Mobilköp

tripleGUBBEN

Ny medlem
Gick med
25 Jul 2007
Ort
Sverige
Hoj
speed 3:a
Hej hade tänkt köpa ny mobil och har kollat lite på Htc wildfire. Problemet är att jag knappt vet nånting om sådana här mobiler så om ni ligger inne på lite tips vore det bra. priset får iaf högst ligga på 2500 kr.
 

Vargen2k

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
piteå
Hoj
klotad rsv mille samt en ofärdig fz750
Jag köpte en X8 (sonyericsson) förra fredagen och är då nöjd än så den tipsar jag om. Ligger ungefär i den prisklassen.
 

Vargen2k

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
piteå
Hoj
klotad rsv mille samt en ofärdig fz750
Hela android market.... MASSOR med andra ord. Jag som inte är så insatt har ingen aning om något just nu. När mobilen kör 3G, när mobilen surfar på trådlösa nät, när den gör konstiga saker som verkar kosta pengar är alla gåtor för mig. Man märker nog när räkningen kommer... Kanske...
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Hela android market.... MASSOR med andra ord. Jag som inte är så insatt har ingen aning om något just nu. När mobilen kör 3G, när mobilen surfar på trådlösa nät, när den gör konstiga saker som verkar kosta pengar är alla gåtor för mig. Man märker nog när räkningen kommer... Kanske...

Ett tips är att antingen stänga av dessa funktioner i din mobil, alternativt köpa till lite surf. Köper du ett "litet" surfpaket kostar det dig 30-50 pix extra/månad. Annars kan det bli en dyr historia.
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Köpte en HTC legend. Skillnaden mellan den on WIldfire är, enligt vad jag läst mig till, att wildfiren har sämre skärm och annat skal. Jag är sjukt nöjd med den. Det finns fullt med små program (appar) som gör både nyttiga och onyttiga saker. I början hade jag svårt att skriva sms p.g.a taskig finmotorik men nu funkar det kanon. Jag kör med mobilt internet avstängt och startar det vid behov.
 

tripleGUBBEN

Ny medlem
Gick med
25 Jul 2007
Ort
Sverige
Hoj
speed 3:a
Köpte en HTC legend. Skillnaden mellan den on WIldfire är, enligt vad jag läst mig till, att wildfiren har sämre skärm och annat skal. Jag är sjukt nöjd med den. Det finns fullt med små program (appar) som gör både nyttiga och onyttiga saker. I början hade jag svårt att skriva sms p.g.a taskig finmotorik men nu funkar det kanon. Jag kör med mobilt internet avstängt och startar det vid behov.

Tyvärr är den lite för dyr för mig! Just nu står det nog mellan Wildfire, sony ericsson x8 och Galaxy spica. Vad jag har läst om dessa är att både x8an och spican är snabbare och bättre skärm en wildfire. Men wildfire kommer uppgraderas till android 2.2. Jag har faktiskt ingen aning om vilken man ska välja!
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top