MC-transport...

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vedum
Hoj
Superduke och Nikon
Re: Har en!

Var har du köpt den? Vad kostade den? Hur fort får man köra med den?!

Det är något sådant som jag är ute efter... Bara man kan köra fort rakt fram så får man ta det lite lugnare i kurvorna..

- Johan

SLAS skrev:
Jag har en sådan för en MC som väger 50kg. Den hänger jag på väggen i garaget när jag inte använder den.

Den är kanon att dra märks inte på bilen. Bensinförbrukningen märks ingen skilnad på med eller utan släp.

Två nackdelar med mitt släp är,
1, Man kan bara ta en cyckel
2, Den kan välta om man kör för fort i kurvor (Det var nära i sommras)
 

SLAS

WCX: are
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Fixhult
Hoj
R1 -06 och ett bygge
Re: Re: Har en!

Jag köpte min begangnad för 3000:- men då var det en massa tillbehör typ ramp, lås å lite annat. Man får köra i 80km iomed att den är obromsad.
Det är inte lätt att hitta dessa beg. men ett s*t*ns letande så hittade jag denna på mc.gobinet.se. Jag har haft den i två år och det är en
-99.

När du köper ett sådant släp som du hadde en länk till så tillkommer det endel tillbehör typ ramp. Dom har förästen sådana på Husvagns-Svensson i Göteborg.

//SLAS


mr_rockster skrev:
Var har du köpt den? Vad kostade den? Hur fort får man köra med den?!

Det är något sådant som jag är ute efter... Bara man kan köra fort rakt fram så får man ta det lite lugnare i kurvorna..

- Johan
 

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vedum
Hoj
Superduke och Nikon
Re: Re: Re: Har en!

Okej!

Jag hittade ett ombyggt husvangsunderrede som var byggt till mc-transport. Det ville han ha 3000:- för men då var det bromsat (=mer problem), rätt tungt och stort, sedan så var jag tvungen att bygga om det lite så jag tyckte det var lite saftigt med tanke på att man kan få ett nytt för 5000:- med ramp...

- Johan

SLAS skrev:
Jag köpte min begangnad för 3000:- men då var det en massa tillbehör typ ramp, lås å lite annat. Man får köra i 80km iomed att den är obromsad.
Det är inte lätt att hitta dessa beg. men ett s*t*ns letande så hittade jag denna på mc.gobinet.se. Jag har haft den i två år och det är en
-99.

När du köper ett sådant släp som du hadde en länk till så tillkommer det endel tillbehör typ ramp. Dom har förästen sådana på Husvagns-Svensson i Göteborg.

//SLAS
 

SLAS

WCX: are
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Fixhult
Hoj
R1 -06 och ett bygge
Pris!

Hadde det vart idag så hadde jag inte bryt mig i att leta efter ett beg. för att spara 2000:- nytt är alltid nytt!
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top