon så kan man ju utgå ifrån att han lever, hoppas han fick duktigt ont.
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top