Motard i sthl 070304

tåberg

A backward poet writes inverse
Gick med
24 Jan 2004
Ort
Falun/Sockholm
Hoj
ktm 660 kameleont.
fan va bra anders! nu ska jag ner och tvätta lite och skruva i motorn! bara jag får lite grejjer så är jag med nästa vecka :)

Weeee vår :) !!!!!!!!!!!!!!
 

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Trodde bara det var eu-moppefuckon som körde för rött och genade över cykelbanorna...hoppas att det inte var någon politiker som såg dig.
 

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Shit! Och jag som trodde att det bara var eu-moppefuckon som stog och väntade på grönt.

Om det är någon stans man lätt retar upp folk så är det i trafiken. Ditt sätt att köra på måste ju ändå spä på folks fördommar om hur mc-folk kör. Filmens innehåll med wheelis och annat tycker jag är helt ok (fast lite för centralt) men tycker inte de andra outlaw-fasonerna gör att filmen blir bättre. De är helt enkelt onödiga.
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Om det är någon stans man lätt retar upp folk så är det i trafiken. Ditt sätt att köra på måste ju ändå spä på folks fördommar om hur mc-folk kör. Filmens innehåll med wheelis och annat tycker jag är helt ok (fast lite för centralt) men tycker inte de andra outlaw-fasonerna gör att filmen blir bättre. De är helt enkelt onödiga.


Du måste tänka på att kör du sådär i Halmstad så står det i länstidningen dagen efter. I Stockholm glömmer åskådarna det efter 3 min. Det händer lite mer här. Dessutom har vi sedan många år ett välkänt inslag i stadsbilden som kallas Mc-bud, som de flesta sett utan att börja tjata om förbud.
 

snajdarn

Snajdigast
Gick med
1 Aug 2005
Ort
In the hills
Hoj
-08 CBR1000RR
Om det är någon stans man lätt retar upp folk så är det i trafiken. Ditt sätt att köra på måste ju ändå spä på folks fördommar om hur mc-folk kör. Filmens innehåll med wheelis och annat tycker jag är helt ok (fast lite för centralt) men tycker inte de andra outlaw-fasonerna gör att filmen blir bättre. De är helt enkelt onödiga.

Och så har vi moraltant numbro uno att yttra sig...
 

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Du måste tänka på att kör du sådär i Halmstad så står det i länstidningen dagen efter. I Stockholm glömmer åskådarna det efter 3 min. Det händer lite mer här. Dessutom har vi sedan många år ett välkänt inslag i stadsbilden som kallas Mc-bud, som de flesta sett utan att börja tjata om förbud.

Ok, där ser man. Här nere är det bara fjuniga 15åringar som kör på det viset.

Och så har vi moraltant numbro uno att yttra sig...

Moraltant? Nej jag är den första att inte tycka filmen är asball. Kan själv stundvis köra mindre olämpligt men brukar då försöka hålla mig på platser det inte går en massa folk. Men vad vet jag, syftet med filmen var kanske att köra som en dåre och sedan få bekräfteles genom att lägga ut den här isf inte den första...
 
Last edited:

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a

Andersj

ytterst omogen
Gick med
20 Jul 2004
Ort
Nacka
Hoj
660 smc
Om det är någon stans man lätt retar upp folk så är det i trafiken. Ditt sätt att köra på måste ju ändå spä på folks fördommar om hur mc-folk kör. Filmens innehåll med wheelis och annat tycker jag är helt ok (fast lite för centralt) men tycker inte de andra outlaw-fasonerna gör att filmen blir bättre. De är helt enkelt onödiga.

Jag tycker det är skittråkigt att sitta i kö eller wheela ensam i något industriområde. Wheela i trafik och hålla på med "outlaw-fasoner" är ju det som är kul. Och det verkar jag ju inte vara ensam om att tycka heller.
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Om det är någon stans man lätt retar upp folk så är det i trafiken. Ditt sätt att köra på måste ju ändå spä på folks fördommar om hur mc-folk kör. Filmens innehåll med wheelis och annat tycker jag är helt ok (fast lite för centralt) men tycker inte de andra outlaw-fasonerna gör att filmen blir bättre. De är helt enkelt onödiga.

Det har du så rätt i.

Tycker jag

/J
 

Robertzon

Tubeless
Gick med
22 Apr 2003
Ort
typ mitt i Stan (Gbg)
Hoj
Husa 650
Jag tycker det är skittråkigt att sitta i kö eller wheela ensam i något industriområde. Wheela i trafik och hålla på med "outlaw-fasoner" är ju det som är kul. Och det verkar jag ju inte vara ensam om att tycka heller.



måste ha med hur gammal man är i huvet:rolleyes:

sj är jag ca 15år i huvet så då blir den sortens körning Väldigt rolig:tungan
sen hur kul är det att wheela utan publik? ska ju göras där det finns folk som kan beundra en:yoparty

(Edit)
helt underbar film :tummenupp
 

ola_sandin

Biltema is the shit!
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki och en dax-kopia
Jag tycker det är skittråkigt att sitta i kö eller wheela ensam i något industriområde. Wheela i trafik och hålla på med "outlaw-fasoner" är ju det som är kul. Och det verkar jag ju inte vara ensam om att tycka heller.

Om du tycker det är tråkigt att vänta på grönt tycker jag du ska åka till Laholm, där finns bara en rödljuskorsning i hela stan.:D

Visst kan det vara roligare att gasa i stan, jag tycker bara du gick lite över gränsen. Men var gränsen går verkar variera en del i vårt avlånga land...;)
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Om det är någon stans man lätt retar upp folk så är det i trafiken. Ditt sätt att köra på måste ju ändå spä på folks fördommar om hur mc-folk kör. Filmens innehåll med wheelis och annat tycker jag är helt ok (fast lite för centralt) men tycker inte de andra outlaw-fasonerna gör att filmen blir bättre. De är helt enkelt onödiga.

Jo till vissa delar så kan jag hålla med dig men handen på hjärtat hur lagligt åker du enduro då, kör du alltid på inhägnat omr hos din lokala cross/enduro klubb. Man kan ju diskutera det där med transport till och från träning/tävling en extra gång? :pannkyss
 
Nyheter
Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Top