Gottis
West Coast Xtremes
Gustav O skrev:2364801För att få vara med i en Roadracingkalender så måste man ju åtminstone ha ett ärr på kroppen...
ja då platsar man iaf utan problem iaf.....
Gustav O skrev:2364801För att få vara med i en Roadracingkalender så måste man ju åtminstone ha ett ärr på kroppen...
Magnus skrev:2365047Så bara för att man inte har en vek kropp så sår man inte vara med. Nä DÅLIGT!!!!
Gottis skrev:2365070va sa du om att va någon biff....
Du kraschar helt enkelt som en kärring.Magnus skrev:2365366Nä inte är jag någon biff, men jag har inga ärr eftersom min kropp inte går sönder så lätt hehe
Gustav O skrev:2365536Du kraschar helt enkelt som en kärring.
Det låter iofs smart...Magnus skrev:2365564Ja antingen det eller så kraschar jag inte alls... än....
björn.e skrev:2375441Då jag är ett enda stort ego får jag väll bidra med mig själv:
Jackie skrev:2375460my good! hur länge måste man vänta på den här kalendern?!
Alx skrev:2375483Som vi har väntat!
björn.e skrev:2375536Väntade ju en vecka på att du skulle lägga upp den, men men
björn
Mattias skrev:2375578Vi kanske kunde ha en kalender med jättesnygga killar, och en annan med vanliga lönnfeta, rökande rookies. Eller om man kunde ha en dubbelsidig kalender på nåt vis. Annars kan inte jag vara med!
Mr K skrev:2354804Mitt bidrag är sexy Hugo "RRacer" på knutstorp ERF
Hur fan har du lyckats hitta den bildserienDawg skrev:2375900Jag vet ju vad som konkurrerar med det där iaf http://www.string-emil.de/
Mattias skrev:2375578Vi kanske kunde ha en kalender med jättesnygga killar, och en annan med vanliga lönnfeta, rökande rookies. Eller om man kunde ha en dubbelsidig kalender på nåt vis. Annars kan inte jag vara med!
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |