Mötesplats vid körningar?

Var ska vi träffas?


  • Antal röstningar
    0

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Borås
Hoj
Zeebeeärr600 01
Vi måste hitta en lämplig plats att samlas på. där alla kan parkera och man kan ev sitta o tjöta lite oxå.... som götet har ju Götaplatsen... jag var där i fredags och det var ju riktigt bra.

så ni boråsare... fram med era smultron ställen!! :)
 

Masterlord

Det man inte vet har man ingen aning om!
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Alingsås
Hoj
hojlös
Chille skrev:
Vi måste hitta en lämplig plats att samlas på. där alla kan parkera och man kan ev sitta o tjöta lite oxå.... som götet har ju Götaplatsen... jag var där i fredags och det var ju riktigt bra.

så ni boråsare... fram med era smultron ställen!! :)
Det är väl trevligt att ha mötesplatsen där det också finns mycket folk i rörelse? Måste ju visa upp våra hojar lite.. :hihi
Hur e det på stora torget? Länge sen jag var där, det kanske inte finns plats för mc-parkering?
 

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Ort
götet
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
lord skrev:
Det är väl trevligt att ha mötesplatsen där det också finns mycket folk i rörelse? Måste ju visa upp våra hojar lite.. :hihi
Hur e det på stora torget? Länge sen jag var där, det kanske inte finns plats för mc-parkering?

Tror det är lite kasst med parkeringar där va :va
Iallafall om vi e många.
Annars e det ju ganska schysst va?

Utanför polishuset kan ju vara ett bra ställe annars :3freak

Knalleland skulle väl också funka
 

Vägra vurpa

Ny medlem
Gick med
31 Dec 2003
Ort
Borås
Hoj
Fireblade 929 -01
När jag körde upp så samlades vi vid McDonalds på Hulta. Bra ställe tyckte jag, mycket folk oxå.... Kanske inte det centralaste men...
 

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Senare...
Vid Hötorget brukar ju vara ett trevligt ställe, mitt i centrum och allt. Väldigt fattigt om parkering dock. Kanske man kan ställa sig på själva torget, om man kommer från Österlånggatan? Nära Lattes uteservering. :tuttar
 

RSV_R

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Ort
Väst
Hoj
Aprilia RSVR Factory och Aprilia RSV-R
Kan väl stå på både storatorget och hötorget? Tror ni någon skulle klaga..? Måste man ha tillstånd för att stå på torget? Varje tisdag står ju där en himla massa bilar/bågar....
 

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Borås
Hoj
Zeebeeärr600 01
RSV_R skrev:
Kan väl stå på både storatorget och hötorget? Tror ni någon skulle klaga..? Måste man ha tillstånd för att stå på torget? Varje tisdag står ju där en himla massa bilar/bågar....


båda alternativen är bra..men vi måste ju ha ett?. är det bara dom två det står mellan?.. jag hålle rju med att det ska vara centralt.. men ändå så att man kan riva av en börn utan att dom blå kommer.

:)
 

RSV_R

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Ort
Väst
Hoj
Aprilia RSVR Factory och Aprilia RSV-R
Chille skrev:
båda alternativen är bra..men vi måste ju ha ett?. är det bara dom två det står mellan?.. jag hålle rju med att det ska vara centralt.. men ändå så att man kan riva av en börn utan att dom blå kommer.

:)

Då e nog storatorget det bästa , då gris huset ligger längre ifrån.... :tungan
 

FZ 750

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borås
Hoj
FZ 750 -89
Annars har vi ju McDonalds i Knalleland, inte så centralt men längre till snuten samt att man kan sitta och kolla på alla som gör bort sej i rondellen :hihi
Stor parkering och mycke folk för dom som vill visa upp vad dom kan :banana
 

RSV_R

Ny medlem
Gick med
27 Aug 2003
Ort
Väst
Hoj
Aprilia RSVR Factory och Aprilia RSV-R
Inte så illa faktiskt... tåls att tänka på!
 

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Ort
jötteborriijjj
Hoj
ITALIA
men va fan.. utanför knalleköket eller vad dte heter finns ju massor va plats.. nära som fan till motorvägen om farbror blå skulle komma med ;)

plus att dom har massa bänkar å shit som man kan sitta å vänta på om nån e sen..
 

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Borås
Hoj
Zeebeeärr600 01
sven666 skrev:
men va fan.. utanför knalleköket eller vad dte heter finns ju massor va plats.. nära som fan till motorvägen om farbror blå skulle komma med ;)

plus att dom har massa bänkar å shit som man kan sitta å vänta på om nån e sen..


det är bra! alla alternativ är bra, förutom dom dåliga :va

nu har vi fem st platser elller?.. snart dags för en poll.
 

Vägra vurpa

Ny medlem
Gick med
31 Dec 2003
Ort
Borås
Hoj
Fireblade 929 -01
Låter som att alla vill ha en STOR chans att kunna dra snuten ifall han kommer. Fan börjar bli rädd här, vad är det för grabbar egentligen som man ska umgås med... :D

Jag tycker alla alternativen verkar bra faktiskt, dock tycker jag inte om rondellen vid Knalleland. Bilisterna vet inte ett skit hur man ska köra där, det har jag märkt!!

Gör en poll så röstar vi.
 

buLLit

Evil......Not!
Gick med
12 Mar 2003
Ort
Boråstrakten.
Hoj
R1 -00
Jag lägger mitt bud på grillen vid knallens karateklub.
Finns parkering, mat & dryck och sittplatser.
Möjligheten att slippa ner och harva i centrum (om man ska ut på långtur med full mundering i 30 grader och sol), men närheten om man vill ta ett strög.
Lätt att hitta!

Visserligen inte så mycket folk att glo på... men ni kan ju spana in kurvorna på min båge istället! :D
 

Masterlord

Det man inte vet har man ingen aning om!
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Alingsås
Hoj
hojlös
sven666 skrev:
men va fan.. utanför knalleköket eller vad dte heter finns ju massor va plats.. nära som fan till motorvägen om farbror blå skulle komma med ;)

plus att dom har massa bänkar å shit som man kan sitta å vänta på om nån e sen..
Exakt var ligger knalleköket?
Känner till Borås hyfsat, men vet inte riktigt var detta är?
 

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Ort
götet
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
Röstar iallafall på Knalleköket....

Men som buLLit sa så är ju kiosken vid Knallens karateklubb ganska schysst också.

Lord: Det ligger ungefär vid centralstationen, du går bara från centralen ner mot centrum ett par hundra meter så ligger det på vänster sida av vägen.
Jag är jävligt dålig på att förklara :va
 

Masterlord

Det man inte vet har man ingen aning om!
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Alingsås
Hoj
hojlös
$noop skrev:
Röstar iallafall på Knalleköket....

Men som buLLit sa så är ju kiosken vid Knallens karateklubb ganska schysst också.

Lord: Det ligger ungefär vid centralstationen, du går bara från centralen ner mot centrum ett par hundra meter så ligger det på vänster sida av vägen.
Jag är jävligt dålig på att förklara :va
Perfekt förklaring! :tummenupp Jag vet vilken kiosk det är, visste bara inte vad den heter.
Ja det verkar ju va en ok plats!
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top