MC-jacka - rabatter ?

kahn

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2008
Ort
Umeå
Hoj
Såld
fan nu är den nere på 995kr den där jackan från lelles, börjar ju kännas intressent... men alltså VARFÖR är den så billig? Den inkom i lager den 25:e feb så det verkar ju inte vara nån 2008 modell eller något. Nästa problem är ju storleken, kanske ska beställa, testa och hoppas på de bästa. Om den inte passar så får jag väl skicka tillbaka den.

Här är den igen: http://www.motobikers.se/sv/article/1092/scott_fiftyeight_strl_xl
 

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
ZX12R -02 i delar
Vi har ju haft samarbete med Two Wheels men aldrig så vitt jag vet haft klubbrabatt. De har hjälpt oss med klubbjackor och liknande, vi har fått sälja korv där tex.
Men rabatt har de aldrig lämnat.
 

kahn

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2008
Ort
Umeå
Hoj
Såld
fan jag kanske får köpa jackjäveln där ändå... beställa tar tid och jag vill kunna åka nu på onsdag om det är bra väder...
 

davide

Ny medlem
Gick med
15 Jun 2007
Ort
Umeå
Hoj
929RR
Det är ju ett grymt bra pris. tycker den var snygg också... Nästan så man blir sugen själv. riktigt kallt med skinnstället tidig vår/sen höst.

Frågan är bara vart man hittar några justa brallor till vettigt pris
 

-Freddy-

Guest
fan jag kanske får köpa jackjäveln där ändå... beställa tar tid och jag vill kunna åka nu på onsdag om det är bra väder...

Tar väl bara ett par dagar, den sista snön har inte fallit ändå :D

Men har man abstinens så har man! hehe
 

kahn

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2008
Ort
Umeå
Hoj
Såld
Beställde jackan på Twowheels (givetvis hade ju någon annan hunnit sno min storlek:huvet ), jag trode den skulle komma nu idag till dom så jag ringde och kollade, visar sig då att vi/dom/jag hade lite fel i beräkningen att den kanske skulle hinna komma idag, blir snarare i början mitten på v.16. Blev lite sne (som jag oftast blir när jag är sugen på något som sen inte blir som jag tänkt det) och började fundera på om jag skulle försöka avbeställa och sen beställa hos lelles (som skulle bli dyrare men dom hade den i lager och kunde skicka idag). Christian försöker övertala mig att vänta på jackan ändå, det övergick till ett trevligt samtal, där faanskapet:D på något vis lyckades övertala mig att vänta, några personliga anekdoter samt komplimanger om jackan osv så var jag bortgjord!

Skämt åsido, äntligen har man fått (början) till den där "personliga touchen" som åtminstone jag alltid letar efter när jag är ny på ett område.

kom ju på att jag måste fixa något skydd för halsen eftersom jackan var utan halsskydd eller vafan det nu kallas, får väl se om jag orkar ta mig dit innan jackan kommer för jag kan ju inte köra MC utan jacka? :)

Tips från Coachen: Skicka resterande arbetargänget på anekdot/komplimangs kurser såsom uppenbarligen Christian varit försöksperson på!
 

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
umeå
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu
Beställde jackan på Twowheels (givetvis hade ju någon annan hunnit sno min storlek:huvet ), jag trode den skulle komma nu idag till dom så jag ringde och kollade, visar sig då att vi/dom/jag hade lite fel i beräkningen att den kanske skulle hinna komma idag, blir snarare i början mitten på v.16. Blev lite sne (som jag oftast blir när jag är sugen på något som sen inte blir som jag tänkt det) och började fundera på om jag skulle försöka avbeställa och sen beställa hos lelles (som skulle bli dyrare men dom hade den i lager och kunde skicka idag). Christian försöker övertala mig att vänta på jackan ändå, det övergick till ett trevligt samtal, där faanskapet:D på något vis lyckades övertala mig att vänta, några personliga anekdoter samt komplimanger om jackan osv så var jag bortgjord!

Skämt åsido, äntligen har man fått (början) till den där "personliga touchen" som åtminstone jag alltid letar efter när jag är ny på ett område.

kom ju på att jag måste fixa något skydd för halsen eftersom jackan var utan halsskydd eller vafan det nu kallas, får väl se om jag orkar ta mig dit innan jackan kommer för jag kan ju inte köra MC utan jacka? :)

Tips från Coachen: Skicka resterande arbetargänget på anekdot/komplimangs kurser såsom uppenbarligen Christian varit försöksperson på!

och hadde du valt den för 995 kr hadde nu gått runt med den.....

efter att ha hämtat den på OK.

vad blev priset på den du köpte??(gick det pluta???)
 
Nyheter
BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Top