Måtte Jävulen Ta....

Landahl

Ny medlem
Gick med
16 Feb 2007
Ort
Partille
Hoj
R6-00
Blev grymt besviken när jag kom ut till garaget i lördags morgon, när jag möttes av en garageport uppklippt och öppen på glänt.
En Enduro sönder slagen och vält av ilska antagligen för att dem inte lyckats sno den, Inga vektyg inga fälgar till bilen vinter pjux å endurons Fräscha talon Hjul.
Och ingen cyckel (mtb). Olja överallt å alla mc kläder å hjälmar borta...

SÄGER BARA: MÅTTE JÄVULEN TA ALLA SOM INTE KAN HÅLLA SIG TILL ATT KÖPA DET MAN VILL HA,:huvet
 

twix

Memory of Shoya Tomizawa
Gick med
20 Jul 2007
Ort
värnamo
Hoj
hojlös
Håller med tur man inte kommer på svinen då skulle man göra sig olycklig på dom :gnissla :huvet
 

sacus

allt är en gråzon
Gick med
27 Apr 2005
Ort
Karlskoga
Hoj
Suzuki 1200s Bandit-02
:gnissla Har det inte blivit skottpengar på sånt drägg än? isåfall kanske dags nu.:mad: :kulspruta
 

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Håller med tur man inte kommer på svinen då skulle man göra sig olycklig på dom :gnissla :huvet

När jag kom hem i gårkväll stod en pundare lutad in i bagageluckan på polarens cayenne jeep:mad: Gick fram till snubben o frågade vad han pysslade med..fick ett mummel till svar,frågade igen om det va han som gjort inbrott i polarens bil ja sa han:gnissla Bor ca 100m från polishuset så jag tog upp luren o ringde polishuset o sa att jag var på väg dit med en biltjuv och frågade om dom kunde va beredda när jag kom dit. tog tag i snubben o börja leda honom mot polishuset o han följde snällt med,väl ditkommen med killen så sa polisen,nämen hej är du här igen..Dom hade precis släppt ut honom för en drograttfylla o han ville bara ha en ny bil o åka hem i:mad:
 

Okej

Folkilsk
Gick med
30 Jul 2007
Ort
Södra Halland
Hoj
Moddad XJ600s
När jag kom hem i gårkväll stod en pundare lutad in i bagageluckan på polarens cayenne jeep:mad: Gick fram till snubben o frågade vad han pysslade med..fick ett mummel till svar,frågade igen om det va han som gjort inbrott i polarens bil ja sa han:gnissla Bor ca 100m från polishuset så jag tog upp luren o ringde polishuset o sa att jag var på väg dit med en biltjuv och frågade om dom kunde va beredda när jag kom dit. tog tag i snubben o börja leda honom mot polishuset o han följde snällt med,väl ditkommen med killen så sa polisen,nämen hej är du här igen..Dom hade precis släppt ut honom för en drograttfylla o han ville bara ha en ny bil o åka hem i:mad:

Nämen hej! Är du här igen? Haha.. vilken historia. :tummenupp
 

Startgas

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Aug 2005
Ort
Finspång
Hoj
Gasgas 450 quad
nja, det var ju inte hojen som var stulen utan prylar. fast man kan ju ha en sån i nån jackficka förståss.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
så jävla surt, lider med dig mannen... satans jävla drägg som inte har vett att ge fan i andras prylar!:mad: kommer jag nånsin på någon med att försöka sno mina saker så kommer jag, som någon så passande uttryckte sig, göra mig olycklig på dem!:mad:
 

Captain_Insane

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2004
Ort
Kungälv
Hoj
Suzuki GSXR-750 (sold) Kawasaki ER-5 (BILLIG) Husaberg FS (lånad)
åhh.. fan va surt, själv får man ny hoj nu idagarna, vill ju inte få den stulen... vad kostar en sådan gps tracker? ser inget pris på sidan...
 

bobbylito

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2007
Ort
Partille
Hoj
900 Hornet
Surt, ledsen för din skull.

Partille, där bor ju jag också. Man kanske skulle börja med medborgargarden, för polisen verkar ju bara ha viktigare saker för sig än att ta fast kriminella, tex se till att ingen kör 5 km över skyltad hastighet.............

Var bor du någonstans? Bör man hålla extra utkik om det är något gäng på g?
 

Dark_Messenger

Guest
När jag kom hem i gårkväll stod en pundare lutad in i bagageluckan på polarens cayenne jeep:mad: Gick fram till snubben o frågade vad han pysslade med..fick ett mummel till svar,frågade igen om det va han som gjort inbrott i polarens bil ja sa han:gnissla Bor ca 100m från polishuset så jag tog upp luren o ringde polishuset o sa att jag var på väg dit med en biltjuv och frågade om dom kunde va beredda när jag kom dit. tog tag i snubben o börja leda honom mot polishuset o han följde snällt med,väl ditkommen med killen så sa polisen,nämen hej är du här igen..Dom hade precis släppt ut honom för en drograttfylla o han ville bara ha en ny bil o åka hem i:mad:

Vilka lirare det finns...:D
 

Rajje

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2006
Ort
Växjö
Hoj
Inget kort ännu=(
Asså man blir så jäkla less när man läser om sånt här. Frågan är ju vad fan ska man göra med sina grejjor för att få ha dom ifred? Fixa marklägenhet å rulla in hojjen jämte sängen vore ju de bästa:)
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top