Mässa till helgen(29-30 mars)

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
ZX12R -02 i delar
Till helgen är det ju mc-mässa på stadens butiker. Vi kommer att sitta iaf på Norrlands MC och informera och snacka med folk om klubben. Two Wheels är jag osäker på men det kollas upp under veckan. Så vi behöver lite folk som ställer upp på lördag och söndag. Själv är jag bortrest men det sätts upp en lista på klubben där man kan skriva in sig. Ju fler vi blir desto kortare pass att sitta där. Detta är ett ypperligt tillfälle att knyta kontakter och hitta nya medlemmar. Det är dessutom skitskoj att träffa en massa folk. :D
Synd man ska bort, men vad är väl en bal på slottet.... :(

Vi behöver också flashiga flygblad att dela ut, och jag är fullt upptagen med att renovera loftet i klubblokalen. Så kan nån snäll själ knåpa ihop nåt snyggt.

Föressten, nya Z1000 är grym, hoppas Eva skaffar en sån istället för ZX9:an :rock
 

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Mell skrev:
Vi behöver också flashiga flygblad att dela ut, och jag är fullt upptagen med att renovera loftet i klubblokalen. Så kan nån snäll själ knåpa ihop nåt snyggt.

Jag kan knåpa ihop nåt...men nån annan måste skriva ut ett ex som vi kan kopiera från sen för min skrivare e kaputt :mad:

Jag kan också ställa upp och sitta på Norrlands/Two Wheels...alltid kul att träffa folk(ska skriva upp mig på listan).
 

Suzukiman

Love racing
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Ingen hoj föt tillfället
Re: Re: Mässa till helgen(29-30 mars)

cbjorkman skrev:
Jag kan knåpa ihop nåt...men nån annan måste skriva ut ett ex som vi kan kopiera från sen för min skrivare e kaputt.

Skicka till mig, så fixar jag med utskrift.
Ska också skriva upp mig. Alltid kul att träffa likasinnade. :tummenupp
 

Lasse

Besökare
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Luleå
Hoj
Kawa
Hinner jag tillbaka till helgen kommer jag å sitter på Norrlands typ på söndag... Just nu sitter jag i fjällen å... :öl
 

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Nu finns det en lista på klubben där man kan skriva när man har möjlighet att sitta och representera UMCC. Vi kommer som sagt att vara både på Two Wheels och Norrlands Mc.

Tanken var väl att vi sitter två och två...

Jag sitter lördag förmiddag på Two Wheels och söndag förmiddag på Norrlands Mc.
 

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
Då har vi betat av dag ett. Alltid kul att träffa folk och vi blev av med en del infoblad också så förhoppningsvis var det några nya som upptäckte klubben idag :tummenupp
 
Nyheter
BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Top