Lock för öronen

Attityd

Medlem
Gick med
30 Mar 2012
Ort
Söder om ekvatorn
Hoj
Honda CBR600RR -06
Mja de började med att jag hoppa fallskärm utan att kunna tryckutjämna och jag vill inte veta hur oskönt dykning vore utan utjämning.. Känns osannolikt att de ska bli bra tills tisdag så får nog vänta ut de och ta det räktrållnings säsongen e slut istället..
Te med färsk riven ingefära, organisk honung och 80-90 gradigt vatten (Obs! Ej kokande). Får man fråga vart du bor?
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Te med färsk riven ingefära, organisk honung och 80-90 gradigt vatten (Obs! Ej kokande). Får man fråga vart du bor?

Mm får bli de, lite vitlök i också. Tar emot då mitt ex jämnt drack det och hon är anledningen till att jag flyttade till cairns i norra australien, andra sidan jorden är lagom avstånd..

Enligt min mor hjälpte de tydligen att ha vitlöksklyftor inrutade i gasbinda i öronen när jag va liten så blir de med!
 

Attityd

Medlem
Gick med
30 Mar 2012
Ort
Söder om ekvatorn
Hoj
Honda CBR600RR -06
Mm får bli de, lite vitlök i också. Tar emot då mitt ex jämnt drack det och hon är anledningen till att jag flyttade till cairns i norra australien, andra sidan jorden är lagom avstånd..

Enligt min mor hjälpte de tydligen att ha vitlöksklyftor inrutade i gasbinda i öronen när jag va liten så blir de med!

Ha i en skvätt citron i också. :tummenupp Låter inte helt fel som "nystart" :)
Hojta till om du har vägarna förbi neråt Brisbane :hej
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Ha i en skvätt citron i också. :tummenupp Låter inte helt fel som "nystart" :)
Hojta till om du har vägarna förbi neråt Brisbane :hej
De e faktiskt till och med gott då! Nej riktigt nöjd att jag gjorde de. Absolut, de ska jag göra. hyrde hoj i brisbane och de e ju galet hur mycket roliga vägar ni har!

Vitlöksklyfta i strumpa i öronen hjälper!
Gött att höra från fler, får bli de i natt tillsamans med pencelinet läkaren skrev ut.

provade att spola näsan med öronspolaren och nässpayen, nog de äckligaste jag gjort! :zpy men känns som jag fick ut en hel del!
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
kan nämna att inget av de eller pencelin hjälpte tog typ en vecka å få bort och nu har jag åkt på de igen sen en månad tillbaka...

fan ska de bli så här varje gång jg dyker får jag bytta jobb haha
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Bränn av 4 fallskärmshopp! När jag höll på att hoppa var det alltid lite problem med öronen de första hoppet, sen sprakade det bara till så var alla kanaler eller hur fan det nu ser ut vidöppna och problemen ur världen.
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Bränn av 4 fallskärmshopp! När jag höll på att hoppa var det alltid lite problem med öronen de första hoppet, sen sprakade det bara till så var alla kanaler eller hur fan det nu ser ut vidöppna och problemen ur världen.

Haha känner igen tänket :tungan
de blir lika för mig när jag dyker, lirkar jag lite med djupet på vägen ner så poppar de och försvinner men sen kommer de tillbaka efter några timmar på land.

de som e problemet e att de e inte vackert om personalen går runt och inte hör på ena örat när vi inte tillåter gäster att dyka med förkylning..:brinnerup
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Kollat så örongångarna är rena?
Finns det gucka där brukar det mjukas upp av vattnet och bilda klet över trumhinnan.
Det är inget du får bort med bomullstoppar utan det måste spolas ur.
Ska såklart göras av sjukvårdspersonal då både örongångar och trumhinnor är satans ömtåliga saker.

Hade liknande problem med ena örat för några år sedan och en spolning fick ur ett par ton äckligt öronvax.
 
Nyheter
Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Top