Mittsverigebanan

hudiksvall

www.hmck.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Hudiksvall
Hoj
Kawasaki zx-6r 2015
Vad tror ni om att hyra banan en dag eller kväll snart för att komma i gång så här på våren? Kanonställe att avrosta sig på :banana
 

Kryckan

Twintorsk!
Gick med
19 Nov 2007
Ort
Ljusdal
Hoj
KTM SD990
Hurpass överjävlig måste man vara på att köra för att hänga med? Jag har aldrig kört bana, men skulle mer än gärna prova på.
 

hudiksvall

www.hmck.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Hudiksvall
Hoj
Kawasaki zx-6r 2015
Hurpass överjävlig måste man vara på att köra för att hänga med? Jag har aldrig kört bana, men skulle mer än gärna prova på.

Hej hopp! Nä överdjävlig behöver man inte vara för å köra med oss. De flesta har olika farter så det är bara att åka i sin egen takt.
Har vi tur så följer Gas Lars med å han är gröndjävlig på att tipsa om hur man skall kör hoj. Du är hjärtligt välkommen att följa med upp, jag lovar att du blir omhändertagen på ett bra sätt :krama

// Magnus
 

snibben

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Hudiksvall
Hoj
Cbr 954-02
Hej hopp! Nä överdjävlig behöver man inte vara för å köra med oss. De flesta har olika farter så det är bara att åka i sin egen takt.
Har vi tur så följer Gas Lars med å han är gröndjävlig på att tipsa om hur man skall kör hoj. Du är hjärtligt välkommen att följa med upp, jag lovar att du blir omhändertagen på ett bra sätt :krama

// Magnus

Nästa vecka verkar det bli körning onsdag eller torsdag kväll. Jag ska i allafall försöka åka då bara bromsbeläggen kommit hem. Och du Kryckan, du ångrar dig inte. Grymt kul...sen även veckan efter också kanske:banana:banana
 

Kryckan

Twintorsk!
Gick med
19 Nov 2007
Ort
Ljusdal
Hoj
KTM SD990
Har jag bara fått dit nya framdäcket så kan det bli aktuellt, just nu åker jag på ett inte allt för förtroendeingivande däck :p
 
Nyheter
Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top