morgonkörning

Lee.friedlander

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2010
Ort
saxtorp
Hoj
ducati superbike 848 KTM 625smc
:yopartyJag fick i dén när jag körde hem från gbg en natt,då jag jobbar natt. men blev sjukt sugen på att ta en runda när jag sluta jobba (vid 04:00)tiden, det börjar ju bli ljust då, fick med mig en polare (mavve) som hängde med ut, blev en trevlig runda den morgonen,och tanken slog mig om denna tråden när vi såg en triumpf 675 kl 06:50 vid åsen (korsning vid krika) som brännnde fett på väg upp för åsen, min tanke e om det fuinns fler som e sugna på att ta en runda innan jobb,eller efter jobb för dom som jobbar natt.

kanske finns intresset,eller så e det bara jag,men finns det fler så e jag på iaf,och intresset finns för mig att dra igång nåt.

bara en kul grej och lite flippi flipp tanke man har.
 

Bjork3n

Medlem
Gick med
24 Jan 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Ktm 690 smc 2011
Jobbar också natt men jag börjar 21.00 och slutar 09.00 :(
Men om ja är ledig kan jag absolut tänka mig det då vägarna är för det mesta trafik fria
 

Lee.friedlander

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2010
Ort
saxtorp
Hoj
ducati superbike 848 KTM 625smc
ja den tiden e inte omöjlig att få till, jag var ute till kl 10 den dagen så ja det kan man fixa,hoppas på fler som e sug
 

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati
Att åka ut med bil eller mc en riktigt tidig sommardag när vägarna är tomma är riktigt trevligt, men som redan påpekats bör man se upp för vilt.
 

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Ort
I en liten byhåla
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
Inte för att vara sånn.... men för att inte fylla listan med enskillda körningar, läg dem i den avsedda tråden.

Iden var väl god i sig. Morgonsrund har guld i mun... men ta de nätt mtp djurens rörlighet denna tid.
 

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Om vi pratar tidig förmiddag så hänger jag gärna på nån gång, tidig morgon vetefan om jag vill ut och bråka med viltet.
 

Lee.friedlander

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2010
Ort
saxtorp
Hoj
ducati superbike 848 KTM 625smc
okej avsedd tråd?? ingen aning hur man gör då? Men ja lite vilt kan det vara, såg ett vildsvin,men det får man ha i tanken när man kör,ingen tävling direkt.

Men jag hade tänkt mig typ vid runt 05,06 tiden kanske senare om man blir några stycken, om man börjar jobba kl 8 så kan man ju gå upp lite tidigare om man ändå ska köra till jobb.
Ha en trevlig kväll.
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top