Mc körningar i Kalmar

Peffe

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2006
Ort
Kalmar
Hoj
Yamaha R1
Ni som tycker om att ut och köra i gäng kan komma till selekt i Kalmar vid Mc Donalds och giraffen Onsdagar 18.00 och söndagar 15.00 vi är många men vill bli fler så känner du någon och känner dig sugen själv så kom gärna....(mest Sporthojar)
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Mycket bra initiativ :tummenupp

Kanske kommer ner nån gång...
 

Folkezx9r

Född i motvind... OCH uppförsbacke !
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Torsås
Hoj
Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)
Peffe skrev:
2268204 Ni som tycker om att ut och köra i gäng kan komma till selekt i Kalmar vid Mc Donalds och giraffen Onsdagar 18.00 och söndagar 15.00 vi är många men vill bli fler så känner du någon och känner dig sugen själv så kom gärna....(mest Sporthojar)

Hur många brukar ni vara ?.. Hur tjuriga är poliserna inne i stan ang. skyltplaceringar , skurna slicks , avsaknad av blinkers o speglar ??... Sånt hör ju lixom till på motard... :)
 

eppe

51 veckor kvar
Gick med
4 Jun 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Husabusaberg
Vi e ett gäng motardister :va från oskarshamn som tänkte komma ner o göra stan lite osäker...
E de några där neråt (motarder) som brukar va ute o åka? Vore kul o vidga vyerna lite
 

zuckan

efter solsken kommer det regn :P
Gick med
29 Oct 2004
Ort
ålem (ödebo)
Hoj
R1-05
select

låter kanon det....känner ju inte så många här i stan så jag ska försöka komma så ofta jag kan:)
 

Folkezx9r

Född i motvind... OCH uppförsbacke !
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Torsås
Hoj
Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)

Folkezx9r

Född i motvind... OCH uppförsbacke !
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Torsås
Hoj
Superduke -06 , Peugeot Speedfight 100 cc o en fyllemoppe(som grabben snodde när han blev 15...)
eppe skrev:
2289707 De lär vi göra :tummenupp Är dom hårda me ljudnivå, uppsamlingskärl osv osv?

Jag har ett Akra helsystem på min 660 o ingen har gnällt. :). Det enda man behöver är en rulle tejp att tejpa över lysen med , sen är det bara at åka.... :tummenupp
 

supercobra

Ny medlem
Gick med
14 Dec 2005
Ort
nybro
Hoj
R1
hejsan

jag kommer nog på söndag om inget annat händer. har ingen att åka med det ska bli roligt att träffa andra och åka lite med. vi ses på söndag.
MVH Johan

Peffe skrev:
2268204 Ni som tycker om att ut och köra i gäng kan komma till selekt i Kalmar vid Mc Donalds och giraffen Onsdagar 18.00 och söndagar 15.00 vi är många men vill bli fler så känner du någon och känner dig sugen själv så kom gärna....(mest Sporthojar)
 

Rundberg

Yo mamma!!!
Gick med
14 Mar 2004
Ort
kalmar
Hoj
GSXR 1000-K6
Alltså nu e det såhär snuten är de lugnt med ,ser man dom så är de när vi samlas, då dom köper munkar och mjölk till kaffet. :lol
hände senast i onsdags kväll! ja Å polaren stod där parkerade, min utan blinkers fram olaglig placering av skylt, polaren lika så och inga blinkers bak, dom tittade knappt på hojarna när dom handlat klart antaglingen kallnade väl kaffet!! :D
de är bara att dyka upp vi kör ju mest små vägar då bruka vi aldrig se dom..
kul när det dyker upp massa nytt folk ,så de inte bara bli vi gamla vanliga.. :7peta
och Peffe de stavas Select!! (tro ja) :tummenupp
Syns på söndagar eller onsdags kvällar, härom söndan var vi 19 st :yoparty

SUZUKI RULES!!! :banana
 

scatman

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2006
Ort
ohamn
Hoj
yamaha 450
Nån som vill ut och åka bakhjul i helgen.Kanske bo i mitt tält utanför la scala.

Vi bögar me varann Stöka mc Oscarshamn.
 

Kawasuki

Inte dum, har bara otur när jag tänker.
Gick med
12 Jul 2006
Ort
Kalmar
Hoj
Gixxer 1100 Spetziale
Select kl: 18:00

Jaha då möter GyroTarzan och jag upp vid Select ikväll. Det ska bli spännande och se om det kommer fler och möter upp, jag hoppas det. :squid
 

Jocke954

Ny medlem
Gick med
1 Mar 2005
Ort
Kalmar
Hoj
cbr1000rr -06
De va trevligt igår, men hoppas ju på en bättre uppslutning nästa gång. Trevligt att polisen ville möta upp oss och blinka lite hehe.
Kanske ses på söndag om inte spriten har tagit mig :fyllisar
 

Lonsdale

Yamaha Racing
Gick med
14 Mar 2006
Ort
Karlshamn
Hoj
Yamaha XSR700 X-T, Yamaha Tenere 700, Yamaha WR450F, Yamaha FZ6-RR
Jag vet inte om det var ni, men det var ganska löjligt när dom rullade upp utan för mcd vid baronen och varade motorerna lite. klockan var väll typ 20-21 någon gång.
 

Jocke954

Ny medlem
Gick med
1 Mar 2005
Ort
Kalmar
Hoj
cbr1000rr -06
Ha ha de va vi, de har tydligen börjat köra diesel (D5) 167 hk eller något sådant. Sen körde de med blåljusen några ggr. De va bara köra hem och parkera :D .

Lonsdale skrev:
2319440 Jag vet inte om det var ni, men det var ganska löjligt när dom rullade upp utan för mcd vid baronen och varade motorerna lite. klockan var väll typ 20-21 någon gång.
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top