Mc poliserna tränar

Wobbly

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Ute på barkarby flygfält tidigare idag

De tränar, såg ut att behövas dessutom :D
111f.jpg


222i.jpg


dsc03699.jpg





Uppkörning imorgon! Wsh me luck! :Bugar
 
Last edited:

Hector

Skrubbar skinn
Gick med
27 Feb 2004
Ort
Viksjö
Hoj
RSV4 Factory
Det var dit dom vandalerna skulle!

Jag mötte 10-15 hojjar i Veddesta, jag fick elaka blickar utav precis varenda en! Två av dom gjorde tom :ajjabajja tecken mot mig.

Gillar dom inte motarder?:va
 

Wobbly

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
och ändå kör du med r6:a ? lycka till iaf! :)

Kör inte upp på den, åker till Örebro (jag hade 17 juni här i stockholm, ringde örebro å de fråga "vill du komma imorgon?" ) stannar i köping och plockar upp en bmw 650gs som jag ska köra upp på :) Har hört att den skall vara något lättare :tungan

Det var dit dom vandalerna skulle!

Jag mötte 10-15 hojjar i Veddesta, jag fick elaka blickar utav precis varenda en! Två av dom gjorde tom :ajjabajja tecken mot mig.

Gillar dom inte motarder?:va

:D:D:D:D

gick de lite fort? :D

Hur är det? Vänder er mage på sig också när ni möter en polis ? Måste vara moppe tiderna för min del :D

Och du bröt mot lagen genom att ta det kortet. :tungan

hmm ops :p redigera :D
 
Last edited:

odde_333

in ut slut!
Gick med
9 May 2006
Ort
Hemma
Hoj
KTM 640
Dom tränar för visso ute i skogarna runt arlanda också mött som flera ggr på väg hem från jobbet.. de hälsar varje gång.!
 

Hector

Skrubbar skinn
Gick med
27 Feb 2004
Ort
Viksjö
Hoj
RSV4 Factory
gick de lite fort? :D

Hur är det? Vänder er mage på sig också när ni möter en polis ? Måste vara moppe tiderna för min del :D



hmm ops :p redigera :D



NJaa, lagom :)

Inte lika farligt som på moppetiden, nu är inte deras hojar stora och snabba längre.

Bara överviktiga och slöa. :D
 

dominator91

Sporthojsnörd
Gick med
19 Feb 2009
Ort
göteborg
Hoj
GSX 1100 F 92, BMW F650GS Dakar, Vespa GTS300Ie
Bytte koppling för en halvtimme sedan och var ute o testade om jag gjort rätt. Blev misstänksam mot något och kör in bakom ett par bilar som står bredvid vägen. Gasar en del för att se om det läcker olja, har ett GPR på o den låtar en HEL del,, När jag reser mig upp står det fem civilpoliser framför mig och kikar på mig fundersamma men bara skakar på huvet skickar iväg mig... Det finns bra poliser med ;-)
 

Gruztager

snabbare än min egen skugga
Gick med
9 Apr 2006
Ort
Blentarp city
Hoj
Yamaha R1
:D:D:D:D

gick de lite fort? :D

Hur är det? Vänder er mage på sig också när ni möter en polis ? Måste vara moppe tiderna för min del :D



det gör det.. och halv hjärt attack när alla idioter med hund längs vägarna har reflexvästar. förbjud dem

alltså inte hundarna :)
 
Last edited:

Wildon

Ny medlem
Gick med
14 Dec 2008
Ort
Järfälla
Hoj
bmw f 800 r
:D:D:D:D

gick de lite fort? :D

Hur är det? Vänder er mage på sig också när ni möter en polis ? Måste vara moppe tiderna för min del :D



det gör det.. och halv hjärt attack när alla idioter med hund längs vägarna har reflexvästar. förbjud dem

alltså inte hundarna :)

haha, förlåt men stackars idioter som vill synas så dem inte blir påkörda av nån annan idiot ? ;)
 

Gruztager

snabbare än min egen skugga
Gick med
9 Apr 2006
Ort
Blentarp city
Hoj
Yamaha R1
haha, förlåt men stackars idioter som vill synas så dem inte blir påkörda av nån annan idiot ? ;)

visserligen.. men 9 av 10 förslitningar på hjärtat är onödiga. pensionärer som går längs en 70 väg eller motionärer som åker skidor :) Sen hör jag sirener konstant istället för tinnitus även med hörselproppar. Får börja medicinera :va
 

Wobbly

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2009
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
ska du köra upp till tung lr begränsad?

för att du ska köra upp för tung tung så krävs det minst 700 cc

Bmw 650gs har faktiskt 798cc :gnissla:gnissla

Lite lurigt faktiskt, men jag ska köra upp för mellan bara, så hojen är strypt, snackade me de som hyr ut den å de har använt den som mellanklass hoj tidigare utan några problem.

Kör nog upp för tung i september (fyller 21 då),om de fortfarande har tider då :)
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top